Rick. Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Â PowNews is een Nederlands televisieprogramma dat vanaf 6 september 2010 van maandag tot en met vrijdag van 22.50 tot 23.10 uur door PowNed live op Nederland 3 wordt uitgezonden. Â Het programma wordt gepresenteerd door Dominique Weesie. Bijdrages komen van Rutger Castricum, Jojanneke van den Berge, Jan Roos, Daan Nieber en Nienke van Eck. Het programma is een mengeling van nieuws en entertainment, veelal met een wat rechts-populistische ondertoon en provocerende vraagstelling. Â Wie kijkt dit nog meer? Ik vind dat ze altijd wel leuke onderwerpen hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick. Gepost February 8, 2011 Author Share Gepost February 8, 2011 Â PowNews is een Nederlands televisieprogramma dat vanaf 6 september 2010 van maandag tot en met vrijdag van 22.50 tot 23.10 uur door PowNed live op Nederland 3 wordt uitgezonden. Â Het programma wordt gepresenteerd door Dominique Weesie. Bijdrages komen van Rutger Castricum, Jojanneke van den Berge, Jan Roos, Daan Nieber en Nienke van Eck. Het programma is een mengeling van nieuws en entertainment, veelal met een wat rechts-populistische ondertoon en provocerende vraagstelling. Â Wie kijkt dit nog meer? Ik vind dat ze altijd wel leuke onderwerpen hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakai Gepost February 8, 2011 Share Gepost February 8, 2011 Pownews was int begin echt tenenkrommend slecht maar nu is het echt lachen, hebben ze altijd leuke items en goede humor, zeker aanwinst voor publieke omroep :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tijn_nec Gepost February 8, 2011 Share Gepost February 8, 2011 Een neger omdat het moet (Y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max.V. Gepost February 14, 2011 Share Gepost February 14, 2011 Tegenwoordig De Neger Omdat Het Mag dacht ik. Maar elke avond vaste kijker vindt het geweldig om naar te kijken, vanavond kwam het toch al om 22:00 uur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuel. Gepost February 14, 2011 Share Gepost February 14, 2011 Dinsdag begon het om 22:00 uur, nu de gebruikelijke tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max.V. Gepost February 14, 2011 Share Gepost February 14, 2011 Bedankt (y)! Anders zat ik waarschijnlijk een uur te vroeg voor de tv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts