Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 Twee Moldaviërs, twee Finnen, een Sloveen, een Slowaak, een Fransman, een Portugees, een Duitser, een Welshman, een Zwitser, een Turkse Belg, een Griekse Duitser, een Spanjaard, een Senegalees, een Albanees, een Engelsman, een Ghanese Belg, een Hongaar en een Senegalese Fransman. Oh ja, zes Nederlanders, met Fernandes erbij zeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Krakertje in de kelder dit weekend. Emmen vs Fortuna. Ik ben benieuwd of we het resultaat tegen Feyenoord een positief vervolg kunnen geven. Ik ben een beetje bang dat het niks gaat worden namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Koselev is iig niet echt in vorm, afgaande op zijn prestaties met de nationale ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 44 minuten geleden zei Sophomore: Koselev is iig niet echt in vorm, afgaande op zijn prestaties met de nationale ploeg Meh, de vraag is of je dat alleen de keeper mag aanrekenen. Voor ons is het een puntenpakker gebleken. Dat de rest van zijn achterhoede niet lekker staat, is niet zijn schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november 2019 Share Geplaatst 10 november 2019 Een zwaarbevochten zege met voetbal waar je niet vrolijk van wordt, van beide teams overigens. Ik heb half Londen bij elkaar geschreeuwd toen Ciss scoorde... Schokkerige livestream en degradatiezorgen helpen niet mee om de zorgen te verminderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Kutwedstrijd gisteren. Zwakke eerste helft, iets betere tweede helft en het geluk dat RKC aanvallend ook redelijk onmachtig is. Domme rode kaart van Maatsen trouwens, waarbij ik het raar vond dat Sambou geen kaart kreeg voor het geprovoceer daar. Als speler moet je de bal laten liggen als het spel stilligt en niet er rondjes mee gaan lopen om tijd te rekken. De reactie van Maatsen blijft dom, maar opnieuw, raar dat Sambou geen kaart krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Ja wat boeit het of die wel of geen geel zou krijgen dan? Gewoon dom van Maatsen. Diemers is wel goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 december 2019 Share Geplaatst 15 december 2019 Ik vond en vind het een rare beslissing van de scheids. Niet die rode kaart, wel het niet geven van een gele kaart. Diemers begint daadwerkelijk mee te verdedigen, dan is hij echt te goed voor onze ploeg. Het zal wel een middenmoter of subtopper in de Eredivisie worden komend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 februari 2020 Share Geplaatst 4 februari 2020 Op 27-8-2019 om 18:53 zei Nom de Guerre: Weer twee buitenlanders d'r bij De selectie is een soort van kraskaart van Europa. "Welke landen hebben we nog niet?" "Wales, en eh... Zwitserland!" En zie, een Welshman en een Zwitserse Afrikaan. We gaan het zien wat dit vreemdelingenlegioen paraat speelt. Ik blijf vertrouwen houden in Gün. Veel andere opties hebben we ook niet echt De Welshman en de Albanees zijn pleite, maar we hebben wel een Griekse Albanees, een Deen en een Venezolaan extra. Tegen Heerenveen was het trouwens een matige pot, maar goed, wel drie broodnodige puntjes gehaald in eigen huis. Als we buiten Sittard ook punten gaan halen, dan kunnen we ons netjes veilig spelen. Van de zomer zal Diemers wel vertrekken, dus hopelijk is de scouting al bezig met het binnenhalen van wat creativiteit, al zou Tekie dat ook kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Roel Janssen van VVV naar Fortuna. Vervanger van Dammers is binnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Had ik liever Dammers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Die andere staat ook op het lijstje van Groningen. Hoor al dat hij de echte vervanger van Chery gaat worden. Hebben het dan natuurlijk over Mark Diemers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Hofland wordt manager en Ultee wordt assistent. Neem aan dat dit een totale verrassing is voor je. @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 1 minuut geleden zei Richarð.: Hofland wordt manager en Ultee wordt assistent. Neem aan dat dit een totale verrassing is voor je. @Nom de Guerre Zagen we niet aankomen, nee Volgende verrassing wordt het vertrek van Mark Diemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Is die Cenk Ergün trouwens nog Directeur Voetbalzaken bij jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Richarð.: Is die Cenk Ergün trouwens nog Directeur Voetbalzaken bij jullie? Ik durf even niet te zeggen of dat de opvolger is geweest van Aztopal. Volgens mij was hij een soort raadgever c.q. consultant voor Sjoerd Ars. Ars mag trouwens wat mij betreft opzouten, maar dat terzijde. 22 april 2020 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Zojuist zei Nom de Guerre: Ik durf even niet te zeggen of dat de opvolger is geweest van Aztopal. Mmm, ok. Zat namelijk ff in de editor de wijzigingen van Hofland en Ultee door te voeren en zag ook dat Ultee Technisch Manager ging worden, wat Ars blijkbaar nu is. Echter staat Ars als een normale directeur in FM en die Ergün als Directeur Voetbalzaken. Nu lees ik dat Ars Hoofd Int. Scout gaat worden, dus scout aangezien ze al een Hoofd Scout hebben met Ziakas, maar hij gaat wel de transfers doen, wat dus Directeur Voetbalzaken zou beteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 1 minuut geleden zei Richarð.: Mmm, ok. Zat namelijk ff in de editor de wijzigingen van Hofland en Ultee door te voeren en zag ook dat Ultee Technisch Manager ging worden, wat Ars blijkbaar nu is. Echter staat Ars als een normale directeur in FM en die Ergün als Directeur Voetbalzaken. Nu lees ik dat Ars Hoofd Int. Scout gaat worden, dus scout aangezien ze al een Hoofd Scout hebben met Ziakas, maar hij gaat wel de transfers doen, wat dus Directeur Voetbalzaken zou beteken. Ergün is volgens mij een soort raadgever annex consultant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 Op 22-4-2020 om 15:22 zei Nom de Guerre: Zagen we niet aankomen, nee Volgende verrassing wordt het vertrek van Mark Diemers. Schijnt ook in de belangstelling van Groningen te staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Op 24-4-2020 om 20:19 zei komodo25: Schijnt ook in de belangstelling van Groningen te staan Die zullen er uiteindelijk wel uit gaan komen. Kan Tekie als spelmaker gaan spelen. Van Osch van PSV naar ons als keeper. Hopelijk als reserve en niet als vervanger voor Koselev. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Ik hoop het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Groningen schijnt geld te hebben, dus dat zal dan wel goedkomen. Fortuna wil een half miljoen meer dan wat Groningen biedt, dat zal toch wel te regelen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Vergis je je in denk ik hoor Nom, Groningen heeft ook gewoon medewerkers moeten ontslaan omdat ze juist geen geld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 7 uur geleden zei Rogier.: Vergis je je in denk ik hoor Nom, Groningen heeft ook gewoon medewerkers moeten ontslaan omdat ze juist geen geld hebben. Ze onderhandelen met Fortuna over een transfer van Diemers, een speler waar Fortuna 2 á 2,5 miljoen voor wil vangen. Granted, dat was pre-Corona, maar dan zal de club nog steeds een bedrag van zes nullen verlangen voor een sterspeler met doorlopend contract. Als Groningen inderdaad mensen d'r uit gooit omdat ze geen geld hebben, dan kan ik dat niet goed rijmen met onderhandelingen van een miljoen of meer voor Diemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 11 uur geleden zei Rogier.: Vergis je je in denk ik hoor Nom, Groningen heeft ook gewoon medewerkers moeten ontslaan omdat ze juist geen geld hebben. Er is wel geld in het spelersfonds. Ze kunnen dus wel spelers kopen. Helaas hebben ze ook mensen moeten ontslaan idd. Wat ik begrijp wil Fortuna 1 miljoen en bied Groningen de helft. Van mij mogen ze nog twee of 3 ton er bij doen en dan komt het wel goed gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten