Jump to content

Fortuna Sittard

Recommended Posts

• Replies 597
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hoef ik alleen Polter te dumpen, verder is de ploeg al spitsloos. Zou best werken.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/932251/bizarre-geruchten-arda-turan-mogelijk-naar-fortuna-sittard.html?fbclid=IwAR0aQNA0ZgsGteOIzQaqW3iOE6vyvtNDPYBVKuspd5acUTQQoIBipxPTa9Q   Niet serieu

Gebrands kwam zelfs van Texel om Van Bommel aan te stellen #topsportklimaat #mikkokoffie 

Posted Images

• 4 weeks later...
40 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Degradatie wordt het dit jaar niet meer, dus we gaan eens kijken waar we eindigen. Lekker, zo'n seizoen zonder stress. Daar zag het niet naar uit zo rond december :D 

Standbeeld van Sjors Ultee al in de maak?

Toch wel knappe prestatie, ik vond Ultee vorig jaar nog wel een beetje overkomen als een vent die puur om zijn papieren hoofdtrainer was gemaakt. Maar hij heeft de boel dus beter voor elkaar dan Hofland.

• 3 weeks later...

Maar goed dat we nog niet aan dat standbeeld zijn begonnen :D  Keeperssoap van heb ik jou daar, waarbij de club, Ultee en Dijkstra allemaal nogal matig voor de dag komen. Dit wordt het moment waarop Fortuna implodeert, omdat iedereen gewoon de vuile was naar buiten brengt. 

Wat een verhaal haha. Zag The Fev wel tweeten dat die gast die dit nu naar buiten brengt verhalen wel lekker kan aandikken en iemand anders dat deze man sowieso een lek was bij Fortuna. Achja wel lekker zo'n relletje iedereen voor zondag op scherp en PSV van de mat vegen. ;) 

Sieb was nogal gemakkelijk met vertrouwelijke informatie. Beetje jammer ook dat Geert-Jan Jakobs er gelijk een sensatiestuk van maakt in plaats van een dagje wachten of Ultee niet alsnog reageert. Ik denk eigenlijk eerder dat ons seizoen als een nachtkaars uitgaat, @Regis

Ja dat zal wel haha. Al is dat opzich prima voor jullie. Beetje in de middenmoot eindigen en verder bouwen aan een stabiele eredivisie club. Genoeg leuke spelers wel.

Mjah, ik schat dat er van de zomer wel een paar verkocht gaan worden, er moet ook geld binnenkomen :cab: Ach, als je voor aanvang van het seizoen had gezegd dat we halverwege al veilig zouden zijn, had ik er direct voor getekend.

https://nos.nl/artikel/2372430-via-fortuna-sittard-wil-linksback-cox-alsnog-de-deur-naar-de-premier-league-openen.html

Ik ben benieuwd. Tot nu toe speelt hij een ijzersterk seizoen, die jongen zal wel een stapje maken deze zomer. 

In dat opzicht ben ik sowieso benieuwd wie er vertrekken deze zomer. Ik denk dat er meer spelers zijn die zich in de kijker hebben gespeeld dit seizoen.

36 minuten geleden zei Nom de Guerre:

De Seun heeft er zin in vandaag. Paar leuke acties de eerste helft.

Boing :D 

Zo'n privétopic is trouwens best relaxed. Beetje m'n gedachten uiten zonder al te veel bemoeienis.

23 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Boing :D 

Zo'n privétopic is trouwens best relaxed. Beetje m'n gedachten uiten zonder al te veel bemoeienis.

Breaking: Fortuna Sittard wijzigt naam naar Strikerless FC na overname door nog onbekende middelbare school docent. ;) 

Wel vrij makkelijk potje voor jullie wat ik ervan gezien heb. Toch nog stiekem naar de play-offs? ;) 

• 1 month later...

De play offs gaan dit seizoen over een enkele wedstrijd dus dat maakt de kans op een stunt een stuk groter.

Zou het mooi vinden als Fortuna Europees voetbal haalt. Heb namelijk voor mijn sport in Sittard gewoond/op school gezeten. Zat toen met een aantal gasten van de jeugd (Zover ik weet geen bekende namen) in de klas. Maakte in die tijd wel indruk dat ze wel eens aan de docent moesten vragen of ze even op hun mobiel mochten in de les om te kijken of hun club nog bestond. Sindsdien een zwak voor Fortuna

Op 23-1-2021 om 23:04 zei FlyD:

Thibaud Verlinden naar Fortuna, ben benieuwd wat hij daar kan laten zien.

Vooralsnog verrekt weinig. Derde of vierde keuze op links achter Seuntjens, Hansson en Emmanoulidis.

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Vooralsnog verrekt weinig. Derde of vierde keuze op links achter Seuntjens, Hansson en Emmanoulidis.

Was hem al vergeten, best jammer. Heeft wel veel blessures gehad, dus hopelijk met een volledige voorbereiding volgend jaar wat meer minuten maken.

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...