Gast Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Neeeeeee :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Lag al in de lijn der verwachting natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Was al lang bekend toch?:oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Beter zo, het niveau van de eerste vier seizoenen hebben ze toch niet meer kunnen evenaren in de laatste drie seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 8 seizoenen was al te lang eigenlijk. Na seizoen 5 was het wel klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Zo, net het eerste seizoen afgezien, heerlijke serie hoor. Heb er niet altijd zin in om Dexter te kijken, en kan er ook niet zoveel achter elkaar kijken, maar dat komt denk ik ook omdat het niet zo luchtig is als Californication en Entourage bijvoorbeeld, moet ik ook niet vergelijken eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 http://insidetv.ew.com/2013/04/19/dexter-final-season-trailer/ please Dex, kill that whining bitch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 Het begin van seizoen 5 is zielig. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 Heb net seizoen 4 afgekeken en ik moet zeggen dat het echt een heel goede seizoensfinale vond. Helaas wist ik door sommige posts hier wel ongeveer wat er ging gebeuren, maar toch was het op de een of andere manier onverwacht. Ik kan wel begrijpen dat seizoen 5 triest gaat beginnen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Heb net seizoen 4 afgekeken en ik moet zeggen dat het echt een heel goede seizoensfinale vond. Helaas wist ik door sommige posts hier wel ongeveer wat er ging gebeuren, maar toch was het op de een of andere manier onverwacht. Ik kan wel begrijpen dat seizoen 5 triest gaat beginnen ja Halen die afleveringen en vergeet niet: TISSUES :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Zojuist seizoen zes gekeken. De laatste aflevering. Het laatste shot. WAT EEN CLIFFHANGER. Bril-facking-jant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Pff zo seizoen 4 nu ook af. Beestige serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Steeds meer nieuwe sneakpeaks voor het nieuwe seizoen. Hoe het in grote lijnen zal gaan weet je natuurlijk niet, maar dat uiteindelijk [spoiler=dexter] Debra Dexter gaat killen, of andersom (al ga ik voor de eerste) is wel vrij duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Weet iemand wanneer het laatste seizoen van Dexter te downloaden zal zijn via nieuwsgroepen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Als je bedoeld het laatst uitgezonden seizoen, dan neem ik aan dat die allang te krijgen is (danwel via losse episodes) als je bedoeld het nieuwe seizoen wat nog moet komen, dan vanaf 30 juni elke week een losse aflevering. Verder hoef je voor populaire series geen nieuwsgroepen te gebruiken, met een snelheid van 5mb/s en bestanden van 350mb max voldoen torrents ook wel. Mocht je torrents willen proberen, zelfde als hierboven en vanaf 30 juni gewoon eztv.it in de gaten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Bedankt voor je reactie. Ik bedoelde seizoen 8, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. Ik download eigenlijk alles via nieuwsgroepen en dat bevalt me prima. Ik haal alles HD binnen dus de bestanden zijn wat groter dan 350 mb bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Dan snap ik het, in ieder geval vanaf 30 juni starten ze weer met uitzenden, denk dat ze bij nieuwsgroepen ook wel een dag later te downloaden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Jezus die Harrison is echt een ziek lieve baby he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Haha echt he, vind hem altijd zo schattig:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Ben nu bij seizoen 5, begon saai met die Rita shit vind het nu wel weer echt spannend. Vind eigenlijk alle seizoenen echt fucking vet en vooral seizoen 2 en 4, 3 vond ik redelijk saai, gebeurde weinig bijzonders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Trailer seizoen 8 :< :< https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6ckzE5vT0wc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Ik heb hier zoveel zin in_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Hoop dat ze het met een sterk seizoen gaan afsluiten, dat het ook maar enigzins in de buurt mag komen bij de eerste vier seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Boh nu nog meer zin in 1 juli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Ben nu bij seizoen 7. Yvonne Strahovski _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten