Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

Ondanks dat ik Roda fan ben, gun ik het Fortuna van harte. Heb ook zitten juichen bij de promotie. Alleen dacht ik toen nog dat we een derby zouden krijgen. Dat zal op Eredivisie niveau voorlopig niet gaan gebeuren vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Misschien krijg jij je zin nog wel...

https://www.fortunasittard.nl/nieuws/exponent-real-madrid-youth-academy-op-huurbasis-naar-fortuna-sittard

Ik neem niet aan dat Fortuna naast deze huurling nog een centrale middenvelder gaat huren.

Weet niet of Groningen serieus met Bruns bezig is maar is een speler die ik zelf graag zie komen . Al is het op huurbasis. Al klinkt deze speler ook wel interessant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Superboeren']Jullie hebben wel een leuke selectie @Nom de Guerre , dat kan nog wel wat worden vooral als je dat vergelijkt met onze selectie en die van Emmen. ;c[/QUOTE] Mwah. Redelijke basis, nauwelijks een bank. We hebben echt een probleem als er blessures en schorsingen komen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien krijg jij je zin nog wel...

https://www.fortunasittard.nl/nieuws/exponent-real-madrid-youth-academy-op-huurbasis-naar-fortuna-sittard

Ik neem niet aan dat Fortuna naast deze huurling nog een centrale middenvelder gaat huren.

Kun je beter Jose hebben, ken hem van Gala. Goede voetballende middenvelder, aanwinst voor Fortuna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hard nodig op ons middenveld. Naast El Messaoudi en Smeets hebben we verdomd weinig echte middenvelders. Wat voor type is José?

Diemers ook toch. Ik denk dat ik hem persoonlijk het liefst op 6 zou zien met zijn kwaliteiten om het spel te verleggen. Maar kan daardoor ook door trainers worden gezien als 10.

Lange slungel met een goede techniek en balbehandeling, goede pass in de benen en daarnaast ook een hele sympathieke jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diemers speelt meer op 10 en lijkt daar ook beter tot zijn recht te komen dan in een meer controlerende rol. Op 6 zou echt ideaal zijn, dan kan hij met El Messaoudi en Smeets uitvechten wie er speelt. Ik schat dat dit ten koste zal gaan van Smeets, maar die verraste me de eerste wedstrijden toch door eigenlijk best aardig te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetballende middenvelder, met een goede techniek, goede pass in de benen en multifunctioneel op het middenveld. Heb hem zelf denk ik het liefst als 6 maar kan ook op de andere posities op het middenveld. Kan het spel goed verleggen en moet het vooral hebben van voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus nu een Spaanse middenvelder en een Griekse vleugelspeler gehuurd. Ik laat me verrassen. Het wordt wel een behoorlijk vreemdelingenlegioen zo. De start valt me niet tegen. Uit bij Excelsior een puntje, thuis nipt (maar terecht verloren) van kampioenskandidaat PSV, dan een terechte zeperd uit bij ADO (waar wellicht meer in had gezeten) en een puntje thuis tegen de subtopper FC Utrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de overwinning gister. Zo werd even bevestigd dat Emmen en De Graafschap de meest dramatische selecties van de Eredivisie hebben. 5 100% kansen die ver naast gaan, blunderende keeper (die verder prima speelde). En zo ga je weer met 0 punten naar huis. Jullie aankoop beleid is toch ietsjes beter dan bij ons..;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat viel op het veld niet echt terug te zien. Semedo was dramatisch en Diemers is een luie hond, die verdedigend geen reet uitvoert. We hebben geluk gehad dat Serrarens en Van Mieghem een paar prima kansen om zeep hielpen. Het had best weer zo'n 4-4 pot kunnen worden verder, want Semedo en Lamprou hadden er ook meer mogen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites