Moser Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja, eztv.it haal ik ze altijd vandaan.Thanks, even downloaden dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Piratebay staan ze ook op hoor Nick :-D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 [spoiler=Aflevering 3]Erg sterke aflevering wederom _O_ Leuk dat er een nieuwe agent bijkomt en als extra verhaallijn de tooth killer. Einde was gruwelijk net als de preview voor volgende week :o Moet nog een hele week wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Preview ga ik bewust niet kijken dus ;c Wel weer leuke ep idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik weet het niet hoor, ik voel het nog niet. Ik voel geen spanning, vooralsnog weinig originaliteit, de nieuwe 'vaste' prooi heeft me nog te weinig toelichting/diepgang gekregen (na drie afleveringen mis ik hun boodschap nog steeds) en de verhoudingen rondom Deb (de LaGuerta-bitchfight en de romance met Quinn) zijn me een beetje soapy. Of vloek ik nu, om er maar een toepasselijke term bij te gooien, in de kerk? Verder kijkt het wel goed weg en zit het voorlopig rond een 8. Voor mijn doen is dat echter wat laag, de vorige seizoenen zaten toch overduidelijk rond of boven de 8,5 voor mij. Daarbij zou het gevoel dat ik mis volgens de preview volgende week best eens kunnen komen. Ik zie alleen niet in wat er nu zo goed is aan dit seizoen. Wil iemand mij dat eens uitleggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja, eztv.it haal ik ze altijd vandaan. Is het ook met Nederlands ondertiteling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik weet het niet hoor, ik voel het nog niet. Ik voel geen spanning, vooralsnog weinig originaliteit, de nieuwe 'vaste' prooi heeft me nog te weinig toelichting/diepgang gekregen (na drie afleveringen mis ik hun boodschap nog steeds) en de verhoudingen rondom Deb (de LaGuerta-bitchfight en de romance met Quinn) zijn me een beetje soapy. Of vloek ik nu, om er maar een toepasselijke term bij te gooien, in de kerk? Verder kijkt het wel goed weg en zit het voorlopig rond een 8. Voor mijn doen is dat echter wat laag, de vorige seizoenen zaten toch overduidelijk rond of boven de 8,5 voor mij. Daarbij zou het gevoel dat ik mis volgens de preview volgende week best eens kunnen komen. Ik zie alleen niet in wat er nu zo goed is aan dit seizoen. Wil iemand mij dat eens uitleggen? Vorig seizoen was zeer matig. Dus alles lijkt in verhouding met dat seizoen sowieso al heel goed. Net als dat vorig seizoen niets goed kon doen doordat mensen het gingen spiegelen aan het geweldige seizoen 4. Daarbij zie ik ook veel potentie: interessante nieuwe personages, mysterieuze seriemoordenaar en toffe side plots (assistente Masuka). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ben het wel met Vinny eens. Het wordt wat voorspelbaar. De hoofdlijn is interessant, maar de zijlijntjes zijn te makkelijk en vooral niet zo spannend meer. Maar het zal niet de eerste keer zijn als het vanaf eps 6 ofzo pas echt los komt, dus ik heb alle vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Zieke preview inderdaad zeg :<. Ben het verder niet eens met het ietwat negatieve commentaar, maar ik vond het vorige seizoen dan ook gewoon prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Na het mindere 5e seizoen geeft mij dit weer good old Dexter gevoel, we moeten wel even onthouden dat we pas bij epiosde 3 zijn en ze dus ook nog niet alles gaan duidelijk maken wat er is. Dat doel van de moordenaar bijvoorbeeld, dat komt allemaal vast nog wel. De eerste paar afleveringen in laten komen en zoals Pieter zegt vanaf 6/8 gewoon vlammen. Ben ik trouwens de enige die die ass. van Masuka gewoon simpelweg niet vertrouwd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ben ik trouwens de enige die die ass. van Masuka gewoon simpelweg niet vertrouwd? Nee je bent niet de enige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Zieke preview inderdaad zeg :<. Ben het verder niet eens met het ietwat negatieve commentaar, maar ik vond het vorige seizoen dan ook gewoon prima. Ik vond vorig seizoen ook prima. Natuurlijk wel wat minder dan S04, maar toen Dexter samen met Julia Stiles aan het moorden sloeg kreeg ik eindelijk weer het ouderwetse Dexter-gevoel van S01 en S02 (S02 vond ik als één van de weinigen juist enorm sterk overigens) weer wat terug. Die donkere passagier, dat is toch één van de sterkste elementen n.m.m. Nee je bent niet de enige. Inderdaad, het wordt ook heel duidelijk en zonder ruimte voor interpretatie in beeld gebracht als ze die hand van de Icetruck Killer in haar handtas stopt. Duidelijk toch? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=@ Vinny]Ja, maar ook daarvoor al. Bloedmooie vrouw die Masuka versiert :-D En de hand in de tas stoppen kan ook te maken hebben met haar voorliefde voor de zaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=@Lange]Dat eerste: inderdaad, maar ik koester stiekem de hoop dat Masuka ook eens wat moois vindt. :P Dat tweede: no way. Cameravoering, geluidje erbij, haar blik: textbook belazeringsshizzle. Kan niet anders! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=@Lange en Vinny]Ja ik had ook al voordat ze die hand ging jatten het idee dat die blonde chick niet te vertrouwen is. Met name ook dat ze met Masuka op date wil, dat kan gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 @ Vinny: Seizoen twee is ook mijn favoriete seizoen. Godsamme wat was dat spannend. Doakes _O_ [spoiler=@ Pino]Dat ze een freak is, maakt die hand wel duidelijk. Dat maakt het natuurlijk wel weer aannemelijker dat ze met Masuka uit zou gaan :P Al is het inderdaad wel duidelijk wat haar echte motieven zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=.]vertel maar wat d'r motieven zijn, want ik heb geen idee, behalve dat ze niet te vertrouwen is. Had dat al eerder trouwens, voor deze ep al. Redelijk voorspelbaar eigenlijk. Net als dat ik al aan zag komen dat die Tooth Fairy Dexter ook wou pakken. En die eindscene. What. The. Fuck. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=@ Matthew]Ze misbruikt Masuka om haar obsessie voor de Ice Truck-killer te bevredigen. In dit geval dus door bewijsmateriaal uit die zaak te stelen. In de toekomst zal ze dit alleen maar meer gaan misbruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=.]That's it? Meh, denk dat er meer achter zit eigenlijk. Weet alleen niet wat. Denk niet dat het alleen bij die Ice Truck-killer zaak blijft. Misschien dat ze meer gaat stelen, misschien dat ze iets anders gaat doen, maar denk niet dat dit alles is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=.]That's it? Meh, denk dat er meer achter zit eigenlijk. Weet alleen niet wat. Denk niet dat het alleen bij die Ice Truck-killer zaak blijft. Misschien dat ze meer gaat stelen, misschien dat ze iets anders gaat doen, maar denk niet dat dit alles is. [spoiler= ]Naarmate het seizoen vordert zullen we haar motief achter haar obsessie nog wel te weten komen, denk ik. Maar haar motief om met Masuka aan te pappen lijkt me inderaad zo simpel als ik het net zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 [spoiler=.]Ja, dat wel, maar dacht dat je bedoelde dat álles al duidelijk was hehe En over die 'hoofdschurken': [spoiler=.] Dat zal volgende week dus allemaal wel duidelijk worden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 [spoiler=@Matthew]Vergeet ook niet dat ze een vrouw is, die zijn nooit te vertrouwen. Maar vooral door d'r uitstraling vertrouw ik d'r niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 En ze speelde in Heroes in het begin ook een dubbelrol :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 [spoiler=@Matthew]Vergeet ook niet dat ze een vrouw is, die zijn nooit te vertrouwen. Maar vooral door d'r uitstraling vertrouw ik d'r niet. [spoiler=.] Nja dat was ook de reden dat ik d'r vanaf het begin niet vertrouwde, die 2 dingen voor op d'r lichaam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 En ze speelde in Heroes in het begin ook een dubbelrol :LO: Zooo en ik mijn hersens maar pijnigen waar ik deze dame al eerder had gezien :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten