Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,5k
  • Weergaven 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Laat hier weten tegen welk team je aan het spelen bent!

tegen bolton in 2013. spijtig dat ze nog steeds vasthouden aan jaaskelainen, anders wast mss nog een spannende match

Geplaatst
rkcfey.png

Mooie uitslag, zeker met mijn B-team :D (alleen mijn keeper staat er in die er normaal ook in staat)

FRIKANDEL!:evil:

Geplaatst
  • Auteur
wat is noad:$?

NAC = NOAD Advendo Combinatie = 2 gefuseerde clubs.

NOAD staat voor Nooit Opgeven Altijd Doorgaan.

Geplaatst

En Advendo staat voor Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning;)

Geplaatst

Dus is het eigenlijk Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda :D Hmm, ik snap wel waarom het nu NAC Breda is:p

Geplaatst
Dus is het eigenlijk Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda :D Hmm, ik snap wel waarom het nu NAC Breda is:p

En het is de langste voetbalclubnaam ter wereld. :shhh:

Geplaatst

Momenteel bezig tegen Fortuna, uit met FC Emmen. 0-1 voor door Van der Meyde na 60 min..

Geplaatst
NAC = NOAD Advendo Combinatie = 2 gefuseerde clubs.

NOAD staat voor Nooit Opgeven Altijd Doorgaan.

NOAD is 10 minuten van mij vandaan :cab:

Geplaatst

4d41e891d58ee-0.png

Oeh, de titelstrijd wordt nog spannend. :D Toen ik in november hier instapte toen we 9e stonden had ik dit niet verwacht.

Geplaatst

Oeh, de titelstrijd wordt nog spannend. :D Toen ik in november hier instapte toen we 9e stonden had ik dit niet verwacht.

Niks mooiers als halverwege het seizoen bij een club binnen komen vallen en dan er nog wat van proberen te maken, zeker als het dan ook nog lukt.

Geplaatst
NOAD is 10 minuten van mij vandaan :cab:

zitten altijd bij mij in de competitie:thumb: in het echie ;)

Geplaatst

[spoiler=groot (uitslag ook)]

wgnp.jpg

Lekker hoor, met die il Devasto tactiek (ietwat aangepast):D

Geplaatst

Tsja, heb er liever ook minder tegen. Maar met 45 voor uit veertien wedstrijden en aan kop in de Championship ga ik niet klagen. Wel twintig tegen inderdaad, er valt altijd wel een doelpunt in het eerste kwartier, zowel voor als tegen.

Geplaatst

ik weet wel dat bij die tactiek een ijzersterk centraal duo moet staan en een sterke centrale middenvelder... misschien helpt het (Y)