Nom de Guerre Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Michiel Kramer zie ik niet passen bij het soort voetbal dat Fortuna wil spelen, dat vereist beduidend meer activiteit en arbeid dan Kramer normaliter levert voorin. We zoeken spelers die veel bewegen, die ook druk zetten voorin. Stokkers was daar best goed in en ik vind het nog altijd jammer dat hij geen echte kans heeft gekregen, zeker wanneer je Novakovich af en toe zag worstelen daar voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Ciss op huurbasis naar Zilina, Diemers wellicht naar AZ als opvolger van Til, als die naar Spartak Moskou gaat. We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Op 29-7-2019 om 08:39 zei Nom de Guerre: Ciss op huurbasis naar Zilina, Diemers wellicht naar AZ als opvolger van Til, als die naar Spartak Moskou gaat. We gaan het zien. Schijt dat El Jebli een clausule van 300.000 heeft en dat jullie interesse hebben als Diemers weg gaat. Zal een geweldige speler zijn voor bijna de hele eredivisie trouwens.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Zojuist zei Superboeren: Schijt dat El Jebli een clausule van 300.000 heeft en dat jullie interesse hebben als Diemers weg gaat. Zal een geweldige speler zijn voor bijna de hele eredivisie trouwens.. Fuck yeah! El Jebli of Van den Boomen van Eindhoven, een van die twee (of beide, fuck it) zou echt super zijn als Markie Mark besluit om te gaan. Die Dogan van Oss is ook transfervrij, maar dat is niet echt een creatieve spelmaker. Toch zou ik Dogan ook wel eens in de Eredivisie willen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Fuck yeah! El Jebli of Van den Boomen van Eindhoven, een van die twee (of beide, fuck it) zou echt super zijn als Markie Mark besluit om te gaan. Die Dogan van Oss is ook transfervrij, maar dat is niet echt een creatieve spelmaker. Toch zou ik Dogan ook wel eens in de Eredivisie willen zien. Dogan is al voor 2 jaar naar Nac. El Jebli of vd Boomen zal wel een goede zijn voor jullie als eventuele vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Dogan is naar NAC. Maar El Jebli staat in de belangstelling van Cluj, en Fortuna als Diemers gaat. Verder geen clubs bekend gemaakt met interesse. Maar bij ons als degradant 10 goals en 10 assists geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Ja ik heb El Jebli net in mijn scorito team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Ah kak, ik heb die transfer gemist @GAE EAGLES & @Superboeren El Jebli zou ik echt gaaf vinden. Ik heb die goal die hij tegen ons scoorde nog op het netvlies. https://www.foxsports.nl/video/2973150/doelpunt-youssef-jebli-fortuna-sittard-graafschap/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Haha ja Dogan werd misschien bij ons de opvolger van El Jebli, maar hij is er nog steeds haha. Dus ben benieuwd hoe dat verder gaat. Voor de rest idd heerlijke speler. Werkt ook 10x zo hard als Diemers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Dat is niet zo lastig... Echt, Diemers is onze meest creatieve speler, maar bij balverlies is het alsof iemand de stekker uit z'n controller heeft getrokken. Dan sjokt hij vaak wat ongeïnspireerd rond, gebaartjes maken naar de andere spelers. Zo'n Smeets en Rodriguez hebben best wat kaarten gepakt om gaten te dichten voor Markie Mark. Nou ja, Rodriguez pakte er soms ook omdat hij gestoord is, maar toch Mijn punt omtrent Diemers is op zich duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Diemers-fan hier! Jacky Donkor werd gisteren uitgebreid besproken bij voetbalpraat op Fox! Is dat iets @Nom de Guerre? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Diemers-fan hier! Jacky Donkor werd gisteren uitgebreid besproken bij voetbalpraat op Fox! Is dat iets @Nom de Guerre? Hij is snel. Verder kan ik er nog niet echt iets zinnigs over zeggen. Hij schijnt ooit best een talent te zijn geweest, maar is in Engeland geflopt bij West Brom. Vorig jaar kwam hij er bij Lokeren niet echt aan te pas. Volgens Jacky omdat de trainer het niet in hem zag zitten, maar goed, hij zal zelf natuurlijk niet zeggen dat hij niet goed genoeg was... Hij was een jeugdinternational van België, dus op zich zou hij wel iets moeten kunnen. Wat zeiden ze bij Fox over Donkor? Ik heb het niet gezien of gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Hij is snel. Verder kan ik er nog niet echt iets zinnigs over zeggen. Hij schijnt ooit best een talent te zijn geweest, maar is in Engeland geflopt bij West Brom. Vorig jaar kwam hij er bij Lokeren niet echt aan te pas. Volgens Jacky omdat de trainer het niet in hem zag zitten, maar goed, hij zal zelf natuurlijk niet zeggen dat hij niet goed genoeg was... Hij was een jeugdinternational van België, dus op zich zou hij wel iets moeten kunnen. Wat zeiden ze bij Fox over Donkor? Ik heb het niet gezien of gehoord. Dat hij de 100 meter in 9.8 loopt, ontiegelijk hard kan schieten, goed kan dribbelen en allerlei andere kwaliteiten had behalve voorzetten en corners/vrije trappen dacht ik. Die statistieken/gegevens had Hansie Hansie van voetbalzone gehaald... En er stond van alles op Social Media over hem... 31 juli 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Stiekem hoop ik dat die Passlack de hele eredivisie laat zien hoe een rechtsback hoort te voetballen btw. Voormalig supertalent in FM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Dat hard lopen geloof ik wel, die schotkracht heb ik nog niet zo gezien. Ik mag hopen dat hij echt zo goed is, we hebben het hard nodig, ook omdat Lamprou weg is. Speaking of, er gaan geruchten dat Lamprou weer verhuurd wordt, aan een andere Eredivisieclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 2 minuten geleden zei MrMHB: Stiekem hoop ik dat die Passlack de hele eredivisie laat zien hoe een rechtsback hoort te voetballen btw. Voormalig supertalent in FM! Hij dendert in ieder geval over die hele rechtervleugel so far Soort Ulli van Gobbel on steroids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 37 minuten geleden zei Nom de Guerre: Hij dendert in ieder geval over die hele rechtervleugel so far Soort Ulli van Gobbel on steroids Ik ben nu al fanboi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) Als je het leuk vindt, onze oefenpot tegen Leverkusen staat op Facebook. De volledige eerste helft. De volledige tweede helft (plus een Duitse analyse). Ik vond Passlack en Carbonell absoluut interessante spelertjes. Karjalainen lijkt als een soort Dirk Kuijt rechtsbuiten te spelen, dus veel naar binnen toe frommelen, hard werken, defensief meedoen, goaltjes meepikken en ruimte maken voor opkomende backs. 1 augustus 2019 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Hoop dat jullie er in blijven. Eredivisie-waardige club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 12 minuten geleden zei Kavinos: Hoop dat jullie er in blijven. Eredivisie-waardige club Zou tof zijn, maar ik heb geen idee hoe ons vreemdelingenlegioen het gaat doen dit seizoen en wie er nog gaan c.q. bijkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 (bewerkt) Is Jose er nog? Oude samenvatting @Nom de Guerre Semedo en Novakovich spelen er nog, commentator heeft het over de nieuwe keeper Kozelev. 31 juli 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 9 uur geleden zei cimbomcu: Is Jose er nog? Oude samenvatting @Nom de Guerre Semedo en Novakovich spelen er nog, commentator heeft het over de nieuwe keeper Kozelev. José is nog clubloos, maar staat ook in de belangstelling van Malaga. Ik zie het ja, de samenvatting is wrong. Die Facebookvideo's kloppen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Hans Kraaij jr. was dinsdag lovend over Jacky Donkor. De netten op de training schijnen vervangen moeten worden omdat hij zoveel scoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Hans Kraaij jr. was dinsdag lovend over Jacky Donkor. De netten op de training schijnen vervangen moeten worden omdat hij zoveel scoort. Jammer dat we er tijdens de oefenwedstrijden niet veel van zien. Hij is wel snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 41 minuten geleden zei Nom de Guerre: Jammer dat we er tijdens de oefenwedstrijden niet veel van zien. Hij is wel snel. 100m in 9,8 seconden volgens de wijze vogel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten