ElMarcos Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Och, 'tis een Lidlversie van Mourinho. Lekker boeiend, een keer om lachen en door. Feit is wel dat hij een bliksemstart heeft gemaakt in Sittard, al dan niet geholpen door een prettig wedstrijdschema. Oh ik lach er ook vooral om hoor. No worries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 (bewerkt) Prima toch, duidelijk dat deze trainer meer op de verdedigende organisatie let. Niet perse mijn type voetbal, maar hij heeft er tot nu toe resultaten mee. Zou Burak nog steeds alles bepalen en een halve club eigenaar zijn volgens de media ? Man man, was dat even een gotspe die paar weken zonder trainer. 10 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 17 uur geleden zei cimbomcu: Zou Burak nog steeds alles bepalen en een halve club eigenaar zijn volgens de media ? Man man, was dat even een gotspe die paar weken zonder trainer. Ach, ze zijn er nu klaar mee. Dat ze lekker verdergaan met Tadic. Beetje jammer dat Ajax niet meer Serviërs heeft, anders had je een Servische invasie als spin kunnen proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 oktober 2022 Share Geplaatst 11 oktober 2022 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ach, ze zijn er nu klaar mee. Dat ze lekker verdergaan met Tadic. Beetje jammer dat Ajax niet meer Serviërs heeft, anders had je een Servische invasie als spin kunnen proberen. Ja ze hebben de volgende scheet in een fles weer gevonden. Mijn hemel wat een triest medialandschap hebben wij hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Dat je dat ook kan veroorloven als media he, echt ongekend. En @Nom de Guerre de zaakwaarnemer van Tadic wordt er al bij gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 27 minuten geleden zei cimbomcu: En @Nom de Guerre de zaakwaarnemer van Tadic wordt er al bij gehaald Door Valentijn Driessen inderdaad, dus dan weet je wel genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 54 minuten geleden zei cimbomcu: Dat je dat ook kan veroorloven als media he, echt ongekend. En @Nom de Guerre de zaakwaarnemer van Tadic wordt er al bij gehaald De Burakformule. Dadelijk gaan ze kijken welke invloed hij heeft op bestuurlijk niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 (bewerkt) Gun weg? ''De nieuwe eigenaars van Fortuna namen eind september het stokje over van Isitan Gün. De Turkse zakenman verkocht een groot deel van zijn aandelen, waardoor Aytekin, Akpinar en hun holdingsmaatschappij Principion een meerderheidsbelang van 65 procent in handen kregen.'' 15 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 (bewerkt) Ik had begrepen dat hij wel als voorzitter aanblijft, alleen niet als eigenaar. Overigens wil ik deze post aangrijpen om Joey Kooij eeuwige jeuk aan zijn ballen te wensen in combinatie met van die verhoudingsgewijs T-rexarmpjes, zodat je er net niet bij kunt. Echt, wat een bal gehakt is dat zeg. 16 oktober 2022 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 oktober 2022 Share Geplaatst 16 oktober 2022 12 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik had begrepen dat hij wel als voorzitter aanblijft, alleen niet als eigenaar. Overigens wil ik deze post aangrijpen om Joey Kooij eeuwige jeuk aan zijn ballen te wensen in combinatie met van die verhoudingsgewijs T-rexarmpjes, zodat je er net niet bij kunt. Echt, wat een bal gehakt is dat zeg. Frank de Boer als schoonvader ook goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 oktober 2022 Share Geplaatst 22 oktober 2022 Bonuspuntje gesprokkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Seuntjes pleiten. Benieuwd waar hij heen zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 22 minuten geleden zei Lenstra: Seuntjes pleiten. Benieuwd waar hij heen zal gaan. NEC wordt genoemd. Feyenoord en AZ waren eerder ook geïnteresseerd, al was Feyenoord volgens mij voor Slot (?) en dat is degene die hem bij AZ wegstuurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Ah, het is RKC Waalwijk geworden. https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/11387481/nieuwe-club-mats-seuntjens-al-bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 december 2022 Share Geplaatst 21 december 2022 Netjes gedaan door RKC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Op 21-12-2022 om 19:12 zei cimbomcu: Netjes gedaan door RKC Inderdaad, maar het is ook goed voor Fortuna dat hij weg is. Erg matig dit seizoen en met Burak erbij waren er twee kapiteins op het schip. Nu moeten ze een 10 met (doorverkoop)potentie halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 @Nom de Guerrehoe groot acht je de kans dat Buitink minuten zal maken dit weekend? Hebben ze hem als directe vervanger voor Seuntjes gehaald en speelt ie op zijn plek? Vraag dit voor scorito, waar ik hem graag op de bank meeneem voor 750k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 3 uur geleden zei Gert: @Nom de Guerrehoe groot acht je de kans dat Buitink minuten zal maken dit weekend? Hebben ze hem als directe vervanger voor Seuntjes gehaald en speelt ie op zijn plek? Vraag dit voor scorito, waar ik hem graag op de bank meeneem voor 750k Tricky. Op trainingskamp hebben ze getraind en gespeeld in 4-4-2, maar dat zou ook op Burak en Gladon of Cordoba kunnen duiden. Ik weet niet of Buitink zo goed is dat hij direct meekan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 16 minuten geleden zei Nom de Guerre: Tricky. Op trainingskamp hebben ze getraind en gespeeld in 4-4-2, maar dat zou ook op Burak en Gladon of Cordoba kunnen duiden. Ik weet niet of Buitink zo goed is dat hij direct meekan. Volgens mij is het een spits en schaduwspits. Bij Vitesse speelde hij ook wel aantal keren achter de spitsen. Ahja, dank iig voor deze duiding. Ik gok het erop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 Velasquez mag wel weg, gaat nergens over hoe slecht het was tegen GAE. Ben ook geduld verloren met dat slechte Engels van hem en gekke gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 En zo strompelen we de middenmoot binnen. Niet slecht na die horrorstart. Maar hey, die Spanjaard langs de lijn kan er geen klote van, spreekt slecht Engels en moet vooral belachelijk gemaakt worden. Verder is het een vreemdelingenlegioen zonder Nederlandse inbreng, spelen ze voetbal dat niet thuishoort in de Eredivisie en bepaalt Burak alles achter de schermen. Als ik dat alles in ogenschouw neemt, dan is een plekje in de middenmoot verdomd netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Ik zou er direct voor tekenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Lijkt me wel. Hopelijk kunnen ze Bistrovic en Pandur vastleggen, wat een geweldenaren zijn dat hey 😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2023 Share Geplaatst 13 februari 2023 Overigens... 'Tuurlijk, geen compleet neutrale bron, maar het geeft ook aan dat onze Spanjaard ten onrechte bad press krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Velasquez out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten