Pino Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Alleen in topics waar dit al als provocatie beschouwd wordt.Ah, zo werkt dat hier dus.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Ah, zo werkt dat hier dus.... Precies. Mensen die kunnen incasseren, mogen best eens een opmerking maken. Tot nu toe is er alleen een beroepszeikerd als jij over aan het nuilen, wat ook wel weer genoeg zegt. Volgende keer maar even voordringen als de humor uitgedeeld wordt (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Zo, dat zal een feest zijn geweest in Telstar :thumb: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allybra Gepost February 12, 2011 Author Share Gepost February 12, 2011 Sorry voor de slechte foto, heb een rot telefoon en et weer zat ook niet mee! maar hier kun je wel mee zien wat ze in de steek lieten! Hey jongens! NIET OM AAN TE ZIEN! een onverdient punt! BAH! wat een rotzooi staat daar op dat veld! Btw Pino, Grabovac, is in de tijd dat die bij fortuna speelt omgetoverd naar een back maar is van origine een aanvaller!, hele belangrijke speler! is ook een van de enige waar ik vertrouwen in heb samen met ricksen! Grabovac, is tge telstar nog voor Carraciolo gewisselt hadde ze dus niet moete doen , Carraciolo TOTAAL uit vorm raakte net als Voorn , sjaakie en alle middevelders geen bal goed! heb overigens vandaag in de bus op de terug rijs gesproken met wat mensen die ook binnen de club rond lopen! Fortuna heeft geen Scouting meer! Fortuna belt rond om GRATIS spelers uit te halen.. Fortuna geef WD niet eens de kans om ja of nee te zeggen! Dit bewijst maar weer Hoe dom ze hier zijn!, Je betaalt een flinke som voor DADA! die in de winterstop met een flinke rood lint terug wordt gestuurd Dat geld wat we daar voor betaald hebben had je 100% een leuke speler van kunnen kopen, maar ja we hebbe sjaakie DE JOOD (ajacied) ja hoor 2e elftal stelt niks voor... ook hebben ze dan paddy john gekocht.. nou leuke moment maar houd die moment net al de rest niet vast! Fortuna heeft dit seizoen maarliefst 36 DEBUTANTEN GEHAD! er moet gewoon ingegrepen worden Op naar Denbosch (ik ben niet aan wezig helaas ) Stomme combis:moop: TE KOOP: 9 TOP(KLASSE) SPELERS! , NEEM ZE MEE IN JE KOFFER! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyril Gepost February 19, 2011 Share Gepost February 19, 2011 Mooi dat jullie gewonnen hebben, ook al haat ik deze club. :) Hou het zo vol, en de Limburgse derby blijft! Althans, als wij niet naar de Eredivisie gaan.:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost February 19, 2011 Share Gepost February 19, 2011 Fortuna en MVV beide leuke clubs. Toch zal er altijd 1 club zijn die voor mij blijft bestaan. En dat is Eagles_O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allybra Gepost February 23, 2011 Author Share Gepost February 23, 2011 DARNED, me pc was gecrasht daarom tijd niet online geweest..! ik blijf zoals ik al eerder tegen vriende zei blij voor MVV het is meer dan verdient die periode!! een zwartgat leek het in het begin "Als ze maar niet faliet gaan" nouja! mooi tog jong team nieuwe (Goede) trainer Trost en dan nog eens sportief gezien op de goede weg! kon ik dat maar van fortuna zeggen! maar niet te min we zijn al 4 wedstrijd ongeslagen! :P Misschien moeten wij ook dat oude logo terug halen en die rauwband achter ons laten! die zwarte lijn is niet van toepassing! die mag terug komen wanneer wisman met zen team er in blijft! Niet veel nieuws rondom Fortuna Sittard Enige leuke nieuws (buiten de 3-1 overwinning thuis van afgelopen vrijdag op Helmond sport) is het interview met Paddy john de broer van.... [spoiler=Interview]Fortuna Sittard maakte dit seizoen, mede door de komst van enkele nieuwelingen gedurende de winterstop, al gebruik van 31 spelers. Eén van de opvallendste namen binnen de selectie is die van Paddy John. Een Liberiaan in Sittardse dienst die weet wat hij wil: “handhaving afdwingen!†Fortuna Sittard versterkte zich in de winterstop met enkele spelers, waaronder aanvaller Paddy John. Een 20jarige Liberiaan die bij RKC Waalijk te weinig speelminuten kreeg en zijn heil voor 6 maanden aan Fortuna koppelde. In de weekkrant vertelt Paddy John openhartig over zijn doelstellingen. “Fortuna Sittard heeft een voetballende ploeg, dus ik heb alle vertrouwen erin dat wij op eigen kracht handhaving afdwingen. Ik ben iemand die de bal het liefst de bal in de voeten krijgt en dan de actie maak. Natuurlijk is snelheid mijn specialiteit maar binnen Fortuna krijg ik deballen nog teveel in de diepte aangespeeld. Handhaving is onze doelstelling en tegen clubs die hoog staan doen we het goed. Onbewust speelt de plaats op de ranglijst van de tegenstander mee in je hoofd. Je bent dan toch scherper. Van nature ben ik een pure linksbuiten. Bij Fortuna speel ik achter spits Grabovac en mag ik uitwijken naar de zijkant. Dit is voor mij even wennen. In Sittard wil ik speelminuten maken en bijdragen aan het team, belangrijk zijn. Van Fortuna heb ik een appartementje gekregen in Maastricht, ik pas me makkelijk aan dus bevalt me dit goed. “ Aldus een gedreven linkspoot met gezonde ambities. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost February 24, 2011 Share Gepost February 24, 2011 Hoe doet Grabovac het eigenlijk in de spits? Vroeger als CV was hij een van de beste verdedigers uit de Jupiler League toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost March 11, 2011 Share Gepost March 11, 2011 Enne, zijn ze de kluts kwijt bij Fortuna?? Alweer 3 punten :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyril Gepost March 11, 2011 Share Gepost March 11, 2011 Netjes! Laat Almere maar degraderen, anders gaat ook de derby weg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost March 18, 2011 Share Gepost March 18, 2011 En gewoon weer 3 punten :| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broeus Gepost March 18, 2011 Share Gepost March 18, 2011 De carnaval is wel erg snel vergeten daar in Sittard! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RamonRJC Gepost March 19, 2011 Share Gepost March 19, 2011 Netjes! Laat Almere maar degraderen, anders gaat ook de derby weg... Zorg dat je jullie promoveren. Hebben jullie nog een derby:mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyril Gepost March 19, 2011 Share Gepost March 19, 2011 Haha klopt jha.:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veldmate. Gepost March 19, 2011 Share Gepost March 19, 2011 Netjes! Laat Almere maar degraderen, anders gaat ook de derby weg... Die derby is ook slap geworden de laatste jaren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimmshot Gepost March 29, 2011 Share Gepost March 29, 2011 Nog een paar dagen en dan tegen de sjenguh! Ik heb er zin in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost April 1, 2011 Share Gepost April 1, 2011 Foei foei foei. Hoe haal je het in je kop om een strijker naast onze keeper te gooien. Hier kan ik zoo pissed van worden. Lekker slim ook, flinke boete ertegenaan en wedstrijd geen inkomsten, slim als het financieel zo goed gaat. Misschien nog wel puntenaftrek, dat kan ook nog. Edited Goodfella ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost April 1, 2011 Share Gepost April 1, 2011 Ik heb het niet gezien vandaag maar vuurwerk naar de tegenstander op het veld gooien is geen slimme zet nee. Die :banana: aan het einde van je post is trouwens nogal onnodig, juichen voor eventuele puntenaftrek van Fortuna doe je maar in een ander topic. edit: thnx Ivoo (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimmshot Gepost April 2, 2011 Share Gepost April 2, 2011 Klein bommetje maar. :) Ik vond het al wat stil in het stadion. Is kut voor fortuna natuurlijk,want dan krijgen ze weer een straf/boete. Verder was het best een aardige pot. Hadden alleen 3 punten voor fortuna moeten zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimmshot Gepost April 2, 2011 Share Gepost April 2, 2011 Sfeer voor de wedstrijd. Kijk mvv zo moet dat. http://http://www.youtube.com/watch?v=9N704V3yc2o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost April 6, 2011 Share Gepost April 6, 2011 Al iets bekend over de straf van KNVB? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost April 25, 2011 Share Gepost April 25, 2011 Wordt nog spannend na die belachelijke 4-0 van Almere vs Helmond... volgende week alles of niets uit bij Almere!!! Mochten we daar verliezen dan kan de wedstrijd vs RKC wel eens de laatste ooit in het betaalde voetbal worden :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RamonRJC Gepost April 29, 2011 Share Gepost April 29, 2011 Straks belangrijke wedstrijd. Hoop toch stiekem dat Almere wint! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyril Gepost April 29, 2011 Share Gepost April 29, 2011 Ondanks dat ik deze club haat, moeten ze winnen van Almere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost April 30, 2011 Share Gepost April 30, 2011 Straks belangrijke wedstrijd. Hoop toch stiekem dat Almere wint! Hoe kun je nu hopen dat een club met een historie als Fortuna verdwijnt uit het betaalde voetbal en een nietszeggende club als Almere blijft :m: Nja, helaas geen winnaar gisteren... blijft dus een vraagteken tot de allerlaatste speeldag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts