Pino Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 Ondanks dat ik Roda fan ben, gun ik het Fortuna van harte. Heb ook zitten juichen bij de promotie. Alleen dacht ik toen nog dat we een derby zouden krijgen. Dat zal op Eredivisie niveau voorlopig niet gaan gebeuren vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 juli 2018 Share Geplaatst 10 juli 2018 Ik ben benieuwd. Er was ook sprake dat we weer achter Bassan aanzaten, die in Portugal ongelukkig schijnt te zijn. Ik heb best wel vertrouwen in de connecties van Gün. Is al naar BB Erzurumspor, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juli 2018 Share Geplaatst 11 juli 2018 Is al naar BB Erzurumspor, volgens mij. Zonde. Publiekslievelingetje hier en absoluut Eredivisiewaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 juli 2018 Share Geplaatst 23 juli 2018 Transfer van Semedo gaat misschien niet door. Qua transfersom loopt men dan een aardige som mis, maar als speler zeer bruikbaar voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2018 Share Geplaatst 3 augustus 2018 We hebben er een Sloveense verdediger bij, van Lokeren. Geen idee of het wat is, maar daar gaan we snel genoeg achter komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 https://www.1limburg.nl/fortuna-sittard-hoopt-op-deal-met-ervaren-middenvelder?context=topstory Bruns wellicht op huurbasis naar Sittard. Dat zou best fijn zijn, want als een van de basisspelers wegvalt, zit er gewoon te weinig kwaliteit op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Had hem ook graag bij Groningen gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Had hem ook graag bij Groningen gezien Misschien krijg jij je zin nog wel... https://www.fortunasittard.nl/nieuws/exponent-real-madrid-youth-academy-op-huurbasis-naar-fortuna-sittard Ik neem niet aan dat Fortuna naast deze huurling nog een centrale middenvelder gaat huren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Jullie hebben wel een leuke selectie @Nom de Guerre , dat kan nog wel wat worden vooral als je dat vergelijkt met onze selectie en die van Emmen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Misschien krijg jij je zin nog wel... https://www.fortunasittard.nl/nieuws/exponent-real-madrid-youth-academy-op-huurbasis-naar-fortuna-sittard Ik neem niet aan dat Fortuna naast deze huurling nog een centrale middenvelder gaat huren. Weet niet of Groningen serieus met Bruns bezig is maar is een speler die ik zelf graag zie komen . Al is het op huurbasis. Al klinkt deze speler ook wel interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 [quote name='Superboeren']Jullie hebben wel een leuke selectie @Nom de Guerre , dat kan nog wel wat worden vooral als je dat vergelijkt met onze selectie en die van Emmen. ;c[/QUOTE] Mwah. Redelijke basis, nauwelijks een bank. We hebben echt een probleem als er blessures en schorsingen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Misschien krijg jij je zin nog wel... https://www.fortunasittard.nl/nieuws/exponent-real-madrid-youth-academy-op-huurbasis-naar-fortuna-sittard Ik neem niet aan dat Fortuna naast deze huurling nog een centrale middenvelder gaat huren. Kun je beter Jose hebben, ken hem van Gala. Goede voetballende middenvelder, aanwinst voor Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Kun je beter Jose hebben, ken hem van Gala. Goede voetballende middenvelder, aanwinst voor Fortuna. Hard nodig op ons middenveld. Naast El Messaoudi en Smeets hebben we verdomd weinig echte middenvelders. Wat voor type is José? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Hard nodig op ons middenveld. Naast El Messaoudi en Smeets hebben we verdomd weinig echte middenvelders. Wat voor type is José? Diemers ook toch. Ik denk dat ik hem persoonlijk het liefst op 6 zou zien met zijn kwaliteiten om het spel te verleggen. Maar kan daardoor ook door trainers worden gezien als 10. Lange slungel met een goede techniek en balbehandeling, goede pass in de benen en daarnaast ook een hele sympathieke jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Diemers speelt meer op 10 en lijkt daar ook beter tot zijn recht te komen dan in een meer controlerende rol. Op 6 zou echt ideaal zijn, dan kan hij met El Messaoudi en Smeets uitvechten wie er speelt. Ik schat dat dit ten koste zal gaan van Smeets, maar die verraste me de eerste wedstrijden toch door eigenlijk best aardig te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Voetballende middenvelder, met een goede techniek, goede pass in de benen en multifunctioneel op het middenveld. Heb hem zelf denk ik het liefst als 6 maar kan ook op de andere posities op het middenveld. Kan het spel goed verleggen en moet het vooral hebben van voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 augustus 2018 Share Geplaatst 28 augustus 2018 Versterking op het middenveld was sowieso nodig, schijnbaar is Lazar Kojic verhuurd aan een Servische club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 september 2018 Share Geplaatst 3 september 2018 Dus nu een Spaanse middenvelder en een Griekse vleugelspeler gehuurd. Ik laat me verrassen. Het wordt wel een behoorlijk vreemdelingenlegioen zo. De start valt me niet tegen. Uit bij Excelsior een puntje, thuis nipt (maar terecht verloren) van kampioenskandidaat PSV, dan een terechte zeperd uit bij ADO (waar wellicht meer in had gezeten) en een puntje thuis tegen de subtopper FC Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 https://www.1limburg.nl/fortuna-sittard-hoopt-op-deal-met-hongaarse-vedette Apart gerucht. We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Dat zou wel vet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Proficiat @Nom de Guerre . Jammer dat Emmen ook gewonnen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Ach, niet echt boeiend. We moeten zelf de punten halen, niet afhankelijk zijn van andere teams die punten laten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 https://www.1limburg.nl/fortuna-sittard-hoopt-op-deal-met-hongaarse-vedette Apart gerucht. We gaan het zien. https://www.vi.nl/nieuws/dzsudzsak-negeert-fortuna-flirt-en-blijft-in-emiraten Too bad, peanutbutter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 oktober 2018 Share Geplaatst 22 oktober 2018 Gefeliciteerd met de overwinning gister. Zo werd even bevestigd dat Emmen en De Graafschap de meest dramatische selecties van de Eredivisie hebben. 5 100% kansen die ver naast gaan, blunderende keeper (die verder prima speelde). En zo ga je weer met 0 punten naar huis. Jullie aankoop beleid is toch ietsjes beter dan bij ons..;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 oktober 2018 Share Geplaatst 22 oktober 2018 Dat viel op het veld niet echt terug te zien. Semedo was dramatisch en Diemers is een luie hond, die verdedigend geen reet uitvoert. We hebben geluk gehad dat Serrarens en Van Mieghem een paar prima kansen om zeep hielpen. Het had best weer zo'n 4-4 pot kunnen worden verder, want Semedo en Lamprou hadden er ook meer mogen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten