delichris Geplaatst 18 mei 2022 Share Geplaatst 18 mei 2022 12 uur geleden zei Tim': Benieuwd naar de rest, maar vergeet je Flemming niet? Of vond je die te slecht voor een cijfer? Die wordt apart genoemd aangezien hij ze in de Eredivisie heeft gehouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Zojuist zaadlozing gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Het kan verkeren in het leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Voor vijf jaar. Poh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 2 jaar als speler, 3 jaar als trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 (bewerkt) Is hij niet diegene dat word uitgespuwd in Turkije door halve bevolking? 21 juni 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 40 minuten geleden zei Bogatyr: Is hij niet diegene dat word uitgespuwd in Turkije door halve bevolking? Nope. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Burak Yılmaz op Instagram: "@losclive ❤️⚽️🙏🏻🧿" Hoe goed is Burak Yilmaz nog? 'Vorig jaar in een rijtje met Neymar en Mbappé' - Voetbal International (vi.nl) Wat begon met een grapje, mondde uit in Fortuna's grootste transferstunt - Voetbal International (vi.nl) Hoe Fortuna Sittard grootmachten aftroefde in strijd om Burak Yilmaz (voetbalzone.nl) Nog wat leuke filmpjes/artikelen over de stunt. Eerste laat zien hoe geliefd hij bij Lille ook was, die wilden hem ook nog behouden als pinchitter maar daar is hij teveel liefhebber voor. Die Gun komt ook goed over he? Ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen. @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Ik zou graag de artikelen willen lezen van VI hierboven, als je snapt wat ik bedoel................................. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 5 minuten geleden zei cimbomcu: Ik zou graag de artikelen willen lezen van VI hierboven, als je snapt wat ik bedoel................................. Check je PM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Ayoub traint nu mee bij Fortuna. Lijkt me een mooie aanwinst als dat zou lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 14 uur geleden zei Tim': Ayoub traint nu mee bij Fortuna. Lijkt me een mooie aanwinst als dat zou lukken. Broodnodig ook. Fingers crossed voor een extra centrumverdediger, want Roel Janssen is klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juli 2022 Share Geplaatst 2 juli 2022 (bewerkt) Enig idee wanneer Burak arriveert? @Nom de Guerre en mee traint/wedstrijden speelt @Nom de Guerre 8 juli 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juli 2022 Share Geplaatst 9 juli 2022 Op 2-7-2022 om 19:06 zei cimbomcu: Enig idee wanneer Burak arriveert? @Nom de Guerre en mee traint/wedstrijden speelt @Nom de Guerre 14 juli is de presentatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2022 Share Geplaatst 14 juli 2022 (bewerkt) Shirts met Burak al uitverkocht 14 juli 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 Bassett wordt gehuurd van Feyenoord als opvolger van Fleming. Goede speler, ben wel gecharmeerd van hem. Benieuwd wat jij hij Fortuna kan laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juli 2022 Share Geplaatst 15 juli 2022 1 uur geleden zei MetalMichael: Bassett wordt gehuurd van Feyenoord als opvolger van Fleming. Goede speler, ben wel gecharmeerd van hem. Benieuwd wat jij hij Fortuna kan laten zien. Prima voor alle partijen als hij vlieguren gaat maken in de Eredivisie denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Op 14-7-2022 om 19:37 zei cimbomcu: Shirts met Burak al uitverkocht Quelle surprise. Moet je bedenken hoe hard dat gaat als hij er ook nog een paar scoort Op 15-7-2022 om 13:44 zei MetalMichael: Bassett wordt gehuurd van Feyenoord als opvolger van Fleming. Goede speler, ben wel gecharmeerd van hem. Benieuwd wat jij hij Fortuna kan laten zien. Ik dacht dat Feyenoord hem huurde? Hebben ze de optie tot koop gelicht dan? Of verhuurt Feyenoord hem verder? 22 uur geleden zei ElMarcos: Prima voor alle partijen als hij vlieguren gaat maken in de Eredivisie denk ik zo. Benieuwd of hij de basis gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 Leuke Vid @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 9 minuten geleden zei cimbomcu: Leuke Vid @Nom de Guerre Amateuristisch aan alle kanten, maar het heeft ook z'n charme Als je me 10 jaar geleden had gezegd dat we een Turkse international zouden vastleggen, had ik waarschijnlijk spottend gevraagd of het er net zo eentje was als Danny Schreurs (die speelde voor het Nederlandse G-team). Mooie tijden hoor, hoe het ook gaat aflopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik dacht dat Feyenoord hem huurde? Hebben ze de optie tot koop gelicht dan? Of verhuurt Feyenoord hem verder? Als ik het goed heb onthouden wordt hij tot eind dit seizoen gehuurd en daarna overgenomen. Dus zal een beetje van beiden zijn, in overleg met Colorado Rapids wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 juli 2022 Share Geplaatst 16 juli 2022 19 minuten geleden zei MetalMichael: Als ik het goed heb onthouden wordt hij tot eind dit seizoen gehuurd en daarna overgenomen. Dus zal een beetje van beiden zijn, in overleg met Colorado Rapids wellicht. Het zal me benieuwen. Ik weet dat ik destijds best een leuk VI Pro artikel las over Bassett, maar ik heb verder niks van hem gezien. https://www.vi.nl/pro/analyse/feyenoord-haalt-met-bassett-en-walemark-het-bord-van-schoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 juli 2022 Share Geplaatst 17 juli 2022 Op 16-7-2022 om 17:32 zei Nom de Guerre: Het zal me benieuwen. Ik weet dat ik destijds best een leuk VI Pro artikel las over Bassett, maar ik heb verder niks van hem gezien. https://www.vi.nl/pro/analyse/feyenoord-haalt-met-bassett-en-walemark-het-bord-van-schoot Ben ook heel benieuwd naar hem. In FIFA was het in ieder geval wel een talentvolle jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Nieuwe regels van de fifa maken doorverhuur onmogelijk. Vooralsnog geen Bassett voor Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juli 2022 Share Geplaatst 20 juli 2022 Volgens mij komt het met Fortuna wel Guth dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten