Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2 minuten geleden zei timpy00:

Ik heb hem dit seizoen een keer zien spelen, maar is vooral leuke speler met bal toch? Zonder bal heeft hij beetje pauze toch?

Klopt, dan valt het controllertje uit, zeg maar. Dichtlopen van passlijnen gaat nog wel, maar teruglopen en duels uitvechten, not so much. Daarom stelt Buijs twee mannetjesputters op achter Halilovic. In principe zorgen Rosier en Duarte ervoor dat Halilovic kan voetballen. Niet dat die twee slechte voetballers zijn, maar ze blinken uit in de duels en zijn heel taakbewust in verdedigend opzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van der Vaart wil Halilovic naar Ajax hebben, yuw, is goed, pik. We lachten ons destijds de ballen uit de broek toen Diemers naar Feyenoord ging, dus Ajax mag Alen best komen halen aan het eind van het seizoen. Aangezien Alen zeker vijf keer zo goed is als Diemers, doe dan ook maar een transfersom die vijf keer zo hoog ligt. Het zal gelukkig nooit gebeuren, dus mogen we hopelijk nog lang blijven genieten van ons dribbelende anachronisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-11-2023 om 10:20 zei Nom de Guerre:

Niet in mijn belevingswereld   We hebben vooral het geluk dat Vitesse echt kut is dit jaar en dat er nog een paar ploegen voor geen meter draaien.

Eens :D maar ze pakken in ieder geval de punten tegen de zwakste ploegen dus degradatie gaat ook niet gebeuren. 

Rood voor Noslin trouwens onzin, nul intentie om iemand pijn te doen, bizar dat je hiervoor een wedstrijd verpest als scheids. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Hakai:

Eens  maar ze pakken in ieder geval de punten tegen de zwakste ploegen dus degradatie gaat ook niet gebeuren. 

Rood voor Noslin trouwens onzin, nul intentie om iemand pijn te doen, bizar dat je hiervoor een wedstrijd verpest als scheids. 

Mwah. Het is allemaal labiel hoor. Zestiende en dan de playoffs in, ik zie het niet zitten. Het zou echt Fortuna zijn om nu een Heraclesje te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-12-2023 om 13:56 zei Nom de Guerre:

Mwah. Het is allemaal labiel hoor. Zestiende en dan de playoffs in, ik zie het niet zitten. Het zou echt Fortuna zijn om nu een Heraclesje te doen.

Die eerste helft tegen Heracles was smullen. Het zijn veel doorgewinterde profs. Ik maak me geen zorgen eigenlijk, zeker als je snel wat punten pakt na de winterstop. 

Die docu 'Een standbeeld voor Flemming' op ESPN is een aanrader trouwens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hakai:

Die eerste helft tegen Heracles was smullen. Het zijn veel doorgewinterde profs. Ik maak me geen zorgen eigenlijk, zeker als je snel wat punten pakt na de winterstop. 

Die docu 'Een standbeeld voor Flemming' op ESPN is een aanrader trouwens. 

Eens met betrekking tot de documentaire. Ook eens met betrekking tot Heracles thuis, maar daarna zakken ze weer ver weg in de tweede helft. De wedstrijd tegen NEC was eveneens om te huilen, al hielp die onnodige rode kaart voor Noslin niet bepaald mee. Het is en blijft allemaal wankel en labiel. Heel goede momenten worden moeiteloos afgewisseld met wedstrijden waarin meer dan de helft van de ploeg door de ondergrens zakt. Pandur en Pinto eigenlijk als enige echte uitzonderingen. Vooruit, en Duarte. Fan van Duarte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Nom de Guerre:

https://www.1limburg.nl/sport/2361337/fortuna-klopt-mvv-achter-gesloten-deuren?s=08

Met beelden, vooral Robberechts liet leuke dingen zien @Bogatyr

Altijd al geweten dat hij een goeie zou worden. Hopelijk blijft hij kansen krijgen, want hij is wel gemaakt voor het voetbal in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bogatyr:

Altijd al geweten dat hij een goeie zou worden. Hopelijk blijft hij kansen krijgen, want hij is wel gemaakt voor het voetbal in NL.

Ik ken meerdere trainers die ermee gewerkt hebben en die zijn eigenlijk niet zo positief over hem. Van wat ik zelf gezien heb soms wel een leuke actie, maar zeer wisselvallig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei FlyD:

Ik ken meerdere trainers die ermee gewerkt hebben en die zijn eigenlijk niet zo positief over hem. Van wat ik zelf gezien heb soms wel een leuke actie, maar zeer wisselvallig.

Meer rendement en fysieke presence zouden leuk zijn, anders gaat hij de strijd nooit winnen van Noslin en Cordoba.

Link naar opmerking
Deel via andere websites