Big Mike Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Eerste paar minuten laten mij meteen zien waarom dit in mijn ogen de beste serie op dit moment is _O_ Fuck GoT, Fuck Dexter, this is the shit right here, the shit right here!!_O_ Doug :-D - - - Updated - - - [spoiler=8x01]Hij was weer zeer nice, had hem dus ook niet 123 verwacht als de dader, omdat je daarvoor toch een aantal seizoenen terug moet gaan en Nancy (zoals in de aflevering duidelijk word) veel vijanden heeft. Verwacht wel dat ze het overleeft, anders had ik het ''beter'' gevonden als ze meteen dodelijk getroffen was. Ben wel benieuwd hoe ze het laatste seizoen gaan afronden. :< Nog 11 afleveringen en het is voorbij met Weeds :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Doug was genieten inderdaad :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Heb hem net af gezien, kleine edit geplaatst. Heerlijke aflevering hoor :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 [spoiler=S08E01]Nee lijkt me sowieso niet dat ze dood gaat, dan hadden ze net zo goed geen seizoen 8 kunnen maken. Ik moest wel echt hardop lachen hoor toen Doug haar ging betasten enzo, wat een smeerpijp is het toch :-D En daarna Andy met Jil ook nog eens, te gruwelijk echt. Dit seizoen gaat episch worden, Weeds is weer he-le-maal back, heerlijk gevoel _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 [spoiler=..]Totaal niet zien aankomen.. Maar kan bijna niet anders dan dat ze overleefd. En heerlijk die Doug, ik zou haar ook betasten hoor :LO:. Ik ben vooral benieuwd hoe het gaat lopen met Shane en Silas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Iemand linkje? Staat nog niet op eztv... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Als Glenn of Daniel je even die PM van gister doorstuurt ;) en anders even zoeken bij de piratenbaai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Heb 'm ff geforward naar je Petterson :) Veel plezier alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 (bewerkt) Gekeken maar [spoiler=weeds]ik herinnerde me die goser gewoon niet meer hoor die shooter, even gaan opzoeken wie het was :S ) Wel lekker begin weer, op naar een mooi laatste seizoen edit: oh ik weet het weer ... das lang geleden :cab: 30 juni 2012 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Shane (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 [spoiler=8x02]Hmm, vond hem wat minder, maar wel een aantal epic scenes, Silas met die dame, Nancy met die clown, Shane natuurlijk weer. Ik ben benieuwd :< Maar wel echt super vet dat ze Little Boxes weer gebruiken _O_ _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 [spoiler=8x02]Hmm, vond hem wat minder, maar wel een aantal epic scenes, Silas met die dame, Nancy met die clown, Shane natuurlijk weer. Ik ben benieuwd :< Maar wel echt super vet dat ze Little Boxes weer gebruiken _O_ _O_ _O_ Ja, ik zat ook al even te kijken. Heerlijke intro _O_ [spoiler=S08E02] Die dame lag er wel prima bij moet ik zeggen bij Silas ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Ja, ik zat ook al even te kijken. Heerlijke intro _O_ [spoiler=S08E02] Die dame lag er wel prima bij moet ik zeggen bij Silas ;c [spoiler=8x02]Het mooie is dat het ook goed in het verhaal past dat hij into die shit is, zijn relatie met zijn moeder, met zijn exen. Als ik de rest van dit seizoen moet voorspellen dan denk ik zelf dat Nancy uiteindelijk dood gaat, Silas de drugshandel overneemt als king ping (vooral die SM scene liet zijn ''macht'' zien) en Shane de gevangenis is in gaat. Wat ook zou kunnen, al is het een beetje vergezocht is dat Nancy doodgaat, de serie een reboot krijgt onder de naam de Botwin Brothers en dat je een aantal seizoenen krijgt van Silas v.s. Shane. Shane die als politieagent verplicht word om zijn broer neer te halen, met alle gevolgen van dien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 [spoiler=8x02]Het mooie is dat het ook goed in het verhaal past dat hij into die shit is, zijn relatie met zijn moeder, met zijn exen. Als ik de rest van dit seizoen moet voorspellen dan denk ik zelf dat Nancy uiteindelijk dood gaat, Silas de drugshandel overneemt als king ping (vooral die SM scene liet zijn ''macht'' zien) en Shane de gevangenis is in gaat. Wat ook zou kunnen, al is het een beetje vergezocht is dat Nancy doodgaat, de serie een reboot krijgt onder de naam de Botwin Brothers en dat je een aantal seizoenen krijgt van Silas v.s. Shane. Shane die als politieagent verplicht word om zijn broer neer te halen, met alle gevolgen van dien. [spoiler=S08E02] Dan zou ik voor het eerste scenario gaan. Nancy is toch wel de grootste smaakmaakster van de serie, en als zij wegvalt zou het gelijk een stuk minder worden. Toegegeven, Shane en Silas zijn awesome, maar die dragen de serie niet zoals Nancy dat doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 [spoiler=laatste seizoen]Heb je ook gelijk in, daarom zou het ook niet werken als een seizoen 9 (en uiteindelijk 10 etc.) maar onder een andere naam, als spin-off. De storyline van wietverkopende moeder is aan het einde, volledig begrijpelijk want meer is daar niet uit te halen (al zouden ze een keer Amsterdam moeten aan doen, Wiet en Amsterdam horen bij elkaar :huhu:) maar ik denk persoonlijk dat er in het universum van Weeds nog wel een goede verhaallijn zit, ik zou het ook zonde vinden als ze de Shane als politieagent verhaallijn na iets meer dan 1 seizoen al afkappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Aardige eerste twee eps, maar kan door de speelduur toch niet tippen aan de echte topseries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Aardige eerste twee eps, maar kan door de speelduur toch niet tippen aan de echte topseries. Meen je dat? Ik vind juist dat Weeds zo goed is omdat ze zoveel goede kwaliteit in zo'n relatief kort tijdsbestek weten te proppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Ik denk dat je storen aan de korte speelduur iets positief is, aangezien dat toch wel aangeeft dat je verlangt naar meer. Het is als een superlekker vluchterje, daar kan je niet genoeg van krijgen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 (bewerkt) [spoiler=S08E03]Die Scott :-D ''Let's abort and get a boat'' Heerlijke aflevering. En een gruwelijke eindtune: [YOUTUBE]KNEtwyOWvTw[/YOUTUBE] edit: En het mooie is dat Charlie Mars IRL dus met Mary-Louise Parker gaat. 16 juli 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 [spoiler=S08E03]Die Scott :-D ''Let's abort and get a boat'' Heerlijke aflevering. En een gruwelijke eindtune: [YOUTUBE]KNEtwyOWvTw[/YOUTUBE] edit: En het mooie is dat Charlie Mars IRL dus met Mary-Louise Parker gaat. Eens met alles, ben wel heel erg benieuwd hoe en wat er gaat gebeuren, hoop dat ze ons niet met een ontiegelijke cliffhanger aan het eind achter laten en de serie een mooi einde geven. Promo van volgende week ziet er ook weer nice uit, met een skinnydipping Nancy :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Vond het maar een matige ep. Paar leuke Andy momentjes wel, maar verder weinig boeiends. Nancy [tekst]op de moeder theresa toer[/tekst] bevalt me ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Eens, eps 2 en 3 zijn echt zeer matig als je het vergelijkt met de rest van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Gisteren begonnen met de eerste 4 afleveringen. Maar moet eerlijk zeggen dat het me tot nu toe nog niet heel erg bevalt. Kijk sowieso seizoen 1 af en dan zie ik wel weer verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Eens, eps 2 en 3 zijn echt zeer matig als je het vergelijkt met de rest van de serie. :nono: had je weer gedronken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Doug :-D Heerlijk hoor, hele fijne eindtune ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten