Nom de Guerre Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 44 minuten geleden zei Hakai: Velasquez out. Why? Laat die man lekker het seizoen afmaken, kijk je daarna verder. Zo slecht doet hij het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Why? Laat die man lekker het seizoen afmaken, kijk je daarna verder. Zo slecht doet hij het niet. Denk dat de KNVB daar een stokje voor zal gaan steken mits hij zo door blijft gaan, menig voetbalvader bij de F-jes op de zaterdagochtend is er niets bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 18 minuten geleden zei joostmakaay: Denk dat de KNVB daar een stokje voor zal gaan steken mits hij zo door blijft gaan, menig voetbalvader bij de F-jes op de zaterdagochtend is er niets bij. Ze kunnen hem schorsen, uiteraard niet ontslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Nom de Guerre: Why? Laat die man lekker het seizoen afmaken, kijk je daarna verder. Zo slecht doet hij het niet. Nou ja, per direct hoeft niet per se want dat kost weer allemaal geld, maar mooi dat we het eens zijn dat hij in ieder geval deze zomer moet vertrekken. Erg beschamend dat hij weer een Robert Maaskantje doet en ik kan me niet voorstellen dat je als selectie nog lang prettig voelt. 12 maart 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 56 minuten geleden zei joostmakaay: Denk dat de KNVB daar een stokje voor zal gaan steken mits hij zo door blijft gaan, menig voetbalvader bij de F-jes op de zaterdagochtend is er niets bij. Prima, dan doen ze dat toch? Het is niet mijn stijl, maar het is de aard van het beestje. Laat ze hem maar belachelijk maken op tv, laat ze hem maar schorsen, uiteindelijk zijn het de resultaten die tellen. Gisteravond was het niet best, maar over de hele lijn presteert de man goed met een matig team. 36 minuten geleden zei Hakai: Nou ja, per direct hoeft niet per se want dat kost weer allemaal geld, maar mooi dat we het eens zijn dat hij in ieder geval deze zomer moet vertrekken. Erg beschamend dat hij weer een Robert Maaskantje doet en ik kan me niet voorstellen dat je als selectie nog lang prettig voelt. Zijn contract loopt af, dus we zien het dan wel. Hij is gehaald om de ploeg weer op de rails te krijgen en dat is gelukt. In het algemeen spelen ze in een duidelijk systeem, met duidelijke afspraken. Het is allemaal vrij behoudend, maar we hebben een ploeg die geschikt is voor countervoetbal, dus dat snap ik op zich ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Hij verpest Fortuna's reputatie dus wat mij betreft is er geen toekomst meer voor hem. Soms heeft hij een leuke tactische zet, zoals vol voor de gelijkmaker gaan tegen PSV, maar doorgaans is het voetbal heel slecht. Ook deed hij wel eens gekke dingen zoals Guth ineens op de bank en dan Siovas + Navarro centraal. Vind het dus geen wondertrainer, met deze selectie moet iedereen kunnen presteren zoals hij, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 9 uur geleden zei Hakai: Hij verpest Fortuna's reputatie dus wat mij betreft is er geen toekomst meer voor hem. Soms heeft hij een leuke tactische zet, zoals vol voor de gelijkmaker gaan tegen PSV, maar doorgaans is het voetbal heel slecht. Ook deed hij wel eens gekke dingen zoals Guth ineens op de bank en dan Siovas + Navarro centraal. Vind het dus geen wondertrainer, met deze selectie moet iedereen kunnen presteren zoals hij, Heb je dan liever een manager die dat ''niet'' doet en waarmee ze degraderen ipv 11e wat Fortuna nu staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 https://nos.nl/artikel/2467324-fortuna-sittard-spreekt-trainer-velazquez-weer-aan-op-woede-uitbarstingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 6 uur geleden zei Kyrill: Heb je dan liever een manager die dat ''niet'' doet en waarmee ze degraderen ipv 11e wat Fortuna nu staat? Sjors Ultee ging ook lekker met Fortuna in zijn eerste seizoen, met minder materiaal, dus zo bijzonder is het allemaal niet. Er zijn heel veel trainers die precies hetzelfde kunnen zonder voor schut te staan. Verstaanbaar Engels zou ook wel fijn zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april 2023 Share Geplaatst 3 april 2023 Het piept en kraakt op financieel gebied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Heel vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 16 april 2023 Share Geplaatst 16 april 2023 Velasquez is niet in staat om een aanvallende tactiek te bedenken. Nog een reden om afscheid te nemen deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 Trainer die 11e staat met fortuna de laan uitsturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 2 uur geleden zei Djurovski: Trainer die 11e staat met fortuna de laan uitsturen Zou het zelf niet zo eens zo gek vinden, qua materiaal zijn Groningen en Vitesse sterker, maar verder sta je gewoon op je prognose plek. Maar dat idiote gedrag is toch laatste wat wil je wilt als je het al zoveel rommelt op de achtergrond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 (bewerkt) 48 minuten geleden zei joostmakaay: Zou het zelf niet zo eens zo gek vinden, qua materiaal zijn Groningen en Vitesse sterker, maar verder sta je gewoon op je prognose plek. Maar dat idiote gedrag is toch laatste wat wil je wilt als je het al zoveel rommelt op de achtergrond? Ik zou voor die man tekenen als hij na wormuth ons na de 11e plek had geloosd. Dat gedrag zal mij weinig boeien. Beter dan die zoutzak die er nu zit 17 april 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 3 uur geleden zei Djurovski: Trainer die 11e staat met fortuna de laan uitsturen Aflopend contract, dus die maakt het seizoen af en zal waarschijnlijk weer vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april 2023 Share Geplaatst 17 april 2023 26 minuten geleden zei Nom de Guerre: Aflopend contract, dus die maakt het seizoen af en zal waarschijnlijk weer vertrekken. En dan kiezen wij voor Lukkien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Op 17-4-2023 om 21:36 zei Djurovski: Ik zou voor die man tekenen als hij na wormuth ons na de 11e plek had geloosd. Dat gedrag zal mij weinig boeien. Beter dan die zoutzak die er nu zit Hij heeft degradatie voorkomen, maar met een logge spits als Yilmaz, aangevuld met verfijnde spelers als Ozyakup, verwacht ik - zeker nu je 32 punten hebt en zo goed als veilig bent - aanvallend voetbal en vaak op de helft van de tegenstander komen. Maar goed, beter dan Wormuth inderdaad. Ze zijn allebei onverstaanbaar, maar bij Velasquez heb je tenminste op de korte termijn nog wat resultaatvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Probleem van Fortuna is dat zij met Burak een uitstekende spits hebben die dichtbij de 16 moet komen te spelen, nadeel van Fortuna is dat zij ook met Siovas een oude CV hebben, en de andere is vaak een statische CV die het heerlijk vinden om dicht tegen de eigen 16 te gaan verdedigen. Neem daarbij vleugelspelers die het vooral moeten hebben van snelheid en diepgang en Dat zorgt ervoor dat Fortuna vooral verdedigend counter voetbal speelt en Burak daar onvoldoende in zijn kracht komt te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 6 uur geleden zei cimbomcu: Probleem van Fortuna is dat zij met Burak een uitstekende spits hebben die dichtbij de 16 moet komen te spelen, nadeel van Fortuna is dat zij ook met Siovas een oude CV hebben, en de andere is vaak een statische CV die het heerlijk vinden om dicht tegen de eigen 16 te gaan verdedigen. Neem daarbij vleugelspelers die het vooral moeten hebben van snelheid en diepgang en Dat zorgt ervoor dat Fortuna vooral verdedigend counter voetbal speelt en Burak daar onvoldoende in zijn kracht komt te spelen. Helemaal mee eens, maar dan is het slecht van Velasquez om laatst met Gladon te spelen ipv Noslin in de spits, speel dan met alle acrobaten voorin en ga lekker counteren: Cordoba, Noslin, Embalo Maar je hebt gelijk dat de CV's het lastig maken om succesvol te spelen met Yilmaz, daar hebben ze niet goed over nagedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Ik vind die Rodrigo Guth een (meer dan) prima CV voor Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Dat is die ook zeker, maar wel statisch en niet de snelste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Nu nog het bericht dat Azerion zich terugtrekt en je kunt de eerste degradant voor komend jaar alvast noteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Bosz? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten