Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb de laatste weken ook nog seizoen 6 en 7 moeten afkijken, die had ik al een tijdje staan maar was er nog niet aan begonnen.. iig, S6 was idd vrij matig, het minste zeker tot nu toe (en die ep met zn broer was misschien de slechtste aflevering uit de hele reeks), maar ik snap het vele negatieve commentaar op S7 niet zo. Vond dat echt een uitstekend seizoen, mede door Yvonne Strahovski ook, maar het was imo gewoon heel intrigerend om de relatie tussen Dex en Deb te zien nadat Deb.. je weet wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=klikken als je s07 gezien hebt]Eigenlijk mis ik in de trailer wel Yvonne, laatste episode van het seizoen komt ze vrij, laat ze die plant nog achter bij Dex, zou het gek vinden als je nu niks meer van haar hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me ook wel voorstellen dat ze niet alles prijs gaan geven in de trailer. Hoop wel dat ze terugkomt, maar vraag me af hoeveel ruimte haar personage nog kan krijgen in S08.

Dat is dan ook meteen de reden waarom ik niet zo'n fan was van haar verschijning (en seizoen 7 in het algemeen). Als ze haar niet terug halen dan had je seizoen 7 net zo goed kunnen afdoen met 1 aflevering, want de andere 11 gaan dan namelijk nergens meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne Strahovski heeft een contract voor seizoen 8. Denk dat ze terug komt en een grote rol gaat spelen in het einde van de serie, vandaar dat ze niet in de trailer te zien is.

Het bericht waarin staat dat ze terug komt in seizoen 8; http://www.ign.com/articles/2013/04/10/yvonne-strahovski-returning-as-hannah-mckay-in-dexter-season-8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net klaar met seizoen 7, binnen een maand afgerond. Het seizoen vond ik best prima, de laatste aflevering wat minder. Twijfel of ik nu gelijk door ga met het laatste seizoen of weer wacht totdat alles is afgelopen.

Zou het meteen gaan kijken. Zometeen zie je perongeluk dat Dexter dood is gegaan op Facebook/Twitter en hoef je seizoen 8 al niet meer te kijken. :P Zou dat risico zelf niet nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het meteen gaan kijken. Zometeen zie je perongeluk dat Dexter dood is gegaan op Facebook/Twitter en hoef je seizoen 8 al niet meer te kijken. :P Zou dat risico zelf niet nemen.

Zit wat in. Maar heb van de vorige seizoenen ook niks meegekregen, dus op zich wil ik het risico best nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit wat in. Maar heb van de vorige seizoenen ook niks meegekregen, dus op zich wil ik het risico best nemen.

Ja maar vorig seizoen was niet het laatste seizoen. Ik snap niet eens waarom je alles achter elkaar wilt kijken, Dexter is altijd consistent elke week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar vorig seizoen was niet het laatste seizoen. Ik snap niet eens waarom je alles achter elkaar wilt kijken, Dexter is altijd consistent elke week.

Klopt ook. Maar een seizoen in een keer downloaden is ook fijn. En daarnaast ben ik ook nog af en toe op vakantie deze zomer. En ik kijk een serie graag meerdere keren in de week. Maar elke weeek een aflevering kan ook zeker leuk zijn, keek vroeger altijd uit naar een nieuwe Prison Break :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3,5 week nog maar hoor.....

Ja, maar voor iemand die de afgelopen maand elke dag minstens 1 Dexter-aflevering heeft gezien is 3,5 week wachten op een nieuwe aflevering fucking lang. ;c Nee, mag eigenlijk niet klagen als ik zie hoelang jullie er al op wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar voor iemand die de afgelopen maand elke dag minstens 1 Dexter-aflevering heeft gezien is 3,5 week wachten op een nieuwe aflevering fucking lang. ;c Nee, mag eigenlijk niet klagen als ik zie hoelang jullie er al op wachten.

De GoT fans moeten na volgende week weer bijna 1 jaar wachten :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites