Petert Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Zit nog wel aldoor te twijfelen om een keer heen te gaan. Mja ben niet zovaak vrij op vrijdag, en het niveau is ook gewoon niet best. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allybra Gepost February 10, 2011 Author Share Gepost February 10, 2011 Maar het is wel heel gezellig bij zoon wedstrijd! dat is een ding dat zekker is! 2 seizoenen achterelkaar heb ik 1 wedstrijd gemist op een verjaardag voor de rest alle wedstrijde gezien! ik zeg ga er lekker heen! ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petert Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Nja ik wou naar fortuna-veendam, mja dat is al geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allybra Gepost February 10, 2011 Author Share Gepost February 10, 2011 volgende week is Fortuna -helmond dacht ik (kan me vergissen) maar daar kun je ook naar toe komen haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petert Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Volgende week sowieso niet, dan moet ik werken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Stefan, de bus rijdt niet op wedstrijddagen, je moet vanaf het station lopen, is toch wel een kwartier. Ik ga er ook heen trouwens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allybra Gepost February 10, 2011 Author Share Gepost February 10, 2011 Stefan, de bus rijdt niet op wedstrijddagen, je moet vanaf het station lopen, is toch wel een kwartier. Ik ga er ook heen trouwens. Ziejewel! ik had et tog goed gezien! ga jij der heen?! welk vak ga je zitten? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Ziejewel! ik had et tog goed gezien! ga jij der heen?! welk vak ga je zitten? :D Ik ga 1 of 2x per seizoen, achter de goal met een paar jongens die ik ken van een ander forum. Meestal tegen MVV en dan nog een 'losse' wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Ziejewel! ik had et tog goed gezien! Niettes :P Zoals ik al zei, de bus rijd gewoon alleen slaat ie de halte bij het stadion over ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Zit nog wel aldoor te twijfelen om een keer heen te gaan. Mja ben niet zovaak vrij op vrijdag, en het niveau is ook gewoon niet best. Daarom ga ik ook, je lacht je echt helemaal slap om die ellende op het veld. Ik bedoel, voor de broodjes frikandel van €3,- (!!!!!) hoef je niet te gaan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Daarom ga ik ook, je lacht je echt helemaal slap om die ellende op het veld. Ik bedoel, voor de broodjes frikandel van €3,- (!!!!!) hoef je niet te gaan... :mrgy: Ik heb al best wat wedstrijden meegemaakt in het stadion maar m'n schoonbroer heeft liever niet meer dat ik mee ga want dat ze verliezen wanneer ik erbij ben is sowieso een feit. Ik heb nog nooit een wedstrijd van Fortuna live meegemaakt die ze uiteindelijk gewonnen hebben, nog nooit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Ik heb nog nooit een wedstrijd van Fortuna live meegemaakt die ze uiteindelijk gewonnen hebben, nog nooit. Ik ook niet. 1x een 0-0 in de beker gezien, toen heb ik samen met een vriend letterlijk alle bezoekers geteld. Ik kwam op 890 uit, hij op 912. Teletekst had het over 1900 man... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan_helmond Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Volgende week sowieso niet, dan moet ik werken. Je bent gewoon bang voor me :m: Satyr: De aantallen die op Teletekst staan kloppen nooit ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Die op Teletekst gaan over betalende bezoekers. Dus mensen die een seizoenkaart hebben, maar er niet zijn tellen ook mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 10, 2011 Share Gepost February 10, 2011 Die op Teletekst gaan over betalende bezoekers. Dus mensen die een seizoenkaart hebben, maar er niet zijn tellen ook mee. Teletekst krijgt ze ook maar van de clubs, die er totaal niet objectief in zijn. Alleen Excelsior had wel eens de ballen om onder de 1000 te vermelden. Maar Telstar en Haarlem hadden altijd precies 1000 man ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allybra Gepost February 10, 2011 Author Share Gepost February 10, 2011 Ag, telstar gaat morgen 1500 aangeven met zoon vol uitvak haha! Stefan , neem aan dat jij gewoon het uitvak gaat bekijken? :P Even voor morgen : Seizoen 2010-2011: Telstar – Fortuna Sittard = ?-? Seizoen 2009-2010: Telstar – Fortuna Sittard = 3-1 (Rychlik) Seizoen 2008-2009: Telstar – Fortuna Sittard = 1-1 (Olondo) Seizoen 2007-2008: Stormvogels Telstar – Fortuna Sittard = 4-1 (E Guvenc) Seizoen 2006-2007: Stormvogels Telstar – Fortuna Sittard = 0-3 (Taiwo 2x, Olondo) Seizoen 2005-2006: Stormvogels Telstar – Fortuna Sittard = 2-2 (Op den Kamp, Akerboom) Seizoen 2004-2005: Stormvogels Telstar – Fortuna Sittard = 5-2 (Op den Kamp, Zafarin) Seizoen 2003-2004: Stormvogels Telstar – Fortuna Sittard = 4-2 (van Barneveld, Rajcomar) Seizoen 2003-2004: Stormvogels Telstar – Fortuna Sittard = 2-1 (Tychon) Samengevat: 1x winst, 2x gelijk, 5x verlies. Vermoedelijke opstelling: Wintjens, Geenen, Ricksen, Liard, Shakison, De Boer, Voorn, Hofstede, Ribeiro, John, Grabovac. naar mijn mening mogen Liard en de Boer op de bank zitten. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allybra Gepost February 11, 2011 Author Share Gepost February 11, 2011 MATCHDAY! Wintjens Geenen – Ricksen – Liard – Shakison De Boer – Voorn – Hofstede Ribeiro – John Grabovac Zal de opstelling zijn waar Fortuna sittard vanavond in Velsen zal aantreden! Echter is het niet zekker of De Boer 100% mee zal draaien, die is afgelope week geteisterd door een zware griep! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Grabovac, dat was toch een verdediger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Grabovac, dat was toch een verdediger? Dat maakt bij amateurvoetbal geen zak uit joh :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Dat maakt bij amateurvoetbal geen zak uit joh :D Is provoceren niet verboden hier, meneer de mod? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarich. Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Ik hoop dat Fortuna weer een paar wedstrijdjes gaat winnen, gun het ze wel. Ze hebben zich toch wel redelijk versterkt tijdens de winterstop dacht ik zo. Ben bij Fortuna - Veendam geweest. Eerste helft drama, tweede helft was wel leuk om te zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petert Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Grabovac, dat was toch een verdediger? Die staat op doel;) Wintjes in de spits. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkyh Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 doet die spits niet mee? kom ff niet op zijn naam, maar heeft bij FC eindhoven en ado gespeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petert Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Carraciolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost February 11, 2011 Share Gepost February 11, 2011 Is provoceren niet verboden hier, meneer de mod? Alleen in topics waar dit al als provocatie beschouwd wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts