Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 El Jebli en Bensschop bij De Graafschap ophalen zou fijn zijn. Bij Fortuna heeft Smeets bijgetekend, MacIntosh gaat naar Cambuur, Stokkers waarschijnlijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Benschop is nu transfervrij dus kan een goeie zijn voor jullie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 We hebben helemaal geen spits meer. Novakovich was gehuurd en gaat terug naar Reading, Stokkers krijgt geen nieuw contract. Benschop vond ik best sterk spelen na de winterstop en dat is het soort aanvaller die spelers als Semedo beter kan laten renderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Ik dacht dat ze Novakovich onder contract hadden. Zonde man, was een hele goede spits voor Fortuna. Zijn er geen mogelijkheden om hem nog een jaar te huren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 47 minuten geleden zei Pino: Ik dacht dat ze Novakovich onder contract hadden. Zonde man, was een hele goede spits voor Fortuna. Zijn er geen mogelijkheden om hem nog een jaar te huren? Ik heb gehoord dat Reading hem een kans wil geven in de voorbereiding, dus voorlopig denk ik niet dat hij kan komen. Hoewel Nova best aardige cijfers kan overleggen na zijn debuutseizoen, vond ik hem toch best vaak onzichtbaar in wedstrijden. Voor iemand met zijn lengte en postuur wint hij best weinig duels, de bal voorin vasthouden wordt dan lastig en hij is ook geen speler die met loopacties ruimte maakt voor zijn teamgenoten. Lamprou en in mindere mate Semedo moesten daardoor vaak geforceerd acties maken. Semedo was overigens dramatisch dit seizoen, dat ligt niet echt aan Nova, maar het is wel een feit dat er minder ruimte voorin was omdat Nova best statisch is en weinig ballen vasthoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 5 uur geleden zei Nom de Guerre: El Jebli en Bensschop bij De Graafschap ophalen zou fijn zijn. Bij Fortuna heeft Smeets bijgetekend, MacIntosh gaat naar Cambuur, Stokkers waarschijnlijk ook. Lijkt me toch dat een El Jebli wel mikt op een stap hoger dan Fortuna. Zie hem zo naar een club als Utrecht gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 1 uur geleden zei Christian.: Lijkt me toch dat een El Jebli wel mikt op een stap hoger dan Fortuna. Zie hem zo naar een club als Utrecht gaan. Dat zou ik hem op zich niet kwalijk nemen. Daar staat wel tegenover dat Fortuna met een echte #10 speelt en dat El Jebli in Sittard op zeker een basisplaats zou krijgen, mits Diemers vertrekt uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 1 juni 2019 Share Geplaatst 1 juni 2019 Heb ook gehoord dat Straalman en Serrarens aanbieding hebben van Fortuna. Hoop voor jullie dat het niet waar is.. @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 juni 2019 Share Geplaatst 1 juni 2019 5 uur geleden zei Superboeren: Heb ook gehoord dat Straalman en Serrarens aanbieding hebben van Fortuna. Hoop voor jullie dat het niet waar is.. @Nom de Guerre He bah... Die gaan je niet in de Eredivisie houden volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 juni 2019 Share Geplaatst 10 juni 2019 Op 1-6-2019 om 10:07 zei Superboeren: Heb ook gehoord dat Straalman en Serrarens aanbieding hebben van Fortuna. Hoop voor jullie dat het niet waar is.. @Nom de Guerre Verder gelukkig niets van gehoord, dus fingers crossed dat we voor andere spelers gaan. Fortuna zit schijnbaar achter een Finse spits aan. Lijkt me ook wel nodig, aangezien we er geen onder contract hebben staan voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 11 juni 2019 Share Geplaatst 11 juni 2019 Hoop het ook voor jullie, De Graafschap gaat zelf ook nog in gesprek met Serrarens maar mag hopen dat Fortuna inderdaad hoger in zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 De nieuwe trainer is er. Ik ben benieuwd of hij ook echt invloed heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Laten ze hem zijn vakantie onderbreken in fucking Thailand omdat ze het snel bekend willen maken, daar snap je dan ook niks van he als bestuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Je wil de baan of je wil de baan niet. De ploeg wordt nu opnieuw opgebouwd, dus dan kun je als trainer beter direct meedenken en dus ook aanwezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Het is 2019, kan ook anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Gebeurd overal zo. Snoei heeft ook zijn vakantie afgezegd om dat die op de club wilt zijn ivm selectie in orde maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 Gebrands kwam zelfs van Texel om Van Bommel aan te stellen #topsportklimaat #mikkokoffie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 3 uur geleden zei Sophomore: Gebrands kwam zelfs van Texel om Van Bommel aan te stellen #topsportklimaat #mikkokoffie Wat is mikkokoffie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 6 uur geleden zei Superboeren: Gebeurd overal zo. Snoei heeft ook zijn vakantie afgezegd om dat die op de club wilt zijn ivm selectie in orde maken. Geweldige zet van Graafschap trouwens. Afzeggen vind ik nog wat anders dan echt terug roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 14 juni 2019 Share Geplaatst 14 juni 2019 25 minuten geleden zei cimbomcu: Geweldige zet van Graafschap trouwens. Afzeggen vind ik nog wat anders dan echt terug roepen. Ja dat is waar. Maar jij bent Snoei-Fan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 7 uur geleden zei cimbomcu: Afzeggen vind ik nog wat anders dan echt terug roepen. Ze hebben het gevraagd, niet opgedragen. Andere woorden geven een andere lading aan het geheel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei Superboeren: Ja dat is waar. Maar jij bent Snoei-Fan? Snoei heeft hier bij Telstar echt geweldig werk geleverd. Vooral in 2017/2018 en vorige jaar tweede seizoenshelft erg attractief voetbal wat vaak ook gepaard ging met goede resultaten. Viel ook op hoeveel potjes we tegen de toppers wonnen, vooral thuis. Daarnaast een zeer sympathieke en eerlijke vent die zo ook altijd naar buiten komt. Gaan jullie veel plezier van beleven als er een beetje een leuke selectie komt te staan. Bij ons was het vorig seizoen het eerste half jaar drama (alle toppertjes van het vorige seizoen weg en zeer slechte huurlingen erbij, kan gebeuren), daar draait hij dan niet omheen en boemende gewoon hoe het was. Kon die eerlijkheid altijd goed waarderen van hem. Ben benieuwd hoe dat gaat bij een club als De Graafschap waar er toch wat meer verwachtingen en sneller kritiek zal zijn als bij Telstar. Edit: zie dat we in het Fortuna topic zitten en niet in het Eerste Divisie topic. Excuse Fortuna fans. 15 juni 2019 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 Ik ben bang dat je hier in het enkelvoud kunt spreken, volgens mij ben ik de laatste der Mohikanen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 18 uur geleden zei Superboeren: Ja dat is waar. Maar jij bent Snoei-Fan? Ja zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 Dan gaan we zien hoe hij het gaat doen. In ieder geval spektakel met aanvallend voetbal. Komende week waarschijnlijk 4 aanwinsten dus kijken wat Snoei er van maakt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten