Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 Ik dacht.. ik zie MVV (de andere limburgers :oops:) en Zwolle maar zag geen Fortuna sittard:moop: Dus dan maak ik em even aan! Nieuwtjes over fortuna die andere wellicht nog niet weten of je wilt ze bespreken? Hier poste zou ik dan zeggen ?:D Deze zag ik gister op mijn vaste site staan: Jason Conrad, Tim de Meersman niet naar Fortuna Fortuna Sittard leek vlak voor het sluiten van de transfermarkt zich te versterken met voormalig AGOVV speler Jason Conrad. De Belgische aanvaller was vrijdag 28 januari 2011 te gast in Sittard en één en ander leek dan ook in kannen en kruiken. Ook onderhandelde Fortuna met Tim de Meersman. Eerlijk gezegt heb ik nog nooit van hun gehoord!, maar dat kan aan mij liggen! Nog een nieuwtje is niet voledig over fortuna sittard, maar dan nog wel leuk om te vermelden! Engels jeugdinternational maakt debuut tegen FSC ( Fortuna Sittardia Combinatie ) Fortuna Sittard speelt vrijdag aanstaande een zeer belangrijke wedstrijd in de Jupiler League. In Velsen spelen de groen gelen uit Limburg tegen thuisploeg Telstar. ‘De Witte Leeuwen’, de bijnaam van Telstar, laten Jack Mills, een 19jarige Engelse jeugdinternational debuteren. Elke dag zal ik een update gooien over BELANGRIJK nieuws van Fortuna sittard! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ik dacht.. ik zie MVV (de andere limburgers :oops:) en Zwolle maar zag geen Fortuna sittard:moop: Dus dan maak ik em even aan! Nieuwtjes over fortuna die andere wellicht nog niet weten of je wilt ze bespreken? Hier poste zou ik dan zeggen ?:D Deze zag ik gister op mijn vaste site staan: Jason Conrad, Tim de Meersman niet naar Fortuna Fortuna Sittard leek vlak voor het sluiten van de transfermarkt zich te versterken met voormalig AGOVV speler Jason Conrad. De Belgische aanvaller was vrijdag 28 januari 2011 te gast in Sittard en één en ander leek dan ook in kannen en kruiken. Ook onderhandelde Fortuna met Tim de Meersman. Eerlijk gezegt heb ik nog nooit van hun gehoord!, maar dat kan aan mij liggen! Nog een nieuwtje is niet voledig over fortuna sittard, maar dan nog wel leuk om te vermelden! Engels jeugdinternational maakt debuut tegen FSC ( Fortuna Sittardia Combinatie ) Fortuna Sittard speelt vrijdag aanstaande een zeer belangrijke wedstrijd in de Jupiler League. In Velsen spelen de groen gelen uit Limburg tegen thuisploeg Telstar. ‘De Witte Leeuwen’, de bijnaam van Telstar, laten Jack Mills, een 19jarige Engelse jeugdinternational debuteren. Elke dag zal ik een update gooien over BELANGRIJK nieuws van Fortuna sittard! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Wel met toestemming van een mod denk ik? http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=2139070&postcount=3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 :no: Never saw that! Btw, Gefeliciteerd ik zie dat je vandaag jarig bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Zijn waarschijnlijk te weinig Fortuna supporters hier om dit topic lopende te houden dus zal slotje op komen. Hiervoor is het Jupiler topic. En dat zeg ik dan als Sittarder:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 :no: Never saw that! Btw, Gefeliciteerd ik zie dat je vandaag jarig bent? Jep, bedankt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 Heb de vraag naar een MOD als nog gestuurd na dat Magnifico het me liet zien! I'm Sorry! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ach, het wordt in ieder geval wel lekker druk hier. Op naar [Jup] Fortuna sittard #2 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Onder constructie, even geduld aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Zijn waarschijnlijk te weinig Fortuna supporters hier om dit topic lopende te houden dus zal slotje op komen. Hiervoor is het Jupiler topic. En dat zeg ik dan als Sittarder:p M'n schoonbroer heeft jongsleden ook een Fortuna topic geopend, idd verplaatst naar het archief omdat er te weinig animo zou zijn. Nja, jij bent ook van Sittard. Ik ben naast NAC ook wel fan van Fortuna te noemen en zo hangen er nog wel enkele rond op dit forum. Daarnaast heeft deze club gewoon echt een mooie historie, komen er best wat grote voetballers vandaan en staan ze op het punt van degraderen wat dus mss wel volledig verdwijnen uit het betaalde voetbal met zich mee gaat brengen. Van mij mag dit topic dus absoluut open blijven maar ik gooi het even in de groep ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 Ondanks dat et nog even in overweging wordt genomen wil iknog stiekem 1 klein dingetje kwijd! A.S Vrijdag is de uitwedstrijd naar Velzen (Telstar) ook ik ben daar (y) Fortuna-fans in grote getale naar Telstar! Lees verder in de spoiler! [spoiler=Kijk verder]Fortuna Sittard staat bekend om haar hondstrouwe aanhang. Zij kan bij uitwedstrijden in de Jupiler League te allen tijde rekenen op de steun van een vaste kern supporters. Aanstaande vrijdag tonen zij hun grote betrokkenheid andermaal. De geel/groenen weten zich bij de belangrijke uitwedstrijd tegen Telstar namelijk gesteund door maar liefst 250 meereizende fans. “Dit kunnen niet veel clubs in de Jupiler League ons navertellen.†Christian van Daal namens SV Nao Veure, de officiële supportersvereniging van Fortuna: “We hebben er als supportersvereniging, in samenwerking met Stichting Trots op Fortuna en Hanneman de Toerist , met een eigen bijdrage voor gezorgd dat de busreis voor leden van de SV en van TOF gratis is. Dat maakt het uiteraard aantrekkelijker om deze verre reis te maken.†Verrast met de grote animo is Van Daal echter niet: “Dit initiatief toont de enorme verbondenheid die wij als fans in de laatste jaren hebben opgebouwd. Met de club, maar ook met elkaar. Vorig seizoen in Zwolle en dit seizoen bij AGOVV zaten we met maar liefst 400 supporters in het uitvak. Dat kunnen maar weinig clubs in de Jupiler League zeggen.†Over het resultaat tegen Telstar is hij positief gestemd: “We hopen de positieve lijn van het gelijke spel tegen koploper FC Zwolle te kunnen doortrekken. Dan ben ik ervan overtuigd dat we Telstar kunnen verslaan.†Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 SJENGE SJENGE SJENGE :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ik wilde ook mee, maar ik kan helaas niet. Niet dat ik nou zo'n fan ben, maar vrienden van me wel en die vragen steeds of ik eens mee wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Thuis ga ik op z'n tijd wel eens kijken, uit nog nooit mee geweest. M'n hart ligt dan natuurlijk ook bij NAC mja, wanneer je 10min van een stadion af woont dan krijg je toch al snel een band met de club die daar speelt. Binnenkort wel richting het Fortuna stadion alleen deze keer niet voor Fortuna maar voor Jong Oranje vs jong Duitsland :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 Ja, ik moest kijken of ik haalde met werken.. maar heb te horen gekregen dat ik niet meer hoef te komen (viel in voor colega van me pa) @satyr. jammer! , als je opeens kan er zijn nog ene paar plaatsjes in busje 3! (zit ik ook) @goodfella Ja, ik ben aant twijfelen om ook te gaan maar weet niet of ik korting krijg met mijn seizoenskaart op noord!, hoop wel dat er meer NL komen dan duitsers... aangezien ik niet in het uitvak wil worde gepropt! :P Om maar eens iets op gang te zetten.. Fortuna sittard heeft in de winterstop of net na de winterstop Stefan Thesker gehuurd van FC twente Ik heb hem nu pas 2 x in actie gezien.. maar wat ik heb gezien valt me tegen na wat er allemaal wordt gezegt.. Zelfde als DADA van VVV-Venlo .. ( Terug gestuurd met een rode strik der om! ) Waar ze overigens geld voor hebben betaalt! wat ook niks voor stelt! ik krijg langzaam een beetje de kriebels van WD (Trainer FSC) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 ALLES OF NIETS! Het is woensdag.. twee dagen voor de wedstrijd voor elke trouwe Fortuna fan! Aangezien alle wedstrijden de wedstrijd is! Fortuna Sittard staat op de 17e plaats op de ranglijst! met 10 punten uit 21 wedstrijden… Telstar de thuis spelende ploeg staat 15e met 20 punten uit 21 wedstrijden.. dat zijn 10 punten verschil maar dat is ook duidelijk. Fortuna Sittard presteert niet goed dit seizoen en dat is nog zacht uitgedrukt. Veel supporters zeggen dan ook dat we vanaf nu geen onnodige verliezen mogen lijden! Het team van Wim Dusseldorp heeft afgelopen vrijdagavond in de thuiswedstrijd tegen FC zwollen laten zien te kunnen voetballen en hielden het daar op een mooie 0-0 (zegen mag wel gezegd worden) met op sommige momenten een knap staaltje voetbal van Sittardse kant! Genoeg over toen het gaat om nu! Het is de dag voor donderdag en donderdag blijft een zware dag voor een gemiddeld Fortuna fan. Dus ook voor mij. Er spoken vragen door je hoofd van, zijn ze in vorm? Gaan ze de goede schoenen mee nemen zoals pas geleden in het nieuws verscheen! overmorgen avond.. matchday! Uit naar Velsen moet te doen zijn wordt hier en daar geroepen.. maar laten we eerlijk zijn, Fortuna Sittard is niet voor te beschouwen! Je weet nooit hoe ze spelen en of ze wel gereed zijn fit… klaar om weer voor je supporters te vechten? Telstar: volgens verschillende voetbalsites en het forum van Telstarfans.nl meld dat ze bijna het gehele elftal mist tegen de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard van as vrijdag. Mike Boelee en Kevin Brands kregen tegen RKC Waalijk direct rood dus zijn sowieso geschorst voor het duel ook Anthony Correira is geschorst, die ontving toen zijn 7e prent van dit seizoen. Sjaak Lettinga en Frank Korpershoek vielen uit tegen RKC door blessures en zullen ook niet fit genoeg zijn voor as vrijdag. Ook Melvin Holwijn, Zlatan Krizanovic, Furdjel Narsingh, Raymond Fafiani en Benito Olenski zijn geblesseerd maar de verwachting gaat uit dat de laatst genoemden wel fit zullen zijn voor ons clubje te ontvangen! Marcus Rychlik die vorige week een amateur-contract tekende bij Fortuna Sittard zal naar alle waarschijnlijkheid vrijdag terug in de 11 van Sittard staan!, al met al redelijk goed nieuws.. als we nu dat voetbal van afgelopen vrijdag vast houden ga ik uit van een verwinning! Wat natuurlijk mooi op het CVtje van Fortuna zou staan… Wanneer Almere City de punten zou laten liggen zou Fortuna een beetje los komen en weer even rustig voor 1 dag adem kunnen halen. Fortuna Sittard heeft op dit moment nog niets vrijgegeven over blessure(s) / schorsing(en)! Wanneer dat bekent wordt zal dit als update worden toegevoegd! Ik ga met een goed gevoel op de fiets vrijdag naar de Trendwork Arena te Sittard om daar om 16:00u de bus te pakken richting Velsen. Ik ga uit van een overwinning dus ik schat het op: Telstar 0-1 Fortuna Geschatten Fortuna supporters: 250 - 300 Marijn Krijntjes aka allybra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Fortuna :-D Goede vriend van me is er fan van en gaat elke thuiswedstrijd, daarom ik zelf ook wel eens een keer gegaan. Best tofjes! Binnenkort maar weer eens doen... Overigens inderdaad best wel knap, 250 uitsupporters mee naar uitwedstrijd voor Fortuna zijnde :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 Ja dat zekker! ik heb vanaf afgelope MVV uit geen uitwedstrijd mogen / kunnen bezigtigen Wel heb ik elke thuis wedstrijd gezien ^^ ik hoop wel dat ze die 17 euro goed doen haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Hey Boys, ik en twee maten gaan met de trein volgende week. Rijd er geen bus naar ;t station toe? Want ik zie niks op 9292ov staan. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 naja, meestal rijden de veolia bussen niet tijdens wedstrijden ... hij stopt 3 meter van stadion ... maar vanaf et station is het HEEL dicht bij! je loopt in prinsiepe alleen recht door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Hey Boys, ik en twee maten gaan met de trein volgende week. Rijd er geen bus naar ;t station toe? Want ik zie niks op 9292ov staan. :S Vanaf het station naar het stadion is ongeveer een kwartiertje lopen denk ik. De bussen rijden wel gewoon (lijn 11 moet je dan hebben) alleen 9 vd 10x slaan ze de halte bij het stadion over idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Allybra Geplaatst 9 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 9 februari 2011 Vanaf het station naar het stadion is ongeveer een kwartiertje lopen denk ik. De bussen rijden wel gewoon (lijn 11 moet je dan hebben) alleen 9 vd 10x slaan ze de halte bij het stadion over idd. nee geen kwartier hooguit 10 min oo rijden ze wel?.. naja ik dacht van niet omdat dat eerst altijd op die palen plakte.. naja ik pak altijd de fiets HOPA door het veld en ik ben daar haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Ja op jouw leeftijd mss nog geen kwartier, op mijn leeftijd wel :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 9 februari 2011 Share Geplaatst 9 februari 2011 Vanaf het station naar het stadion is ongeveer een kwartiertje lopen denk ik. De bussen rijden wel gewoon (lijn 11 moet je dan hebben) alleen 9 vd 10x slaan ze de halte bij het stadion over idd. Hehehe serieus? :-D Lekkere service joh :-D Moet de tram eens doen hiero, wordt ie van binnenuit compleet gesloopt :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 10 februari 2011 Share Geplaatst 10 februari 2011 Als een echte Sjeng hoop ik dat jullie er echt in gaan blijven.Zou toch wel kut zijn als we niet meer de mooiste derby van Nederland mogen meemaken. Het zou fantastisch zijn als dat Almere City FC eruit vliegt, tsjonge jonge, elke wedstrijd ongeveer 800 supporters daar. Ok, maandag waren het er 1100, maar dat was omdat er 300-350 uit Maastricht meereisde. Het voetbal daar in Almere leeft gewoon niet, geen sfeer en geen passie. Desalniettemin vind ik dat ze een goede stap hebben gemaakt met het aantrekken van die nieuwe spelers, vooral die Burgzorg, waar ze nog veel plezier aan zullen hebben. Succes daar in Velzen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten