Geplaatst 27 januari 201114 jr. Laat hier weten tegen welk team je aan het spelen bent! tegen bolton in 2013. spijtig dat ze nog steeds vasthouden aan jaaskelainen, anders wast mss nog een spannende match
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Mooie uitslag, zeker met mijn B-team :D (alleen mijn keeper staat er in die er normaal ook in staat)
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Auteur Mijn 19-jarige held beschikt dus ook over de NOAD-mentaliteit.
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Mooie uitslag, zeker met mijn B-team :D (alleen mijn keeper staat er in die er normaal ook in staat) FRIKANDEL!:evil:
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Auteur wat is noad:$? NAC = NOAD Advendo Combinatie = 2 gefuseerde clubs. NOAD staat voor Nooit Opgeven Altijd Doorgaan.
Geplaatst 27 januari 201114 jr. En Advendo staat voor Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning;)
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Dus is het eigenlijk Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda :D Hmm, ik snap wel waarom het nu NAC Breda is:p
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Dus is het eigenlijk Nooit Opgeven Altijd Doorgaan Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda :D Hmm, ik snap wel waarom het nu NAC Breda is:p En het is de langste voetbalclubnaam ter wereld. :shhh:
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Momenteel bezig tegen Fortuna, uit met FC Emmen. 0-1 voor door Van der Meyde na 60 min..
Geplaatst 27 januari 201114 jr. NAC = NOAD Advendo Combinatie = 2 gefuseerde clubs. NOAD staat voor Nooit Opgeven Altijd Doorgaan. NOAD is 10 minuten van mij vandaan :cab:
Geplaatst 27 januari 201114 jr. Oeh, de titelstrijd wordt nog spannend. :D Toen ik in november hier instapte toen we 9e stonden had ik dit niet verwacht.
Geplaatst 28 januari 201114 jr. Oeh, de titelstrijd wordt nog spannend. :D Toen ik in november hier instapte toen we 9e stonden had ik dit niet verwacht. Niks mooiers als halverwege het seizoen bij een club binnen komen vallen en dan er nog wat van proberen te maken, zeker als het dan ook nog lukt.
Geplaatst 28 januari 201114 jr. NOAD is 10 minuten van mij vandaan :cab: zitten altijd bij mij in de competitie:thumb: in het echie ;)
Geplaatst 28 januari 201114 jr. [spoiler=groot (uitslag ook)] Lekker hoor, met die il Devasto tactiek (ietwat aangepast):D
Geplaatst 28 januari 201114 jr. Tsja, heb er liever ook minder tegen. Maar met 45 voor uit veertien wedstrijden en aan kop in de Championship ga ik niet klagen. Wel twintig tegen inderdaad, er valt altijd wel een doelpunt in het eerste kwartier, zowel voor als tegen.
Geplaatst 28 januari 201114 jr. ik weet wel dat bij die tactiek een ijzersterk centraal duo moet staan en een sterke centrale middenvelder... misschien helpt het (Y)