Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Burak Yılmaz op Instagram: "@losclive ❤️🙏🏻🧿"

Hoe goed is Burak Yilmaz nog? 'Vorig jaar in een rijtje met Neymar en Mbappé' - Voetbal International (vi.nl)

Wat begon met een grapje, mondde uit in Fortuna's grootste transferstunt - Voetbal International (vi.nl)

Hoe Fortuna Sittard grootmachten aftroefde in strijd om Burak Yilmaz (voetbalzone.nl)

Nog wat leuke filmpjes/artikelen over de stunt. Eerste laat zien hoe geliefd hij bij Lille ook was, die wilden hem ook nog behouden als pinchitter maar daar is hij teveel liefhebber voor. 

Die Gun komt ook goed over he? Ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen. @Nom de Guerre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Bassett wordt gehuurd van Feyenoord als opvolger van Fleming. Goede speler, ben wel gecharmeerd van hem. Benieuwd wat jij hij Fortuna kan laten zien. 

Prima voor alle partijen als hij vlieguren gaat maken in de Eredivisie denk ik zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-7-2022 om 19:37 zei cimbomcu:

Shirts met Burak al uitverkocht

Afbeelding

Quelle surprise. Moet je bedenken hoe hard dat gaat als hij er ook nog een paar scoort :D 

Op 15-7-2022 om 13:44 zei MetalMichael:

Bassett wordt gehuurd van Feyenoord als opvolger van Fleming. Goede speler, ben wel gecharmeerd van hem. Benieuwd wat jij hij Fortuna kan laten zien. 

Ik dacht dat Feyenoord hem huurde? Hebben ze de optie tot koop gelicht dan? Of verhuurt Feyenoord hem verder?

22 uur geleden zei ElMarcos:

Prima voor alle partijen als hij vlieguren gaat maken in de Eredivisie denk ik zo. 

Benieuwd of hij de basis gaat halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei cimbomcu:

Leuke Vid @Nom de Guerre

Amateuristisch aan alle kanten, maar het heeft ook z'n charme :D Als je me 10 jaar geleden had gezegd dat we een Turkse international zouden vastleggen, had ik waarschijnlijk spottend gevraagd of het er net zo eentje was als Danny Schreurs (die speelde voor het Nederlandse G-team). Mooie tijden hoor, hoe het ook gaat aflopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik dacht dat Feyenoord hem huurde? Hebben ze de optie tot koop gelicht dan? Of verhuurt Feyenoord hem verder?

Als ik het goed heb onthouden wordt hij tot eind dit seizoen gehuurd en daarna overgenomen. Dus zal een beetje van beiden zijn, in overleg met Colorado Rapids wellicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei MetalMichael:

Als ik het goed heb onthouden wordt hij tot eind dit seizoen gehuurd en daarna overgenomen. Dus zal een beetje van beiden zijn, in overleg met Colorado Rapids wellicht. 

Het zal me benieuwen. Ik weet dat ik destijds best een leuk VI Pro artikel las over Bassett, maar ik heb verder niks van hem gezien.

https://www.vi.nl/pro/analyse/feyenoord-haalt-met-bassett-en-walemark-het-bord-van-schoot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-7-2022 om 17:32 zei Nom de Guerre:

Het zal me benieuwen. Ik weet dat ik destijds best een leuk VI Pro artikel las over Bassett, maar ik heb verder niks van hem gezien.

https://www.vi.nl/pro/analyse/feyenoord-haalt-met-bassett-en-walemark-het-bord-van-schoot

Ben ook heel benieuwd naar hem. In FIFA was het in ieder geval wel een talentvolle jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites