Magikarp Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Ignacio was een baas ja. Die kale chagerijn ook wel. Mja, Nancy ;e ze neukt echt iedereen he. Het is wachten tot ze over de tafel wordt gelegd door Shane of Andy ;e Slaat echt nergens op. Bijna elke mannelijke personage van 25-50 die geen familie van d'r is, dan weet je het al. edit; zo, ben bijna bij. S07E07 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Wederom een goede aflevering, shit gaat weer los volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Volgende week season finale:) Vond het een goede aflevering vandaag, benieuwd hoe het volgende week gaat eindigen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Doug: "Dana won't f*ck anyone...Something about a short cervix and how she might be a lesbian." Dean: "You have four kids!" Doug: "Whose names could've been Tequila Shots, Snuck-It-In-While-She-Was-Sleeping, Doing-It-For-A-Lexus, and Turkey Baster!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Wederom een goede aflevering, shit gaat weer los volgende week. Hele goeie epi. Ongelooflijk hoe 't niveau van Weeds enkel blijft stijgen. Vooral de rol van Shane wordt beter en beter! Shit is gonna hit the fan next week, en ik kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ben enorm benieuwd naar seizoensfinale. Silas heeft echt wat geflikt haha! Kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 What the FUCK!!!!!!!!!!!!!! Vond hem vrij mild, had meer shit verwacht. Maar het einde.... [spoiler=Spoiler]Ik dacht dus, dit is het einde van de serie. De familie terug bij elkaar, rustige plek, afgelopen. En dan ligt daar uit het niets een sniper, waar ik niet van kan zien wie het precies is, die een van de Botwins neerschiet (laatste in zijn vizier was Nancy). Natuurlijk weer die mindfuck met Shane, ik had verwacht dat hij zichzelf zou aangeven voor de moord op Pilar, en als de scene ''2 maanden later'' begint dan zie je Shane ook niet meteen erbij zitten, dus ik zag hem de gevangenis in gaan. Meest waarschijnlijke personen die ik dood zie gaan zijn: Silas, Shane, Andy of Jill. :| EN NU MOETEN WE WEER FUCKING EEN JAAR WACHTEN ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Serieus ze gaan ons toch geen jaar laten wachten he na zo'n einde?:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Geef even je mening over het einde, en ja, zo gaat het altijd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 [spoiler=Einde]Het is echt moeilijk in te schatten wie die sniper is. Eigenlijk vind ik heel dat einde moeilijk om in te schatten, Shane die opeens bij de Police Academy zit. Heel die familie die daar 'vredig' bij elkaar zit. Maar mijn gok is, die gast van Pouncy house is de sniper die Silas neerschiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 [spoiler=Einde]Mijn eerste gedachte over de sniper was een van de mexicanen die Shane neerschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 [spoiler=Einde]Dat kan natuurlijk ook, of Nancy om Reyes z'n zoontje terug naar Mexico te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 [spoiler=Interview met Kohan]Het is Nancy die er neer geschoten word, al word er gehint naar een niet dodelijke schotwond, en er word ook duidelijk gezegd dat het iemand is uit het verleden, dus dan ga ik toch uit van een van de Mexicanen, niemand had een grotere beef met Nancy dan hun. De zoon van Peter (die DEA met wie ze trouwt in het begin) zou ook een kandidaat zijn, vooral qua wat je ziet in de serie, hij is het enige levende personage die er dusdanig uitziet als de acteur die ze laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 [spoiler=Reactie]Ja voor die kleine dan misschien, of om het nog verder terug te zoeken, die albanezen ofzoiets die ze in een van de eerste seizoenen wegjagen uit hun buurt. Of die partner van haar ex man die DEA agent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Hehe, check mijn edit ;c [spoiler=interview Kohan]xhyxZpcQ9KI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Denk dat je er niet ver langs zal zitten met die edit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 FUUUUUUUUCK, wat een einde! [spoiler=Finale] Had het totaal niet aan zien komen, en vond de schakeling tussen nu en 2 maanden later dan ook wel enigszins rigoureus. Maar damn, als het inderdaad Nancy is dan ben ik héél benieuwd wie de schutter is. Gok dan ook op 1 van de Mexicanen. En die agent was echt pislink op Shane zeg, tering wat een emotie stopt die man in z'n rol, respect _O_ Al met al een andere season finale als dat ik normaal gewend ben bij series, maar wel weer van héél hoog niveau, zoals dit hele seizoen was. Ik kan niet wachten op het komende seizoen, die er na dit einde gewoon gaat komen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Dat einde.. Grr. Ik haat seizoensfinales met zulke cliffhangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Hmm even kijken morgenochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 WHAT THE FUCK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 september 2011 Share Geplaatst 28 september 2011 En dan lees je overal op twitter en FB dingen als ''kutseizoen, kutfinale'' ;e ;e Ik ben er nog steeds niet overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 30 september 2011 Auteur Share Geplaatst 30 september 2011 [spoiler=...]Ik ben niet wild van de finale, veel te ruwe overgang door 2 maanden door te draaien. Ook erg matig hoe het verdwijnen van Demetri verwerkt is. En over de eventuele schutter, het zou al bijna een Mexicaan moeten zijn, anders is het veel te ver gezocht. En 13 afleveringen van +- 25 minuten is veel te weinig voor deze serie, veeeeeeel te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 oktober 2011 Share Geplaatst 24 oktober 2011 Domdomdom, heb 4 episodes gezien afgelopen week (omdat ik niet meer tijd had) en ik ben gaan houden van de show :S voordeel: ik heb nog 7 seizoenen te kijken; nadeel; ik heb hier geen tijd voor!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 _O_ Pieter _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 Nice hoor Pieter, voor Weeds maak je wel tijd (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten