Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Och, 'tis een Lidlversie van Mourinho. Lekker boeiend, een keer om lachen en door. Feit is wel dat hij een bliksemstart heeft gemaakt in Sittard, al dan niet geholpen door een prettig wedstrijdschema.

Oh ik lach er ook vooral om hoor. No worries. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Prima toch, duidelijk dat deze trainer meer op de verdedigende organisatie let. Niet perse mijn type voetbal, maar hij heeft er tot nu toe resultaten mee. 

Zou Burak nog steeds alles bepalen en een halve club eigenaar zijn volgens de media ;) ? Man man, was dat even een gotspe die paar weken zonder trainer.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei cimbomcu:

Zou Burak nog steeds alles bepalen en een halve club eigenaar zijn volgens de media ;) ? Man man, was dat even een gotspe die paar weken zonder trainer.

Ach, ze zijn er nu klaar mee. Dat ze lekker verdergaan met Tadic. Beetje jammer dat Ajax niet meer Serviërs heeft, anders had je een Servische invasie als spin kunnen proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ach, ze zijn er nu klaar mee. Dat ze lekker verdergaan met Tadic. Beetje jammer dat Ajax niet meer Serviërs heeft, anders had je een Servische invasie als spin kunnen proberen.

Ja ze hebben de volgende scheet in een fles weer gevonden. Mijn hemel wat een triest medialandschap hebben wij hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gun weg?

''De nieuwe eigenaars van Fortuna namen eind september het stokje over van Isitan Gün. De Turkse zakenman verkocht een groot deel van zijn aandelen, waardoor Aytekin, Akpinar en hun holdingsmaatschappij Principion een meerderheidsbelang van 65 procent in handen kregen.''

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had begrepen dat hij wel als voorzitter aanblijft, alleen niet als eigenaar. 

Overigens wil ik deze post aangrijpen om Joey Kooij eeuwige jeuk aan zijn ballen te wensen in combinatie met van die verhoudingsgewijs T-rexarmpjes, zodat je er net niet bij kunt. Echt, wat een bal gehakt is dat zeg. 

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik had begrepen dat hij wel als voorzitter aanblijft, alleen niet als eigenaar. 

Overigens wil ik deze post aangrijpen om Joey Kooij eeuwige jeuk aan zijn ballen te wensen in combinatie met van die verhoudingsgewijs T-rexarmpjes, zodat je er net niet bij kunt. Echt, wat een bal gehakt is dat zeg. 

Frank de Boer als schoonvader ook goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Gert:

@Nom de Guerrehoe groot acht je de kans dat Buitink minuten zal maken dit weekend? Hebben ze hem als directe vervanger voor Seuntjes gehaald en speelt ie op zijn plek? Vraag dit voor scorito, waar ik hem graag op de bank meeneem voor 750k

Tricky. Op trainingskamp hebben ze getraind en gespeeld in 4-4-2, maar dat zou ook op Burak en Gladon of Cordoba kunnen duiden. Ik weet niet of Buitink zo goed is dat hij direct meekan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Tricky. Op trainingskamp hebben ze getraind en gespeeld in 4-4-2, maar dat zou ook op Burak en Gladon of Cordoba kunnen duiden. Ik weet niet of Buitink zo goed is dat hij direct meekan.

Volgens mij is het een spits en schaduwspits. Bij Vitesse speelde hij ook wel aantal keren achter de spitsen. Ahja, dank iig voor deze duiding. Ik gok het erop ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo strompelen we de middenmoot binnen. Niet slecht na die horrorstart. Maar hey, die Spanjaard langs de lijn kan er geen klote van, spreekt slecht Engels en moet vooral belachelijk gemaakt worden. Verder is het een vreemdelingenlegioen zonder Nederlandse inbreng, spelen ze voetbal dat niet thuishoort in de Eredivisie en bepaalt Burak alles achter de schermen. Als ik dat alles in ogenschouw neemt, dan is een plekje in de middenmoot verdomd netjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites