Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

Michiel Kramer zie ik niet passen bij het soort voetbal dat Fortuna wil spelen, dat vereist beduidend meer activiteit en arbeid dan Kramer normaliter levert voorin. We zoeken spelers die veel bewegen, die ook druk zetten voorin. Stokkers was daar best goed in en ik vind het nog altijd jammer dat hij geen echte kans heeft gekregen, zeker wanneer je Novakovich af en toe zag worstelen daar voorin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 29-7-2019 om 08:39 zei Nom de Guerre:

Ciss op huurbasis naar Zilina, Diemers wellicht naar AZ als opvolger van Til, als die naar Spartak Moskou gaat. We gaan het zien.

Schijt dat El Jebli een clausule van 300.000 heeft en dat jullie interesse hebben als Diemers weg gaat. Zal een geweldige speler zijn voor bijna de hele eredivisie trouwens.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Superboeren:

Schijt dat El Jebli een clausule van 300.000 heeft en dat jullie interesse hebben als Diemers weg gaat. Zal een geweldige speler zijn voor bijna de hele eredivisie trouwens.. 

Fuck yeah! El Jebli of Van den Boomen van Eindhoven, een van die twee (of beide, fuck it) zou echt super zijn als Markie Mark besluit om te gaan. Die Dogan van Oss is ook transfervrij, maar dat is niet echt een creatieve spelmaker. Toch zou ik Dogan ook wel eens in de Eredivisie willen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Fuck yeah! El Jebli of Van den Boomen van Eindhoven, een van die twee (of beide, fuck it) zou echt super zijn als Markie Mark besluit om te gaan. Die Dogan van Oss is ook transfervrij, maar dat is niet echt een creatieve spelmaker. Toch zou ik Dogan ook wel eens in de Eredivisie willen zien.

Dogan is al voor 2 jaar naar Nac. El Jebli of vd Boomen zal wel een goede zijn voor jullie als eventuele vervanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is niet zo lastig... Echt, Diemers is onze meest creatieve speler, maar bij balverlies is het alsof iemand de stekker uit z'n controller heeft getrokken. Dan sjokt hij vaak wat ongeïnspireerd rond, gebaartjes maken naar de andere spelers. Zo'n Smeets en Rodriguez hebben best wat kaarten gepakt om gaten te dichten voor Markie Mark. Nou ja, Rodriguez pakte er soms ook omdat hij gestoord is, maar toch :D Mijn punt omtrent Diemers is op zich duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MrMHB:

Diemers-fan hier! Jacky Donkor werd gisteren uitgebreid besproken bij voetbalpraat op Fox! Is dat iets @Nom de Guerre?

Hij is snel. Verder kan ik er nog niet echt iets zinnigs over zeggen. Hij schijnt ooit best een talent te zijn geweest, maar is in Engeland geflopt bij West Brom. Vorig jaar kwam hij er bij Lokeren niet echt aan te pas. Volgens Jacky omdat de trainer het niet in hem zag zitten, maar goed, hij zal zelf natuurlijk niet zeggen dat hij niet goed genoeg was...  Hij was een jeugdinternational van België, dus op zich zou hij wel iets moeten kunnen.

Wat zeiden ze bij Fox over Donkor? Ik heb het niet gezien of gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Hij is snel. Verder kan ik er nog niet echt iets zinnigs over zeggen. Hij schijnt ooit best een talent te zijn geweest, maar is in Engeland geflopt bij West Brom. Vorig jaar kwam hij er bij Lokeren niet echt aan te pas. Volgens Jacky omdat de trainer het niet in hem zag zitten, maar goed, hij zal zelf natuurlijk niet zeggen dat hij niet goed genoeg was...  Hij was een jeugdinternational van België, dus op zich zou hij wel iets moeten kunnen.

Wat zeiden ze bij Fox over Donkor? Ik heb het niet gezien of gehoord.

Dat hij de 100 meter in 9.8 loopt, ontiegelijk hard kan schieten, goed kan dribbelen en allerlei andere kwaliteiten had behalve voorzetten en corners/vrije trappen dacht ik. Die statistieken/gegevens had Hansie Hansie van voetbalzone gehaald... En er stond van alles op Social Media over hem...

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het leuk vindt, onze oefenpot tegen Leverkusen staat op Facebook.

De volledige eerste helft.

De volledige tweede helft (plus een Duitse analyse).

Ik vond Passlack en Carbonell absoluut interessante spelertjes. Karjalainen lijkt als een soort Dirk Kuijt rechtsbuiten te spelen, dus veel naar binnen toe frommelen, hard werken, defensief meedoen, goaltjes meepikken en ruimte maken voor opkomende backs.

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei cimbomcu:

Is Jose er nog?

Oude samenvatting @Nom de Guerre  Semedo en Novakovich spelen er nog, commentator heeft het over de nieuwe keeper Kozelev.

José is nog clubloos, maar staat ook in de belangstelling van Malaga.

Ik zie het ja, de samenvatting is wrong. Die Facebookvideo's kloppen wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites