Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Degradatie wordt het dit jaar niet meer, dus we gaan eens kijken waar we eindigen. Lekker, zo'n seizoen zonder stress. Daar zag het niet naar uit zo rond december :D 

Standbeeld van Sjors Ultee al in de maak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wat een verhaal haha. Zag The Fev wel tweeten dat die gast die dit nu naar buiten brengt verhalen wel lekker kan aandikken en iemand anders dat deze man sowieso een lek was bij Fortuna. Achja wel lekker zo'n relletje iedereen voor zondag op scherp en PSV van de mat vegen. ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://nos.nl/artikel/2372430-via-fortuna-sittard-wil-linksback-cox-alsnog-de-deur-naar-de-premier-league-openen.html

Ik ben benieuwd. Tot nu toe speelt hij een ijzersterk seizoen, die jongen zal wel een stapje maken deze zomer. 

In dat opzicht ben ik sowieso benieuwd wie er vertrekken deze zomer. Ik denk dat er meer spelers zijn die zich in de kijker hebben gespeeld dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Boing :D 

Zo'n privétopic is trouwens best relaxed. Beetje m'n gedachten uiten zonder al te veel bemoeienis.

Breaking: Fortuna Sittard wijzigt naam naar Strikerless FC na overname door nog onbekende middelbare school docent. ;) 

Wel vrij makkelijk potje voor jullie wat ik ervan gezien heb. Toch nog stiekem naar de play-offs? ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De play offs gaan dit seizoen over een enkele wedstrijd dus dat maakt de kans op een stunt een stuk groter.

Zou het mooi vinden als Fortuna Europees voetbal haalt. Heb namelijk voor mijn sport in Sittard gewoond/op school gezeten. Zat toen met een aantal gasten van de jeugd (Zover ik weet geen bekende namen) in de klas. Maakte in die tijd wel indruk dat ze wel eens aan de docent moesten vragen of ze even op hun mobiel mochten in de les om te kijken of hun club nog bestond. Sindsdien een zwak voor Fortuna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Vooralsnog verrekt weinig. Derde of vierde keuze op links achter Seuntjens, Hansson en Emmanoulidis.

Was hem al vergeten, best jammer. Heeft wel veel blessures gehad, dus hopelijk met een volledige voorbereiding volgend jaar wat meer minuten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgezien van een nieuwe reservekeeper nog geen aanwinsten. Clean Sheet Piet kreeg geen nieuw contract, we krijgen er een Duitser bij.

Verder komen er waarschijnlijk alleen nieuwe spelers als er ook spelers worden verkocht. Op dat gebied staat er wel een en ander te gebeuren. Flemming staat in de belangstelling van Nottingham Forest, QPR heeft een bod uitgebracht op Cox en Semedo staat in de belangstelling van Panathinaikos.

Overigens is Fortuna wel aan het onderhandelen omtrent de overgang van Tirpan. Hopelijk lukt dat ook, dat was vorig jaar een uitstekende back.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Semedo met een zware enkelblessure in de lappenmand, dus die gaat nergens heen deze zomer. Aangezien hij na dit seizoen transfervrij is, zal hij weinig speeltijd gaan krijgen.

Vidigal en Karjalainen zijn verkocht, we hebben een Fransman en een FM16 wonderkid op proef. Arianit Ferati is een voormalig U17 speler van Duitsland en was ooit een groot talent, maar zijn carrière is gestagneerd. Benieuwd wat hij in Sittard laat zien deze voorbereiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites