Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede opener hoor, alleen die scenes tussen Dex en Deb zijn wel loodzwaar hoor. Shit zit diep :cab:. Ook wel fijn dat er weer een paar classic Masuka's bij waren en ook tof om Billy Walsh weer eens te zien.

Had ik het dus toch goed, wist niet zeker of het Billy was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=lala]1 ding klopt alleen voor geen flikker. Deb schiet Laguerta dood met haar dienstwapen en 3 maanden later is de zaak schijnbaar opgelost zonder Debra als dader aan te wijzen. Snap dat het beter in het verhaal past, maar het is te onrealistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=lala]1 ding klopt alleen voor geen flikker. Deb schiet Laguerta dood met haar dienstwapen en 3 maanden later is de zaak schijnbaar opgelost zonder Debra als dader aan te wijzen. Snap dat het beter in het verhaal past, maar het is te onrealistisch.

[spoiler=lala]Dat Dexter nog nooit is gepakt in die 7 jaar is dan wel realistisch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=lala]Dat Dexter nog nooit is gepakt in die 7 jaar is dan wel realistisch?

[spoiler=bla]In de echte wereld niet, in de wereld van Dexter wel (aangezien hij heel veel moeite steekt in het niet gepakt worden). Maar zelfs in de wereld van Dexter ontdekken ze de kogel en testen ze die op matches. Sowieso had er wel wat meer duidelijk mogen worden rondom de maanden na het laatste seizoen. Wat is er gebeurt met het andere lijk? Wie heeft nu uiteindelijk Laguerta vermoord volgens de politie (volgens mij gaan ze ervan uit dat het een van die moordenaars van de ma van Dexter was) en hoe zijn ze tot die conclusie gekomen? Nu komt het over als Lagurta is dood en we vinden het wel best, niemand die het opvalt dat Dexter nergens te bekennen was rondom de moord en niemand die gek vind dat Laguert dood is nadat ze Dexter beschuldigd heeft. Een blinde had de link nog gelegd, maar nu ziet niemand het. Zelfs Batista (als liefde van Laguerta) ziet niks geks. Allemaal te makkelijk en ondoordacht geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had er ook geen zin in, toch maar aan begonnen. Vind het wel een fijne verhaallijn, denk ik. Goed voor zo'n laatste seizoen.

[spoiler=.] Die scene met Deb in dat motelkamertje zei alles: "I'm not lost, you are." Precies wat ik daarvoor al even dacht, zonder Deb heeft hij geen richting, zegmaar. En dan nu met die shit met Vogel, hij wilde zich menselijk voelen, maar door alles wat ie nu tegenkomt gaat ie zich alleen maar 'gemaakt' voelen. Mede doordat hij altijd dacht dat het "Harry's code" was, Harry dit, Harry dat, soort van mentor dus. Nu ziet ie dat dat dus eigenlijk een 'leugen' was, zo zal hij dat zien. Denk ik. Hoop ik. Ik hoop ook gewoon dat ie gek wordt. Alsjeblieft geen happy ending.

[spoiler=bla]In de echte wereld niet, in de wereld van Dexter wel (aangezien hij heel veel moeite steekt in het niet gepakt worden). Maar zelfs in de wereld van Dexter ontdekken ze de kogel en testen ze die op matches. Sowieso had er wel wat meer duidelijk mogen worden rondom de maanden na het laatste seizoen. Wat is er gebeurt met het andere lijk? Wie heeft nu uiteindelijk Laguerta vermoord volgens de politie (volgens mij gaan ze ervan uit dat het een van die moordenaars van de ma van Dexter was) en hoe zijn ze tot die conclusie gekomen? Nu komt het over als Lagurta is dood en we vinden het wel best, niemand die het opvalt dat Dexter nergens te bekennen was rondom de moord en niemand die gek vind dat Laguert dood is nadat ze Dexter beschuldigd heeft. Een blinde had de link nog gelegd, maar nu ziet niemand het. Zelfs Batista (als liefde van Laguerta) ziet niks geks. Allemaal te makkelijk en ondoordacht geschreven.

Huhu ja daar dacht ik ook gelijk aan. Heel simpel dit. "Nou, laten we het maar zo doen want we kunnen niks bedenken om het wéér op een magische wijze op te lossen."

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee weken terug de DVD-box gekocht na veel goede verhalen en omdat Flashpoint hier ten einde liep. Nu moet ik zeggen, het kan mij eigenlijk nog niet zo heel erg boeien. Kan het zijn dat de serie langzaam op gang komt? Maar na een paar afleveringen ben ik er iig even mee gestopt, het is niet zo verslavend als ik had gedacht.

Terwijl ik er alleen maar goede verhalen over hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites