mattijs. Geplaatst 18 augustus 2012 Share Geplaatst 18 augustus 2012 Zo, ben ook weer helemaal mee. Net seizoen 8 helemaal bekeken, ik ben aangenaam verrast want ik dacht dat het stukken minder zou zijn zonder Michael. De vervanging was in orde, alleen zal het nooit meer zo goed worden zonden Michael :( Alleen het einde van het seizoen vond ik wat minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 augustus 2012 Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dit seizoen (seizoen 9 dus) zal ook voor The Office US het laatste seizoen zijn. Word nog wat volgend jaar met NBC, 2 populaire series in 1 klap cancelen (ook 30 Rock is bezig aan het laatste seizoen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Mjah kijkcijfers zijn wel omlaag gegaan he wat begrijpelijk is, hoewel Office US niet per definitie enkel Steve Carrell was is het niet verrassend dat het voor afhakende kijkers heeft gezorgd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 27 augustus 2012 Share Geplaatst 27 augustus 2012 Het lijkt me ook wel een verstandige beslissing. Het afgelopen seizoen vond ik nog wel behoorlijk aardig, maar door het seizoen daarvoor ben ik bijna gekapt met kijken. Daar had ik al het gevoel dat de serie een beetje aan het aflopen/doodbloeden was. Hopen dat ze het laatste seizoen nog een beetje leuk kunnen houden, zodat ze nog een beetje op niveau kunnen eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Iemand seizoen 9 al gezien? Zag net dat ze al weer bij aflevering 3 zijn, vanmiddag eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Heb toevallig net alle afleveringen van S09 gedownload. Kijk nu aflevering 1. Huhu Kevin is back. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Valt me vooralsnog (na 2 afleveringen) niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ik vind het tot nu toe een stuk beter dan het vorige seizoen. Maar de vorige 2 seizoenen vond ik dan ook niet heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 oktober 2012 Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ben ik idd wel met je eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 oktober 2012 Share Geplaatst 23 oktober 2012 Net aflevering 04 gedownload. Hoop écht dat Steve Carell nog een aflevering terugkomt, er zijn veel geruchten dat het gaat gebeuren, maar nergens officieel.. [MENTION=5507]Trecka[/MENTION], van dezelfde schrijver is Parks & Recreations ook eeeeeerg leuk. Heb ik misschien al vaker tegen je gezegd :p Moet je ook wel even de mensen leren kennen, maar zo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Haha, Kevin was echt weer geniaal deze aflevering. :D En de office prank met Dwight natuurlijk, dat blijft toch briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 [tekst]"When two gay men have sex, how do they know who's penis will open up to accept the other person's penis?"[/tekst] :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 december 2012 Share Geplaatst 1 december 2012 Geniaal inderdaad. Kevin ook weer heerlijk, heel die mimiek en lichaamstaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Dwight Schrute legend _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Iemand al 9x10 > 9x18 gezien? :D Ik heb net 10 gekeken, masterlijk met de luizen :D [MENTION=5507]Trecka[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Jazeker, elke vrijdag weer in spanning afwachten of er een nieuwe online staat. Die met de luizen was mooi, al vond ik de laatste ook heerlijk met Nellie en Andy op 'Youtube'. :-D [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Ben nu 11 aan het kijken, dat ze zich de tyfus aan koffie drinken, en ik moest huilen om [tekst]Dwight: [insults Phyllis] Phyllis: "I have ears Dwight" Dwight: "oh do you really have ears, Phyllis? Like all human beings?"[/tekst] Dat was zo hard :D Eps 11 begin Volg je Parks & Rec ook nog? Zie dat ik daar ook 9 eps achterloop nog _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Zo, het zit erop. Mooie afsluiter hoor. Niet overdreven, geen te grote rol voor Michael Scott, past perfect bij de serie. (y) [spoiler=Nog één keertje] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Pfff machtig mooie afsluiting. Echt genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik moet de finale nog kijken, maar heb me toch wel verbaasd hoe enorm sterk dit laatste seizoen is geweest. Ergens aan het eind van seizoen 6 kwam er een dal en begin seizoen 8 kreeg ik het idee dat de schrijvers er geen zin meer in hadden en het gecanceld zou worden. Uiteindelijk doet het laatste seizoen gewoon niet veel onder voor de eerste seizoenen. Petje af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Een tijd geleden deze serie beginnen kijken, zit nu einde seizoen 8, sinds Michael weg is, is het toch wat minder leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Wtf, halverwege seizoen 9 gaan ze opeens [spoiler=Seizoen9]de regie erbij betrekken :cab: De geluidsman die een magazijnmedewerker slaat enzo, wat de fuck :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Jaa, sterk is dat _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Jaa, sterk is dat _O_ Haha, ja opzich wel heel erg vet gedaan. Sowieso mis ik Michael niet eens zo heel erg. Ik vond Robert California een ontiegelijke baas, en Nellie mag ik ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten