Nom de Guerre Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 5 minuten geleden zei himan: Bosz? Moet 'ie wel eerst een club vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Fortuna is ook geen club nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Yilmaz heeft de boel liggen te bezeiken daar.. Wat een grote ellende voor Fortuna! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Op 26-5-2023 om 09:46 zei Nom de Guerre: Nu nog het bericht dat Azerion zich terugtrekt en je kunt de eerste degradant voor komend jaar alvast noteren. Haha ja en dat gaat sowieso gebeuren icm puntenaftrek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 23 uur geleden zei LiverpoolFC: Yilmaz heeft de boel liggen te bezeiken daar.. Wat een grote ellende voor Fortuna! Yilmaz? Of Azerion? We gaan het zien. 6 uur geleden zei Hakai: Haha ja en dat gaat sowieso gebeuren icm puntenaftrek. Mwah, ik voorzie eerder een grote opruiming van de zomer en dan komend seizoen met een uitgeklede selectie tegen degradatie knokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 35 minuten geleden zei Nom de Guerre: Yilmaz? Of Azerion? We gaan het zien. Mwah, ik voorzie eerder een grote opruiming van de zomer en dan komend seizoen met een uitgeklede selectie tegen degradatie knokken. Ik denk dat het moddergooien nu gaat beginnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 We gaan zien in welke mate deze voorspelling uitkomt, maar here we go... Educated guess. Azerion gaat geen meerderheidsbelang nemen en de investeringen afbouwen. Naast het feit dat Yilmaz vertrekt, zullen ook de andere spelers uit zijn kring vertrekken. Özyakup en Erdogan zullen verder gaan kijken. Die laatste helemaal, want die heeft geen EU-paspoort en staat dus voor 4 ton plus op de loonlijst. Pandur is gekocht, maar met het idee om hem gelijk verder te verkopen. Rangers heeft belangstelling, dus hey ho, geld dat hard nodig is om eventuele gaten te dichten. Ik schat dat het zomaar nodig gaat zijn dat mannen als Cordoba, Guth en Noslin ook worden verkocht om geld binnen te harken, terwijl duurdere veteranen zoals Siovas zelf opstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: We gaan zien in welke mate deze voorspelling uitkomt, maar here we go... Educated guess. Azerion gaat geen meerderheidsbelang nemen en de investeringen afbouwen. Naast het feit dat Yilmaz vertrekt, zullen ook de andere spelers uit zijn kring vertrekken. Özyakup en Erdogan zullen verder gaan kijken. Die laatste helemaal, want die heeft geen EU-paspoort en staat dus voor 4 ton plus op de loonlijst. Pandur is gekocht, maar met het idee om hem gelijk verder te verkopen. Rangers heeft belangstelling, dus hey ho, geld dat hard nodig is om eventuele gaten te dichten. Ik schat dat het zomaar nodig gaat zijn dat mannen als Cordoba, Guth en Noslin ook worden verkocht om geld binnen te harken, terwijl duurdere veteranen zoals Siovas zelf opstappen. Ja eens, dat bedoelde ik ook met mijn vorige reactie, Azerion stopt er sowieso mee. Zij hebben een luchtkasteel gebouwd en worden verdacht van handelen met voorkennis dus er is grote kans dat die lening wordt opgeeist door schuldeisers. Dan inderdaad hopen dat je spelers als Pandur kan verkopen om alle gaten te dichten, maar ik vrees het ergste. Ook komt er waarschijnlijk puntenaftrek want met een FRS-score van 1 - dat werd getolereerd vanwege pandemie + overname - heeft Fortuna jarenlang boven zijn stand geleefd en daar onterecht van geprofiteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 7 minuten geleden zei Hakai: Ook komt er waarschijnlijk puntenaftrek want met een FRS-score van 1 - dat werd getolereerd vanwege pandemie + overname - heeft Fortuna jarenlang boven zijn stand geleefd en daar onterecht van geprofiteerd. Daar wil ik nog even niet aan denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Vind wel triest hoe zo'n Gün dan de club kan achterlaten. Toch jarenlang een integere man gebleken die de club goed heeft geleid, en dan dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 7 minuten geleden zei cimbomcu: Vind wel triest hoe zo'n Gün dan de club kan achterlaten. Toch jarenlang een integere man gebleken die de club goed heeft geleid, en dan dit.. Gün is (nog) niet weg. Bovendien hoeft het niet aan hem te liggen. Als het probleem bij Azerion ligt, dan kan hij er verder verrekt weinig aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 12 minuten geleden zei Nom de Guerre: Gün is (nog) niet weg. Bovendien hoeft het niet aan hem te liggen. Als het probleem bij Azerion ligt, dan kan hij er verder verrekt weinig aan doen. Club achterlaten ligt toch ook bij hem lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 @Nom de Guerre Nou, tevreden met de nieuwe trainert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 In beginsel niet. Buijs staat er om bekend vrij behoudend te spelen, evenals Velasquez. Ik had gehoopt op een trainer met een meer avontuurlijke inborst. Ik had echt goede hoop dat de club voor Rob Penders zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Op 29-5-2023 om 08:51 zei Nom de Guerre: Naast het feit dat Yilmaz vertrekt, zullen ook de andere spelers uit zijn kring vertrekken. Özyakup en Erdogan zullen verder gaan kijken. Die laatste helemaal, want die heeft geen EU-paspoort en staat dus voor 4 ton plus op de loonlijst. And so it begins... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vis Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 Op 9-6-2023 om 13:47 zei Nom de Guerre: In beginsel niet. Buijs staat er om bekend vrij behoudend te spelen, evenals Velasquez. Ik had gehoopt op een trainer met een meer avontuurlijke inborst. Ik had echt goede hoop dat de club voor Rob Penders zou gaan. Luister maar eens naar deze podcast met Danny Buijs. Klopt, hij staat bekend om zijn behoudende speelstijl, maar dat komt ergens vandaan. Ik kan er wel begrip voor opbrengen, zeker als je ook open staat voor zijn argumenten en beweegredenen. Als Groninger baalde ik ook van zijn behoudende speelstijl, maar het leverde vaak wel resultaat. Je moet ook wel het materiaal hebben om aanvallend te kunnen spelen. Er is ook nog een deel 2. Voor de liefhebbers is hij er ook van Arne Slot (daar ben ik nu mee bezig). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juni 2023 Share Geplaatst 22 juni 2023 2 uur geleden zei Vis: Luister maar eens naar deze podcast met Danny Buijs. Klopt, hij staat bekend om zijn behoudende speelstijl, maar dat komt ergens vandaan. Ik kan er wel begrip voor opbrengen, zeker als je ook open staat voor zijn argumenten en beweegredenen. Als Groninger baalde ik ook van zijn behoudende speelstijl, maar het leverde vaak wel resultaat. Je moet ook wel het materiaal hebben om aanvallend te kunnen spelen. Er is ook nog een deel 2. Voor de liefhebbers is hij er ook van Arne Slot (daar ben ik nu mee bezig). Straks in de auto opzetten, thanks. Ik kom terug op deze podcast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Mitchell Dijks komt klaarblijkelijk de gelederen versterken. George Cox loopt daarentegen gratis de deur uit. Ook geinig, als Millwall daadwerkelijk Zian Flemming verkoopt, beuren we nog een leuk bedragje. Same scenario wanneer Perr Schuurs een klapper maakt deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Zou wel de redding van Fortuna zijn geloof ik he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Redding is een groot woord. Ik denk niet dat we te redden zijn als die overname afketst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 En nu een vage Fransman afkomstig van een Portugese middenmoter. Wel afkomstig van Clairefontaine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 53 minuten geleden zei Nom de Guerre: En nu een vage Fransman afkomstig van een Portugese middenmoter. Wel afkomstig van Clairefontaine. Volgens de technisch directeur een van de beste verdedigende middenvelders uit de Portugese competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 8 minuten geleden zei ElMarcos: Volgens de technisch directeur een van de beste verdedigende middenvelders uit de Portugese competitie. Klinkt een pak beter dan: "We hebben geen rooie cent te besteden, dus dan kom je uit bij dergelijke transfervrije jongens, die best talent hadden in het verleden en misschien wel helemaal opbloeien. Ze zijn in ieder geval goedkoop." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Klinkt een pak beter dan: "We hebben geen rooie cent te besteden, dus dan kom je uit bij dergelijke transfervrije jongens, die best talent hadden in het verleden en misschien wel helemaal opbloeien. Ze zijn in ieder geval goedkoop." Toch zou ik graag eens zien dat iemand bovenstaande zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 26 minuten geleden zei ElMarcos: Toch zou ik graag eens zien dat iemand bovenstaande zei. Wat, en geen clichebingo spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten