Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet het niet hoor, ik voel het nog niet. Ik voel geen spanning, vooralsnog weinig originaliteit, de nieuwe 'vaste' prooi heeft me nog te weinig toelichting/diepgang gekregen (na drie afleveringen mis ik hun boodschap nog steeds) en de verhoudingen rondom Deb (de LaGuerta-bitchfight en de romance met Quinn) zijn me een beetje soapy. Of vloek ik nu, om er maar een toepasselijke term bij te gooien, in de kerk?

Verder kijkt het wel goed weg en zit het voorlopig rond een 8. Voor mijn doen is dat echter wat laag, de vorige seizoenen zaten toch overduidelijk rond of boven de 8,5 voor mij. Daarbij zou het gevoel dat ik mis volgens de preview volgende week best eens kunnen komen. Ik zie alleen niet in wat er nu zo goed is aan dit seizoen. Wil iemand mij dat eens uitleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet hoor, ik voel het nog niet. Ik voel geen spanning, vooralsnog weinig originaliteit, de nieuwe 'vaste' prooi heeft me nog te weinig toelichting/diepgang gekregen (na drie afleveringen mis ik hun boodschap nog steeds) en de verhoudingen rondom Deb (de LaGuerta-bitchfight en de romance met Quinn) zijn me een beetje soapy. Of vloek ik nu, om er maar een toepasselijke term bij te gooien, in de kerk?

Verder kijkt het wel goed weg en zit het voorlopig rond een 8. Voor mijn doen is dat echter wat laag, de vorige seizoenen zaten toch overduidelijk rond of boven de 8,5 voor mij. Daarbij zou het gevoel dat ik mis volgens de preview volgende week best eens kunnen komen. Ik zie alleen niet in wat er nu zo goed is aan dit seizoen. Wil iemand mij dat eens uitleggen?

Vorig seizoen was zeer matig. Dus alles lijkt in verhouding met dat seizoen sowieso al heel goed. Net als dat vorig seizoen niets goed kon doen doordat mensen het gingen spiegelen aan het geweldige seizoen 4.

Daarbij zie ik ook veel potentie: interessante nieuwe personages, mysterieuze seriemoordenaar en toffe side plots (assistente Masuka).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het mindere 5e seizoen geeft mij dit weer good old Dexter gevoel, we moeten wel even onthouden dat we pas bij epiosde 3 zijn en ze dus ook nog niet alles gaan duidelijk maken wat er is. Dat doel van de moordenaar bijvoorbeeld, dat komt allemaal vast nog wel. De eerste paar afleveringen in laten komen en zoals Pieter zegt vanaf 6/8 gewoon vlammen.

Ben ik trouwens de enige die die ass. van Masuka gewoon simpelweg niet vertrouwd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zieke preview inderdaad zeg :<. Ben het verder niet eens met het ietwat negatieve commentaar, maar ik vond het vorige seizoen dan ook gewoon prima.

Ik vond vorig seizoen ook prima. Natuurlijk wel wat minder dan S04, maar toen Dexter samen met Julia Stiles aan het moorden sloeg kreeg ik eindelijk weer het ouderwetse Dexter-gevoel van S01 en S02 (S02 vond ik als één van de weinigen juist enorm sterk overigens) weer wat terug. Die donkere passagier, dat is toch één van de sterkste elementen n.m.m.

Nee je bent niet de enige.

Inderdaad, het wordt ook heel duidelijk en zonder ruimte voor interpretatie in beeld gebracht als ze die hand van de Icetruck Killer in haar handtas stopt. Duidelijk toch? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=.]vertel maar wat d'r motieven zijn, want ik heb geen idee, behalve dat ze niet te vertrouwen is. Had dat al eerder trouwens, voor deze ep al. Redelijk voorspelbaar eigenlijk. Net als dat ik al aan zag komen dat die Tooth Fairy Dexter ook wou pakken.

En die eindscene. What. The. Fuck. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=.]That's it? Meh, denk dat er meer achter zit eigenlijk. Weet alleen niet wat. Denk niet dat het alleen bij die Ice Truck-killer zaak blijft. Misschien dat ze meer gaat stelen, misschien dat ze iets anders gaat doen, maar denk niet dat dit alles is.

[spoiler= ]Naarmate het seizoen vordert zullen we haar motief achter haar obsessie nog wel te weten komen, denk ik. Maar haar motief om met Masuka aan te pappen lijkt me inderaad zo simpel als ik het net zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites