Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Schijnbaar interesse in Bullaude van Feyenoord, maar op huurbasis. We gaan het zien. Ik voel een Cole Bassett 2.0 aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 39 minuten geleden zei Nom de Guerre: Schijnbaar interesse in Bullaude van Feyenoord, maar op huurbasis. We gaan het zien. Ik voel een Cole Bassett 2.0 aankomen. Die gaan jullie terugpakken voor Mark Diemers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 40 minuten geleden zei Nom de Guerre: Schijnbaar interesse in Bullaude van Feyenoord, maar op huurbasis. We gaan het zien. Ik voel een Cole Bassett 2.0 aankomen. Met het verschil dat Bullaude wél goed kan voetballen. Het is een momentopname, maar ik heb nooit eerder iemand in de Kuip de bal uit de lucht zien plukken als hij tegen Volendam destijds deed. We hebben hem bij Feyenoord helaas weinig gezien maar toch denk ik dat dit echt wel een leuke speler voor Fortuna kan zijn. Het probleem was alleen dat hij niet kon aarden in Nederland, maar hopelijk ligt Limburg hem beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 49 minuten geleden zei Nom de Guerre: Schijnbaar interesse in Bullaude van Feyenoord, maar op huurbasis. We gaan het zien. Ik voel een Cole Bassett 2.0 aankomen. Grappig, Cole Bassett. Zag toevallig zijn statistieken van de week, in de MLS van dit jaar. Dat heeft mij overtuigd dat die competitie inderdaad geen klap voorstelt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 5 minuten geleden zei Urbeto: Met het verschil dat Bullaude wél goed kan voetballen. Het is een momentopname, maar ik heb nooit eerder iemand in de Kuip de bal uit de lucht zien plukken als hij tegen Volendam destijds deed. We hebben hem bij Feyenoord helaas weinig gezien maar toch denk ik dat dit echt wel een leuke speler voor Fortuna kan zijn. Het probleem was alleen dat hij niet kon aarden in Nederland, maar hopelijk ligt Limburg hem beter. Nou nou.. hij neemt een balletje aan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 6 minuten geleden zei Beppu: Nou nou.. hij neemt een balletje aan hoor. Als Messi het doet, schreeuwen we oeh en ah /gijpoff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 9 minuten geleden zei 007mark: Grappig, Cole Bassett. Zag toevallig zijn statistieken van de week, in de MLS van dit jaar. Dat heeft mij overtuigd dat die competitie inderdaad geen klap voorstelt: Zag dit inderdaad ook laatst. Dat ligt echt niet aan de kwaliteiten van Cool Kid Cole. Het zegt ook genoeg dat hij nooit meer voor de nationale ploeg is uitgekomen. 9 minuten geleden zei Beppu: Nou nou.. hij neemt een balletje aan hoor. Dan zeg ik er nog bij dat het een momentopname is en nóg voel je de behoefte om juist daarover te komen zuigen? Klasse bijdrage weer Bep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 43 minuten geleden zei Urbeto: Met het verschil dat Bullaude wél goed kan voetballen. Het is een momentopname, maar ik heb nooit eerder iemand in de Kuip de bal uit de lucht zien plukken als hij tegen Volendam destijds deed. We hebben hem bij Feyenoord helaas weinig gezien maar toch denk ik dat dit echt wel een leuke speler voor Fortuna kan zijn. Het probleem was alleen dat hij niet kon aarden in Nederland, maar hopelijk ligt Limburg hem beter. Op huurbasis kan het een leuke versterking zijn dan, al zal hij eerst wedstrijdfit moeten worden. Kost je ook weer ettelijke maanden, dat hebben we bij Peterson gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Deed Tekie dit bij jullie ook wel eens @Nom de Guerre? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 1 minuut geleden zei Urbeto: Deed Tekie dit bij jullie ook wel eens @Nom de Guerre? Zelden. Ik was c.q. ben echt fan van de voetballer Tekie, maar hij scoorde zelden en legde vaak te veel risico in zijn spel voor de positie in het team die hij bekleedde. Bij ons speelde hij op 6 of 8, altijd ondersteunend voor onze 10, wat toen Marky Mark Diemers was. Mooie, stijlvolle voetballer, Tekie. Weinig rendement en vaak fouten die tegengoals opleverden, al ligt dat ook deels aan de kwaliteit om hem heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Zelden. Ik was c.q. ben echt fan van de voetballer Tekie, maar hij scoorde zelden en legde vaak te veel risico in zijn spel voor de positie in het team die hij bekleedde. Bij ons speelde hij op 6 of 8, altijd ondersteunend voor onze 10, wat toen Marky Mark Diemers was. Mooie, stijlvolle voetballer, Tekie. Weinig rendement en vaak fouten die tegengoals opleverden, al ligt dat ook deels aan de kwaliteit om hem heen. Wat dat betreft denk ik dat hij hier in Zweden beter past. Mindere intensiteit en als topclub sowieso wat minder onder druk dan bij Fortuna en Go Ahead het geval was. Hij valt me eigenlijk nooit op als ik Hammarby zie spelen (hetzij live of in de samenvattingen), tot nu dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Lekkere statistiek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november En dan vandaag drie keer binnen tien minuten gepasseerd worden. Het kan verkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Op 9-11-2024 om 23:11 zei Grote Ree: En dan vandaag drie keer binnen tien minuten gepasseerd worden. Het kan verkeren. Da's een beetje het niveau hier. Gezien de begroting waar we mee werken, doen we het vooralsnog prima. Ik denk ook dat Buijs het zelf prima verwoordde. Citaat Laat ik daar heel duidelijk over zijn. Wij zijn Fortuna Sittard, met alle respect. We hebben de laatste weken een paar punten gehaald, maar als je ons hebt zien voetballen tegen Groningen en Heerenveen: laat nou niemand denken dat wij goed genoeg zijn voor het linkerrijtje. Wij hebben één missie en dat is 35 punten halen, zo snel mogelijk. Het heeft een paar keer meegezeten, we hebben een paar keer goed gespeeld. AZ-thuis deden we het goed, Willem II-uit ook. Maar het is nou niet zo dat wij even met twee vingers in de neus door de Eredivisie kunnen lopen. Bron: VI We presteerden beter dan verwacht mocht worden, dus dan heb je dergelijke uitglijders voor lief te nemen. Handhaven is het doel, liefst zo snel mogelijk en dan zien we daarna wel verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november #buijsbal Het ziet er niet uit, maar het werkt voor een kleine club om ver boven de verwachtingen te presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Die van Ottele tegen Paixao is best sneu om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 11 uur geleden zei timpy00: Die van Ottele tegen Paixao is best sneu om te zien. Het is ook geen back Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 21 minuten geleden zei Nom de Guerre: Het is ook geen back Ja dat weet ik. Maar dit was wel heel schrijnend. Gelukkig dat Paixao daar veel te weinig gebruik van maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 12 minuten geleden zei timpy00: Ja dat weet ik. Maar dit was wel heel schrijnend. Gelukkig dat Paixao daar veel te weinig gebruik van maakte. Smalle selectie, dan krijg je zoiets. Bonuspuntje gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten