Jump to content

Fortuna Sittard

Allybra
 Share

Recommended Posts

7 uur geleden zei Rogier.:

Vergis je je in denk ik hoor Nom, Groningen heeft ook gewoon medewerkers moeten ontslaan omdat ze juist geen geld hebben.

Ze onderhandelen met Fortuna over een transfer van Diemers, een speler waar Fortuna 2 á 2,5 miljoen voor wil vangen. Granted, dat was pre-Corona, maar dan zal de club nog steeds een bedrag van zes nullen verlangen voor een sterspeler met doorlopend contract. Als Groningen inderdaad mensen d'r uit gooit omdat ze geen geld hebben, dan kan ik dat niet goed rijmen met onderhandelingen van een miljoen of meer voor Diemers.

11 uur geleden zei Rogier.:

Vergis je je in denk ik hoor Nom, Groningen heeft ook gewoon medewerkers moeten ontslaan omdat ze juist geen geld hebben.

Er is wel geld in het spelersfonds. Ze kunnen dus wel spelers kopen. Helaas hebben ze ook mensen moeten ontslaan idd.

Wat ik begrijp wil Fortuna 1 miljoen en bied Groningen de helft. Van mij mogen ze nog twee of 3 ton er bij doen en dan komt het wel goed gok ik. 

• 2 weeks later...
Op 28-5-2020 om 22:54 zei cimbomcu:

Klopt ja, eigen TV zender die in Corona tijden enorm floreert. Machtig, sympathiek en één van het volk.   Hij de centen en Gün het beleid misschien?

Ik vind het prima, zolang het niet leidt tot dure spelers die de club eigenlijk niet kan betalen. Als de suikeroom dan wegvalt, heb je een probleem. Hebben we in Kerkrade wel gezien en daar heeft niemand trek in. Ja, die van Kerkrade misschien... Ik vind het beleid van Gün echt goed, hij probeert de club zelfvoorzienend te maken en investeert vooral in de organisatie en niet alleen in de spelersgroep.

Ook apart, er vertrekken weliswaar negen mensen, maar ik zie ook dat de naam George Cox daar niet bijstaat. Hopelijk betekent dit dat Fortuna de optie op Cox kan en gaat lichten. Degelijke back.

• 2 weeks later...
1 minuut geleden zei Satyr:

Die voorzitter zal wel bijlappen. Leuke stunt, als het doorgaat.

Ik kan het me niet voorstellen. Gün wil juist dat de club zelfvoorzienend wordt, dan past zo'n transfer niet in dat beleid.

Tolga Ciğerci en Alper Potuk worden ook gelinkt aan Fortuna, maar ook daar zie ik niet in hoe we die salarissen kunnen betalen.

Zie vaker de vergelijking met Vitesse, Roda en Ado voorbij komen. Snap dat best, dat je als buitenstaander dat denkt. Zelfde verhalen toen over Gun? Dat is ook totaal geen onbetrouwbare gek gebleken.

Denk wel dat het totaal iets anders is, Acun is één van de meest geliefde personen binnen Turkije en staat juist bekend om zijn sympathie, betrouwbaarheid en loyaliteit. Presenteert ook zijn eigen programma's omdat die het leuk vindt, hoeft het niet voor het geld te doen.