Nom de Guerre Geplaatst 25 november 2018 Share Geplaatst 25 november 2018 Het was niet sprankelend, maar het zijn wel weer drie punten. Voorzichtig optimistisch dat we dit seizoen uit de degradatiestrijd kunnen blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2018 Share Geplaatst 7 december 2018 De 22e maar undercover naar Sittard. Kaarten voor uitvak met de auto vandaag in de verkoop en is al uitverkocht... Met bus is me A te duur en B ga geen 1200 km reizen op 1 dag. Dus maar kaarten gehaald voor thuisvak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Welk vak zit je, varaan? Eventueel biertje doen? Oh en WTF is me dit vandaag? ? Gewoon winnen in de Kuip en niet eens onverdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Zitten op zuid. En ja is prima kunnen wel voor of na de wedstrijd wat drinken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Welk vak zit je, varaan? Eventueel biertje doen? Oh en WTF is me dit vandaag? ? Gewoon winnen in de Kuip en niet eens onverdiend. Gefeliciteerd! Was van de zomer kritisch op het aankoopbeleid ('waarom moet je een keeper uit Moldavië halen'), maar de meesten kunnen wel echt wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Köselev is een beetje hit-and-miss, maar hey ho, vandaag was 'ie goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Denk dat je in Nederland al blij mag zijn met een keeper die per wedstrijd er vijf in eigen doel schiet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 december 2018 Share Geplaatst 16 december 2018 Vind ik echt een goede keeper dat hoor. Wat is die Novakovich ook een pleurisventje om tegen te spelen als verdediger, heerlijk toch. Goede actie bij die goal zeg. Morgen de docu he, ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Die Novakovic kan er verder niet zoveel van. Die heeft zeker twee honderd procent kansen om zeep geholpen nog voordat ze een kans werden (beetje krom geformuleerd, maar als je de wedstrijd hebt gezien dan snap je 't wel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 21 uur geleden zei komodo25: Zitten op zuid. En ja is prima kunnen wel voor of na de wedstrijd wat drinken Damn, ik zit op een ander vak. Met afgesloten poorten tijdens de match lijkt tijdens de pot wat gaan drinken een onmogelijkheidje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 39 minuten geleden zei MetalMichael: Die Novakovic kan er verder niet zoveel van. Die heeft zeker twee honderd procent kansen om zeep geholpen nog voordat ze een kans werden (beetje krom geformuleerd, maar als je de wedstrijd hebt gezien dan snap je 't wel). 18 uur geleden zei cimbomcu: Vind ik echt een goede keeper dat hoor. Wat is die Novakovich ook een pleurisventje om tegen te spelen als verdediger, heerlijk toch. Goede actie bij die goal zeg. Morgen de docu he, ik ben benieuwd. Nova werkt hard, maar als spits is het af en toe behelpen hoor. Tegen Feyenoord had hij er best eentje mogen maken. Alors, hij is nominaal beter dan Stokkers, dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 1 uur geleden zei MetalMichael: Die Novakovic kan er verder niet zoveel van. Die heeft zeker twee honderd procent kansen om zeep geholpen nog voordat ze een kans werden (beetje krom geformuleerd, maar als je de wedstrijd hebt gezien dan snap je 't wel). Je baseert je dus op 1 wedstrijd, goede analyse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Damn, ik zit op een ander vak. Met afgesloten poorten tijdens de match lijkt tijdens de pot wat gaan drinken een onmogelijkheidje. Tja geen idee is 1e keer dat ik daar binnen kom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 11 uur geleden zei Pino: Je baseert je dus op 1 wedstrijd, goede analyse Die wedstrijd was wel vrij typerend voor Nova dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 Op 17-12-2018 om 18:58 zei Pino: Je baseert je dus op 1 wedstrijd, goede analyse Inderdaad. En dank voor het compliment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Het seizoen eindigde zoals verwacht, vechten tegen degradatie. Helaas blijft de vraag hangen, wat was er gebeurd wanneer Dammers geen zware blessure had opgelopen? Het verval na de winterstop (en het wegvallen van Dammers) is schrikbarend, vooral omdat de organisatie compleet wegviel. Rodriguez werd noodgedwongen door de hele ploeg verplaatst om gaten te dichten, waardoor het middenveld eigenlijk ook kwaliteit miste. De domme rode kaarten waren veelal ook een gevolg van een gebrek aan organisatie. Voor komend seizoen ben ik benieuwd hoe de club het gaat aanpakken. Zo'n beetje alle huurlingen vertrekken weer, alhoewel er goede hoop bestaat dat Rodriguez wil blijven. Dat betekent dat je met Lamprou en Novakovich tweederde van de voorhoede weer ziet vertrekken, terwijl Semedo een dramatisch jaar heeft gedraaid. Er moeten wel echt versterkingen bijkomen, al zijn Dianessy en Dammers volgend seizoen weer inzetbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 @Nom de Guerre Hoe zit het met alle aflopende contracten (als die er zijn). Zijn er ook wat spelers die op deze manier weggaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 4 minuten geleden zei FMNOOB: @Nom de Guerre Hoe zit het met alle aflopende contracten (als die er zijn). Zijn er ook wat spelers die op deze manier weggaan? Ospitalieri, Smeets en Stokkers, voor zover ik weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 27 minuten geleden zei FMNOOB: @Nom de Guerre Hoe zit het met alle aflopende contracten (als die er zijn). Zijn er ook wat spelers die op deze manier weggaan? Ik heb even gezocht... Fortuna Sittard (17): Marco Ospitalieri, Lars Hutten, Kai Heerings, Calvin Mac-Intosh, Aykut Özer, José Rodriguez (gehuurd van FSV Mainz), Finn Stokkers, Jorrit Smeets, Lazaros Lamprou (gehuurd van PAOK), Ahmed El Messaoudi (KV Mechelen), Rubén Ramirez, Andrija Balic (gehuurd van Udinese), Andrija Novakovich (gehuurd van Reading), George Mells, Gavin Vlijter, Djibril Dianessy en Mahamadou Dembélé (gehuurd van RB Salzburg) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Poeh dat zijn er wel veel. Vooraf verwachte ik juist veel van de aanvallers die het dat jaar ervoor zo goed hadden gedaan in de Eerste Divisie. Gelukkig zijn die huurlingen voor een deel wel toevoegingen gebleken. Is er budget om wat aan te trekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Is het besluit van Rene Eijer weg echt gezamenlijk genomen denk je @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Of heeft Hofland inmiddels zijn papiertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 11 uur geleden zei komodo25: Of heeft Hofland inmiddels zijn papiertje Nee @cimbomcu ik denk het wel, met zijn ziekte had hij toch wat beperkingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 14 uur geleden zei cimbomcu: Is het besluit van Rene Eijer weg echt gezamenlijk genomen denk je @Nom de Guerre Ik denk het wel. Die man is doodziek en kan zich niet altijd even goed verplaatsen. Hoewel het niet essentieel is dat je alles kunt voordoen, is een zekere mate van mobiliteit wel handig. Overigens... Diemers wellicht naar Celtic... Zwaar WTF https://www.fortuna-online.nl/interesse-celtic-in-diemers/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 mei 2019 Share Geplaatst 24 mei 2019 Mocht Diemers inderdaad gaan, dan zou ik Van den Boomen van Eindhoven ook graag bij Fortuna zien. Die heeft zich bij Eindhoven tot een prima nummer 10 ontpopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten