Keko Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wauw, dit ziet er toch best wel heel erg vet uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Heb de laatste weken ook nog seizoen 6 en 7 moeten afkijken, die had ik al een tijdje staan maar was er nog niet aan begonnen.. iig, S6 was idd vrij matig, het minste zeker tot nu toe (en die ep met zn broer was misschien de slechtste aflevering uit de hele reeks), maar ik snap het vele negatieve commentaar op S7 niet zo. Vond dat echt een uitstekend seizoen, mede door Yvonne Strahovski ook, maar het was imo gewoon heel intrigerend om de relatie tussen Dex en Deb te zien nadat Deb.. je weet wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Holy shit, wat een zieke trailer :< Ook heel erg veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Ik vond S07 ook een hele goed seizoen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Dan ben je ook eerder een uitzondering want als ik zo de laatste pagina's hier lees :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik had een paar minuten nodig om me te bedenken wat er dit seizoen gebeurd was. Dat zegt, imo, al genoeg. Het enige wat ik nog met zekerheid wist was Yvonne Strahovski :love: Wat een vrouw _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 [spoiler=klikken als je s07 gezien hebt]Eigenlijk mis ik in de trailer wel Yvonne, laatste episode van het seizoen komt ze vrij, laat ze die plant nog achter bij Dex, zou het gek vinden als je nu niks meer van haar hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Kan me ook wel voorstellen dat ze niet alles prijs gaan geven in de trailer. Hoop wel dat ze terugkomt, maar vraag me af hoeveel ruimte haar personage nog kan krijgen in S08. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Kan me ook wel voorstellen dat ze niet alles prijs gaan geven in de trailer. Hoop wel dat ze terugkomt, maar vraag me af hoeveel ruimte haar personage nog kan krijgen in S08. Dat is dan ook meteen de reden waarom ik niet zo'n fan was van haar verschijning (en seizoen 7 in het algemeen). Als ze haar niet terug halen dan had je seizoen 7 net zo goed kunnen afdoen met 1 aflevering, want de andere 11 gaan dan namelijk nergens meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Yvonne Strahovski heeft een contract voor seizoen 8. Denk dat ze terug komt en een grote rol gaat spelen in het einde van de serie, vandaar dat ze niet in de trailer te zien is. Het bericht waarin staat dat ze terug komt in seizoen 8; http://www.ign.com/articles/2013/04/10/yvonne-strahovski-returning-as-hannah-mckay-in-dexter-season-8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 Wajoo dat laatste shot van seizoen 6 :< Vond dit seizoen qua moordenaar de meest interessante. Kan komen omdat ook ik sympathisant van de boeken in de stijl van Dan Brown ben, dat het religieuze aspect me intrigeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 mei 2013 Share Geplaatst 22 mei 2013 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=47OwXe38Ukk :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Niceeeee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Nog 38 nachtjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 23 mei 2013 Share Geplaatst 23 mei 2013 Ziet er goed uit. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Net klaar met seizoen 7, binnen een maand afgerond. Het seizoen vond ik best prima, de laatste aflevering wat minder. Twijfel of ik nu gelijk door ga met het laatste seizoen of weer wacht totdat alles is afgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Net klaar met seizoen 7, binnen een maand afgerond. Het seizoen vond ik best prima, de laatste aflevering wat minder. Twijfel of ik nu gelijk door ga met het laatste seizoen of weer wacht totdat alles is afgelopen. Zou het meteen gaan kijken. Zometeen zie je perongeluk dat Dexter dood is gegaan op Facebook/Twitter en hoef je seizoen 8 al niet meer te kijken. :P Zou dat risico zelf niet nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Zojuist begonnen aan seizoen 6. Was die zo tegenvallend? Vond de eerste aflevering best oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Zou het meteen gaan kijken. Zometeen zie je perongeluk dat Dexter dood is gegaan op Facebook/Twitter en hoef je seizoen 8 al niet meer te kijken. :P Zou dat risico zelf niet nemen. Zit wat in. Maar heb van de vorige seizoenen ook niks meegekregen, dus op zich wil ik het risico best nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Zit wat in. Maar heb van de vorige seizoenen ook niks meegekregen, dus op zich wil ik het risico best nemen. Ja maar vorig seizoen was niet het laatste seizoen. Ik snap niet eens waarom je alles achter elkaar wilt kijken, Dexter is altijd consistent elke week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Ja maar vorig seizoen was niet het laatste seizoen. Ik snap niet eens waarom je alles achter elkaar wilt kijken, Dexter is altijd consistent elke week. Klopt ook. Maar een seizoen in een keer downloaden is ook fijn. En daarnaast ben ik ook nog af en toe op vakantie deze zomer. En ik kijk een serie graag meerdere keren in de week. Maar elke weeek een aflevering kan ook zeker leuk zijn, keek vroeger altijd uit naar een nieuwe Prison Break :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Ook klaar met alle seizoenen. :( Damn, het nieuwe seizoen duurt nog wel even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Ook klaar met alle seizoenen. :( Damn, het nieuwe seizoen duurt nog wel even. 3,5 week nog maar hoor..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 3,5 week nog maar hoor..... Ja, maar voor iemand die de afgelopen maand elke dag minstens 1 Dexter-aflevering heeft gezien is 3,5 week wachten op een nieuwe aflevering fucking lang. ;c Nee, mag eigenlijk niet klagen als ik zie hoelang jullie er al op wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Ja, maar voor iemand die de afgelopen maand elke dag minstens 1 Dexter-aflevering heeft gezien is 3,5 week wachten op een nieuwe aflevering fucking lang. ;c Nee, mag eigenlijk niet klagen als ik zie hoelang jullie er al op wachten. De GoT fans moeten na volgende week weer bijna 1 jaar wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten