Fernando Gago Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Een mysterieuze gebeurtenis zorgt ervoor dat iedereen op de planeet aarde tegelijkertijd het bewustzijn verliest gedurende precies 137 seconden. Gedurende deze black-out heeft iedereen een visioen over wat er met hen zal gebeuren over exact 6 maanden, een globale Flashforward. Een team van FBI agenten uit Los Angeles, geleid door Stanford Wedeck (Vance) en aangevoerd door Mark Benford (Fiennes), beginnen te onderzoeken wat er is gebeurd en of dit in de toekomst weer zal kunnen voorkomen. Benford heeft tijdens zijn visioen een deel van de uitkomst van het onderzoek gezien, en kan daarom het team in de goede richting sturen. Hij en zijn team gebruiken de aanwijzingen uit zijn visioen voor hun huidige onderzoek. Het team onderzoekt een aantal gebeurtenissen gerelateerd aan de flashforward, waaronder “verdachte 0â€; de enige persoon die niet het bewustzijn verloor. Tevens komen ze oog in oog te staan met de sinistere "D. Gibbons". Ondertussen gaan de dingen die de mensen hebben gezien in hun visioen steeds meer hun dagelijkse leven bepalen. Heeft een tijd geleden in Nederland gedraaid op SBS. Helaas komt er geen 2e seizoen al zijn ze achter de schermen bezig het af te kopen zodat een andere maatschappij het kan vervolgen. Fans van Flash Forward? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fernando Gago Geplaatst 17 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2011 Een mysterieuze gebeurtenis zorgt ervoor dat iedereen op de planeet aarde tegelijkertijd het bewustzijn verliest gedurende precies 137 seconden. Gedurende deze black-out heeft iedereen een visioen over wat er met hen zal gebeuren over exact 6 maanden, een globale Flashforward. Een team van FBI agenten uit Los Angeles, geleid door Stanford Wedeck (Vance) en aangevoerd door Mark Benford (Fiennes), beginnen te onderzoeken wat er is gebeurd en of dit in de toekomst weer zal kunnen voorkomen. Benford heeft tijdens zijn visioen een deel van de uitkomst van het onderzoek gezien, en kan daarom het team in de goede richting sturen. Hij en zijn team gebruiken de aanwijzingen uit zijn visioen voor hun huidige onderzoek. Het team onderzoekt een aantal gebeurtenissen gerelateerd aan de flashforward, waaronder “verdachte 0â€; de enige persoon die niet het bewustzijn verloor. Tevens komen ze oog in oog te staan met de sinistere "D. Gibbons". Ondertussen gaan de dingen die de mensen hebben gezien in hun visioen steeds meer hun dagelijkse leven bepalen. Heeft een tijd geleden in Nederland gedraaid op SBS. Helaas komt er geen 2e seizoen al zijn ze achter de schermen bezig het af te kopen zodat een andere maatschappij het kan vervolgen. Fans van Flash Forward? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Ik vind het wel een goeie serie. Niets mis mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Bij Bol.com is hij te koop voor maar 20 euro, is dat het waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Erg toffe serie, jammer dat er geen seizoen 2 van komt :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 februari 2011 Share Geplaatst 3 februari 2011 FLASHFORWARD!!!! _O__O__O_ Ik ben fan, ja! Superserie, er moet een tweede seizoen komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 4 februari 2011 Share Geplaatst 4 februari 2011 Wel een leuke serie, maar dat er geen tweede seizoen komt is wel vervelend omdat je aan het eind van het eerste seizoen eigenlijk nog niks weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 22 februari 2011 Share Geplaatst 22 februari 2011 Was een leuke serie idd. Jammer dat er maar één seizoen van was! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sharpy Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 in mijn flashforward zag ik dat er een seizoen 2 bezig was d[O_o]b anyway een toffe serie en jammer dat er geen nieuw seizoen komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Wat een onwijs kuteinde heeft deze serie zeg. Verder wel een geweldige serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Ja, hoezo zal er geen 2e seizoen komen dan? Ik verheug mij daar al maanden op.. EDIT: Ik lees na op wikipedia dat er inderdaad geen 2e seizoen gaat komen :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 maart 2011 Share Geplaatst 24 maart 2011 Ja, hoezo zal er geen 2e seizoen komen dan? Ik verheug mij daar al maanden op.. EDIT: Ik lees na op wikipedia dat er inderdaad geen 2e seizoen gaat komen :-( Lol :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Wat een gruwelijke serie is dit zeg. Maandag eerste 8 afleveringen gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Flash Forward is na een aantal afleveringen wel een dikke mindfuck. Heb 'm overigens allang gezien, maar kijk nu wat terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 al zijn ze achter de schermen bezig het af te kopen zodat een andere maatschappij het kan vervolgen. Fans van Flash Forward? Hoe staat het hier mee? Al iets van bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten