MarF_RJC Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 40 minuten geleden zei cimbomcu: Lees eens terug. Snap hem niet??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 minuut geleden zei LiverpoolFC: Snap hem niet??? Vorige pagina wat ikzelf en nom de guerre zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Vorige pagina wat ikzelf en nom de guerre zeggen. Ohh zo hahaha.. Niet normaal, nu wordt al gemeld dat die een aanvaring met Demouge heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Nou is Demouge een lul van het zuiverste water dus kan ik me dat goed voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Ook dat is niet goed te praten, maar er is dus een lek daar binnen en die wordt natuurlijk enorm gewantrouwd en dat lijkt mij ook iets om ziedend van te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 8 minuten geleden zei cimbomcu: Ook dat is niet goed te praten, maar er is dus een lek daar binnen en die wordt natuurlijk enorm gewantrouwd en dat lijkt mij ook iets om ziedend van te worden. Ik denk die tolk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Het rommelt. Vanuit de spelersgroep wordt ook van alles gelekt en dat draagt niet bepaald bij aan de rust. Zonder Gün was er geen Fortuna, al helemaal niet in de Eredivisie. Zelfs als het degradatie oplevert dit seizoen, vind ik dat hij krediet verdient voor die prestatie. We hebben nu eenmaal een lage begroting, dus het is elk jaar knokken tegen degradatie. Dit jaar probeert de club door te pakken en dat lukt vooralsnog niet. Nou, blijven proberen en voortborduren op de basis die je probeert te leggen. Hopelijk komt er dus een trainer met een vergelijkbare spelopvatting als Ultee, want anders kun je het seizoen tot aan de winterstop als verloren beschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 15 uur geleden zei LiverpoolFC: Als Fortuna niet oppast en die turk trekt de stekker eruit, wil ik het nog wel eens zien. Als Gün zich terugtrekt, is het klaar. Sowieso qua Eredivisie, op een lager niveau val je dan terug naar waar je voor Gün stond; rechterrijtje KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Wesley Sneijder naar Fortuna? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Je moet wat nu Seuntjens geschorst is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 2 uur geleden zei Djurovski: Wesley Sneijder naar Fortuna? De snacks testen bij de catering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 4 uur geleden zei Nom de Guerre: De snacks testen bij de catering. dat zal snel een lahmacun worden, waar niks mis mee is. Al lag Sittard niet aan de andere kant van de wereld dan had ik wel een pizzaatje meegepikt. is het bier al van Efes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Nah, gewoon Brand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 12 minuten geleden zei Nom de Guerre: Nah, gewoon Brand. Brand is weinig gewoon aan hoor, erg goed bier. Het kan heel wat slechter(Heineken, Amstel, Bavaria) etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 Meer in de zin dat het een regionaal bier is voor ons, dus het is vrij gewoon dat Brand op de tap zit. Volgens mij zit Brand bij alle vier de Limburgse profclubs op de tap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 september 2022 Share Geplaatst 20 september 2022 21 minuten geleden zei Nom de Guerre: Meer in de zin dat het een regionaal bier is voor ons, dus het is vrij gewoon dat Brand op de tap zit. Volgens mij zit Brand bij alle vier de Limburgse profclubs op de tap. Fair enough, stand corrected. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 september 2022 Share Geplaatst 22 september 2022 Prima interview van Burak laatst he Nom de Guerre. Daar hoor je dan niemand over.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Wat een leuke gast is die Ultee eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 5 uur geleden zei Thierryvane: Wat een leuke gast is die Ultee eigenlijk. Goede gozer die Ultee. Ieder zijn smaak/ding maar dit Cor Potcast is echt niks voor mij, ik trek het echt niet met dat continue gelach/gechiechel van die mannen iedere 20-40 seconden. Heb het nu tot 6 minuut 19 volgehouden, maar ik stoor me er flink aan, vroeger ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2022 Share Geplaatst 23 september 2022 Heerlijke podcast man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Op 23-9-2022 om 09:07 zei Thierryvane: Wat een leuke gast is die Ultee eigenlijk. Eens. Beetje rechtlijnig af en toe, maar een heel sympathieke vent. Op sportief vlak gaat het de goeie kant uit. Drie overwinningen op rij, al vier wedstrijden niet meer verloren. Een lelijke pot in Arnhem, maar wel gewonnen. Vita is overigens bij far de slechtste matchwinner ooit Die heeft letterlijk misschien maar één bal fatsoenlijk geraakt, maar die valt er dan ook gelijk in. Enfin, drie punten zijn drie punten, een beetje ademruimte kan geen kwaad. Het veldspel is minder dan onder Ultee, het rendement ligt een pak hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Eens. Beetje rechtlijnig af en toe, maar een heel sympathieke vent. Op sportief vlak gaat het de goeie kant uit. Drie overwinningen op rij, al vier wedstrijden niet meer verloren. Een lelijke pot in Arnhem, maar wel gewonnen. Vita is overigens bij far de slechtste matchwinner ooit Die heeft letterlijk misschien maar één bal fatsoenlijk geraakt, maar die valt er dan ook gelijk in. Enfin, drie punten zijn drie punten, een beetje ademruimte kan geen kwaad. Het veldspel is minder dan onder Ultee, het rendement ligt een pak hoger. Die trainer is mij wel net iets te druk om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Het scheelt dat je normaliter niet naar de trainer kijkt bij het voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Het scheelt dat je normaliter niet naar de trainer kijkt bij het voetbal. True Dat zou in deze overigens wel even hilarisch als vermoeiend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 6 minuten geleden zei ElMarcos: True Dat zou in deze overigens wel even hilarisch als vermoeiend zijn. Och, 'tis een Lidlversie van Mourinho. Lekker boeiend, een keer om lachen en door. Feit is wel dat hij een bliksemstart heeft gemaakt in Sittard, al dan niet geholpen door een prettig wedstrijdschema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten