Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Office US

Bm

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het lijkt me ook wel een verstandige beslissing. Het afgelopen seizoen vond ik nog wel behoorlijk aardig, maar door het seizoen daarvoor ben ik bijna gekapt met kijken. Daar had ik al het gevoel dat de serie een beetje aan het aflopen/doodbloeden was.

Hopen dat ze het laatste seizoen nog een beetje leuk kunnen houden, zodat ze nog een beetje op niveau kunnen eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net aflevering 04 gedownload. Hoop écht dat Steve Carell nog een aflevering terugkomt, er zijn veel geruchten dat het gaat gebeuren, maar nergens officieel.. [MENTION=5507]Trecka[/MENTION], van dezelfde schrijver is Parks & Recreations ook eeeeeerg leuk. Heb ik misschien al vaker tegen je gezegd :p Moet je ook wel even de mensen leren kennen, maar zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu 11 aan het kijken, dat ze zich de tyfus aan koffie drinken, en ik moest huilen om

[tekst]Dwight: [insults Phyllis]

Phyllis: "I have ears Dwight"

Dwight: "oh do you really have ears, Phyllis? Like all human beings?"[/tekst]

Dat was zo hard :D Eps 11 begin

Volg je Parks & Rec ook nog? Zie dat ik daar ook 9 eps achterloop nog _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet de finale nog kijken, maar heb me toch wel verbaasd hoe enorm sterk dit laatste seizoen is geweest. Ergens aan het eind van seizoen 6 kwam er een dal en begin seizoen 8 kreeg ik het idee dat de schrijvers er geen zin meer in hadden en het gecanceld zou worden. Uiteindelijk doet het laatste seizoen gewoon niet veel onder voor de eerste seizoenen. Petje af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites