Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

Twee Moldaviërs, twee Finnen, een Sloveen, een Slowaak, een Fransman, een Portugees, een Duitser, een Welshman, een Zwitser, een Turkse Belg, een Griekse Duitser, een Spanjaard, een Senegalees, een Albanees, een Engelsman, een Ghanese Belg, een Hongaar en een Senegalese Fransman. Oh ja, zes Nederlanders, met Fernandes erbij zeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

44 minuten geleden zei Sophomore:

Koselev is iig niet echt in vorm, afgaande op zijn prestaties met de nationale ploeg :D

Meh, de vraag is of je dat alleen de keeper mag aanrekenen. Voor ons is het een puntenpakker gebleken. Dat de rest van zijn achterhoede niet lekker staat, is niet zijn schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kutwedstrijd gisteren. Zwakke eerste helft, iets betere tweede helft en het geluk dat RKC aanvallend ook redelijk onmachtig is. Domme rode kaart van Maatsen trouwens, waarbij ik het raar vond dat Sambou geen kaart kreeg voor het geprovoceer daar. Als speler moet je de bal laten liggen als het spel stilligt en niet er rondjes mee gaan lopen om tijd te rekken. De reactie van Maatsen blijft dom, maar opnieuw, raar dat Sambou geen kaart krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-8-2019 om 18:53 zei Nom de Guerre:

Weer twee buitenlanders d'r bij :D De selectie is een soort van kraskaart van Europa.

"Welke landen hebben we nog niet?"

"Wales, en eh... Zwitserland!"

En zie, een Welshman en een Zwitserse Afrikaan. We gaan het zien wat dit vreemdelingenlegioen paraat speelt. Ik blijf vertrouwen houden in Gün. Veel andere opties hebben we ook niet echt :cab: 

De Welshman en de Albanees zijn pleite, maar we hebben wel een Griekse Albanees, een Deen en een Venezolaan extra. :) 

Tegen Heerenveen was het trouwens een matige pot, maar goed, wel drie broodnodige puntjes gehaald in eigen huis. Als we buiten Sittard ook punten gaan halen, dan kunnen we ons netjes veilig spelen. Van de zomer zal Diemers wel vertrekken, dus hopelijk is de scouting al bezig met het binnenhalen van wat creativiteit, al zou Tekie dat ook kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Richarð.:

Is die Cenk Ergün trouwens nog Directeur Voetbalzaken bij jullie?

Ik durf even niet te zeggen of dat de opvolger is geweest van Aztopal. Volgens mij was hij een soort raadgever c.q. consultant voor Sjoerd Ars. Ars mag trouwens wat mij betreft opzouten, maar dat terzijde.

bewerkt door Nom de Guerre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nom de Guerre:

Ik durf even niet te zeggen of dat de opvolger is geweest van Aztopal.

Mmm, ok. Zat namelijk ff in de editor de wijzigingen van Hofland en Ultee door te voeren en zag ook dat Ultee Technisch Manager ging worden, wat Ars blijkbaar nu is. Echter staat Ars als een normale directeur in FM en die Ergün als Directeur Voetbalzaken.

Nu lees ik dat Ars Hoofd Int. Scout gaat worden, dus scout aangezien ze al een Hoofd Scout hebben met Ziakas, maar hij gaat wel de transfers doen, wat dus Directeur Voetbalzaken zou beteken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Richarð.:

Mmm, ok. Zat namelijk ff in de editor de wijzigingen van Hofland en Ultee door te voeren en zag ook dat Ultee Technisch Manager ging worden, wat Ars blijkbaar nu is. Echter staat Ars als een normale directeur in FM en die Ergün als Directeur Voetbalzaken.

Nu lees ik dat Ars Hoofd Int. Scout gaat worden, dus scout aangezien ze al een Hoofd Scout hebben met Ziakas, maar hij gaat wel de transfers doen, wat dus Directeur Voetbalzaken zou beteken.

Ergün is volgens mij een soort raadgever annex consultant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-4-2020 om 20:19 zei komodo25:

Schijnt ook in de belangstelling van Groningen te staan

Die zullen er uiteindelijk wel uit gaan komen. Kan Tekie als spelmaker gaan spelen.

Van Osch van PSV naar ons als keeper. Hopelijk als reserve en niet als vervanger voor Koselev.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rogier.:

Vergis je je in denk ik hoor Nom, Groningen heeft ook gewoon medewerkers moeten ontslaan omdat ze juist geen geld hebben.

Ze onderhandelen met Fortuna over een transfer van Diemers, een speler waar Fortuna 2 á 2,5 miljoen voor wil vangen. Granted, dat was pre-Corona, maar dan zal de club nog steeds een bedrag van zes nullen verlangen voor een sterspeler met doorlopend contract. Als Groningen inderdaad mensen d'r uit gooit omdat ze geen geld hebben, dan kan ik dat niet goed rijmen met onderhandelingen van een miljoen of meer voor Diemers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Rogier.:

Vergis je je in denk ik hoor Nom, Groningen heeft ook gewoon medewerkers moeten ontslaan omdat ze juist geen geld hebben.

Er is wel geld in het spelersfonds. Ze kunnen dus wel spelers kopen. Helaas hebben ze ook mensen moeten ontslaan idd.

Wat ik begrijp wil Fortuna 1 miljoen en bied Groningen de helft. Van mij mogen ze nog twee of 3 ton er bij doen en dan komt het wel goed gok ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites