Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Friday Night Lights

Petterson

Recommended Posts

In the small town of Dillon, Texas, one night matters: Friday Night. Eric Taylor has recently been hired as the head football coach for the Dillon High School Panthers, the town's pride and joy. Friday Night Lights displays the stress that the town gives the high school players to win, and the hope that the team gives to a small town, and how a team has its low points, its high points, and how they come together as a team on their way to victory

Heb pas drie afleveringen van seizoen 1 gezien (er zijn al 5 seizoenen ofzo), maar nu al _O_ _O_.

In the small town of Dillon, Texas, one night matters: Friday Night. Eric Taylor has recently been hired as the head football coach for the Dillon High School Panthers, the town's pride and joy. Friday Night Lights displays the stress that the town gives the high school players to win, and the hope that the team gives to a small town, and how a team has its low points, its high points, and how they come together as a team on their way to victory

Heb pas drie afleveringen van seizoen 1 gezien (er zijn al 5 seizoenen ofzo), maar nu al _O_ _O_.

Ik ga nu beginnen aan seizoen 3. Seizoen 2 was uiteindelijk wel goed, maar wel minder dan seizoen 1. Er gebeurde veel te veel en zo bleef het wat oppervlakkig, daar waar in seizoen juist enorm veel diepgang en karakterontwikkeling zat.

Oja, enorm pluspunt van deze serie: de muziek. Fenomenaal _O_

Net de allerlaatste aflevering gekeken en ik mag toch wel stellen dat dit in korte tijd tot mijn favoriete serie is uitgegroeid. Echt fenomenale acteerprestaties (Kyle Chandler en Connie Britton zijn het mooiste getrouwde paar ooit in een tvserie), een geweldig script en prachtige muziek. Het mooiste vind ik echter de karakterontwikkeling van zowat elk personage; grote rollen, kleine rollen, het maakt niet uit, maar de schrijvers en acteurs krijgen het voor elkaar om je een band op te laten bouwen met elk personage.

Hulde!

Meer mensen die deze serie momenteel kijken of gekeken hebben? Ik zelf ben nu behoorlijk verslaafd aan deze geweldige serie. Staat nu al in mijn top 5, terwijl ik pas net met S03 ben begonnen. Echt een aanrader en snap niet dat deze serie zo weinig bekendheid heeft (tenminste hier in NL). Enige wat mensen misschien tegenhoudt is dat ze niks van American Football afweten, maar dat is niet zo'n groot probleem. Er wordt niet zo heel diep op het spel zelf in gegaan, maar meer om het gebeuren er omheen. Dus het is ook prima te volgen als je niet zoveel van de sport af weet. Kortom, echt een aanrader _O_

Dikke bump, maar heb hem een tijdje terug gedownload en heb nu een paar eps gezien. Prima serie, stoor me alleen aan het camerawerk :cab: Zal wel aan mij liggen, maar vind het niet echt lekker kijken.

Ooit de film gezien (en luister de gelijknamige mixtape van J. Cole nog regelmatig), maar dit staat al een tijdje op mijn lijst. Het kijken waard?

Ooit de film gezien (en luister de gelijknamige mixtape van J. Cole nog regelmatig), maar dit staat al een tijdje op mijn lijst. Het kijken waard?

Ligt eraan wat je zelf leuk vindt om te zien ;c Ben inmiddels wel gewend aan het camerawerk, verder is het gewoon een prima serie. Moet je echter wel liggen, draait vooral om american football en het leven in dat stadje waarin het zich afspeelt. Ik vind het het kijken in ieder geval wel waard, zou gewoon wat eps proberen en als het je niet bevalt stoppen.