Sophomore Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 (bewerkt) Op 15-6-2019 om 00:25 zei MrMHB: Wat is mikkokoffie? #favoriete #koffie #van #thijsje #slegers Nee zonder grappen, zo tweette de voormalig PSV watcher van VI altijd. Een grap uitleggen werkt altijd minder, maar besef dat ik sowieso al geen volle zalen trek. 15 juni 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 5 minuten geleden zei Sophomore: maar besef dat ik sowieso al geen volle zalen trek. Krijg je alleen maar blaren van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni 2019 Share Geplaatst 16 juni 2019 En lamme armen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 juni 2019 Share Geplaatst 27 juni 2019 De leegloop gaat vrolijk verder. Semedo wordt verhuurd aan OFI Kreta (met een optie tot koop), Hutten gaat voor niks naar TOP Oss en Syhres contract is ontbonden. Dat komt dan bovenop een lading aan spelers die al eerder is vertrokken. Tot nu toe zijn er twee jonge spelers gehaald, die eerder voor het tweede dan het eerste in aanmerkingen lijken te komen, en een Finse spits. Er zijn wel een aantal spelers op proef. In Gün we trust zullen we maar zeggen. Vorig jaar toverde hij met Lamprou, Diemers, Novakovich en Rodriguez ook prima versterkingen uit de hoge hoed, dus ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Het blijft tot nu toe wel aardig stil. Als je dan ziet dat een concurrent als Emmen er al een stuk of 6/7 uit de hoed getoverd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 Misschien wachten ze wel wat langer tot alle markten open zijn en slaan pas later toe met spelers die dan buiten de boot vallen bij betere clubs . Voorbereidingen zijn pas net gestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 juli 2019 Share Geplaatst 1 juli 2019 Fingers crossed. Diemers wordt inmiddels voor 2 miljoen gelinkt aan Ferencváros en Cluj. Strik erom en doei. Prima voetballer, rotte instelling en voor 2 miljoen kun je echt wel een vergelijkbare speler oppikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Felix Passlack naar Fortuna. Prima speler lijkt me dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Ooit groot talent bij Dortmund toch? Was de beoogde opvolger van Piszcek. Mooie transfer dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Schijnt ook dat er gesprekken plaatsgevonden hebben met Joe Ledley Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas0314 Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Fortuna laat zien dat je met een beetje creatief scouten al een heel eind kan komen, deden wij dat maar eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 1 uur geleden zei Kavinos: Ooit groot talent bij Dortmund toch? Was de beoogde opvolger van Piszcek. Mooie transfer dan. Ja klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Jeetje Passlack. Van meest talentvolle rechtsachter in fm17 naar Fortuna. Toffe move daar in Sittard! Ook Joe Ledley zou gaaf zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juli 2019 Share Geplaatst 2 juli 2019 Passlack was zijn eerste paar wedstrijden bij Dortmund echt héél goed. Speelde toen ook met Duitsland O17 of O19 een geweldig toernooi. Als hij ook maar 80% van dat niveau haalt heeft Fortuna een prima zaak gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Als... We gaan het zien. Vooralsnog heeft Fortuna nog niet eens een volwaardige basisploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Goeie FOX Docu ook over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 2 uur geleden zei E2E: En een zak geld. Dit zijn wel precies de soort eigenaren waarvan je moet hopen dat er nog twee of drie bij komen in de Eredivisie. Zeg ik op basis van de informatie die we nu hebben - dat het geen crimineel lijkt te zijn - plus de aankopen die tot nu toe worden gedaan. Die zak geld valt op zich wel mee, een netwerk heeft Gün wel en daar heeft Fortuna veel aan. Qua begroting horen we onderin te staan en Gün heeft de meeste spelers transfervrij of op huurbasis binnengehaald. Hij geeft ook aan dat de club zelf de broek op moet houden en niet moet steunen op geld van de voorzitter. Dat lijkt me an sich een gezond streven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Als... We gaan het zien. Vooralsnog heeft Fortuna nog niet eens een volwaardige basisploeg. Feyenoord al vijf seizoenen niet. Komt goed joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 12 uur geleden zei E2E: Mij ook, maar je weet toch zelf ook hoe het werkt in het voetbal? Niet alles komt netjes in de begroting te staan, zijn heel veel semi-legale manieren om spelers meer te betalen, dat spelers als Balic (die stond bij heel veel clubs op het lijstje afgelopen winter), Jose Rodriguez en Passlack nu voor Fortuna komen spelen lijkt daar op te wijzen. Geen idee hoe ze dat financieel geregeld hebben, maar ik weet wel dat de eisen van Rodriguez te gortig zijn voor Fortuna, anders hadden ze hem nu wel transfervrij vastgelegd. Waarschijnlijk heeft Fortuna een percentage van het salaris betaald en Mainz de rest. Mainz is een deel van de salarispost kwijt en hoopt dat Rodriguez zich in de kijker speelt voor een transfer. Balic zal wel een soortgelijke deal hebben gesloten. Zelfs met zwart geld kun je als Fortuna geen Bundesliga of Serie A standaard qua salarissen aanhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas0314 Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 21 uur geleden zei E2E: En een zak geld. Dit zijn wel precies de soort eigenaren waarvan je moet hopen dat er nog twee of drie bij komen in de Eredivisie. Zeg ik op basis van de informatie die we nu hebben - dat het geen crimineel lijkt te zijn - plus de aankopen die tot nu toe worden gedaan. Ja helemaal eens, Emmen is ook creatief bezig en bij Twente verwacht ik ook nog heel wat met Ted van Leeuwen. Ik denk dat het grootste probleem van de Eredivisie is dat clubs veel hogere salarissen moeten betalen voor niet-EU-spelers en dat niet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2019 Share Geplaatst 6 juli 2019 2 uur geleden zei E2E: Nee natuurlijk niet boven die competities die jij noemt, maar je zegt zelf een paar posts eerder 'wij staan onderaan qua begroting.' Dat kan zo zijn, maar qua salarissen schat ik Fortuna gewoon in als een ploeg die rond de 11e / 12e plaats hoort te spelen. De salarissen zijn de voornaamste kostenpost in die hele begroting, dus officieel kan dat nooit. Zwart geld, goh... Het zou op zich best kunnen, maar dat zou best wel opvallen in Nederland. Het is nu ook niet zo dat we grote aankopen doen qua naam, mannen die een topsalaris eisen. Bij de huurlingen denk ik dat het salaris vooral door de verhurende club wordt betaald, die profiteert van het feit dat de speler eindelijk minuten maakt. Het kan op zich best dat er zwart links en rechts wat betaald wordt, maar dat kan nooit zoveel zijn dat Fortuna zo andere Eredivisieclubs kan aftroeven. Dat is volgens mij ook de reden dat er zoveel buitenlandse spelers rondlopen, die zullen beter betaalbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 juli 2019 Share Geplaatst 8 juli 2019 https://www.vi.nl/nieuws/fortuna-sittard-hoopt-op-cultheld-ledley Bizar. Ik ben benieuwd of er iets van komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 juli 2019 Share Geplaatst 13 juli 2019 Ons vreemdelingenlegioen wint van Leverkusen en krijgt er nog een tweede Moldaviër bij. https://www.fortuna-online.nl/fortuna-huurt-aanvaller/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Bij Fortuna zingt momenteel de naam van Bassala Sambou rond. De 21-jarige aanvaller speelt drie seizoenen bij het Britse Everton FC, kan een nieuw, tweejarig contract bij ‘The Toffees’ tekenen, maar vertrekt en kiest voor meer speeltijd. Sambou beschikt over een Duits paspoort (hij is geboren in Hannover), maar bezit daarnaast de Ghanese nationaliteit. Uitkomen voor een Duitse club doet de aanvaller niet; hij verhuist op jonge leeftijd naar London. Na het afronden van zijn school kiest Sambou voor Coventry City FC. Op zijn 18e stapt hij over naar Merseyside, waar hij zich aansluit bij Everton U23. Na een stroeve start met het nodige blessureleed komt Sambou op toeren en wint met zijn teamgenoten tot tweemaal toe de Premier League 2 titel (de Premier League voor U23-teams), maar de stap naar de eerste selectie lijkt toch te groot. Over interesse van andere clubs heeft Sambou niet te klagen, want zo wordt het Zweedse Östersunds FK aan de aanvaller gelinkt en lijkt het er even op dat Sambou voor Preston North End FC tekent. Maar lange tijd blijft het stil rondom Sambou. Ondertussen trok Preston North End FC David Nugent aan als nieuwe aanvalsleider. Impliceert dit dat Sambou op weg is naar Sittard-Geleen? Onduidelijk. Meer Nederlandse spelers zou leuk zijn, maar ik zie niet in wie... Achterin had ik bijvoorbeeld Sam Kersten graag er bij gehad, maar die is naar Zwolle. Balker van Almere vond ik ook bij vlagen indrukwekkend vorig seizoen, maar die jongen heeft een doorlopend contract en Fortuna heeft gewoon niet veel geld om te spenderen aan transfersommen. Qua aanvallers zie ik aan de onderkant van de Eredivisie / top van de KKD niet echt spelers die bij ons zouden passen en die haalbaar zijn. Almere heeft die Efmorfidis, die zou ik wel graag zien, maar die heeft een doorlopend contract. Hetzelfde geldt voor Bouyaghlafen van Den Bosch. Beide spelers zijn weliswaar grillig, maar dat waren Lamprou en Semedo ook. Nigel Robertha van Cambuur deed het vorig jaar bij vlagen erg leuk, maar of die de stap naar de Eredivisie aankan... Venema huren van Utrecht zou tof zijn. Op het middenveld zou ik op zich graag een Joey Veerman zien, maar die staat klaarblijkelijk ook in de belangstelling van Twente. Nou, dan haakt Fortuna af qua salaris en perspectief. El Jebli van De Graafschap zou heel tof zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen sterkere clubs zijn die belangstelling hebben voor hem. Bovendien speelt hij op dezelfde plek en rol als Mark Diemers, dus die moet dan eerst gaan Fortuna kan geen spelers aantrekken voor de breedte, niet spelers van het kaliber El Jebli. Branco van den Boomen, hetzelfde verhaal I suppose. Dogan is transfervrij, die zou zeker interessant zijn, maar de vraag is of die niet naar een betere club kan dan Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Er zijn inderdaad weinig transfervrije Nederlandse spelers die een versterking kunnen zijn. Kramer gaat waarschijnlijk bij Ado aan de slag of je komt uit op het niveau van Lesley De Sa bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten