Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, net het eerste seizoen afgezien, heerlijke serie hoor.

Heb er niet altijd zin in om Dexter te kijken, en kan er ook niet zoveel achter elkaar kijken, maar dat komt denk ik ook omdat het niet zo luchtig is als Californication en Entourage bijvoorbeeld, moet ik ook niet vergelijken eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net seizoen 4 afgekeken en ik moet zeggen dat het echt een heel goede seizoensfinale vond. Helaas wist ik door sommige posts hier wel ongeveer wat er ging gebeuren, maar toch was het op de een of andere manier onverwacht. Ik kan wel begrijpen dat seizoen 5 triest gaat beginnen ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net seizoen 4 afgekeken en ik moet zeggen dat het echt een heel goede seizoensfinale vond. Helaas wist ik door sommige posts hier wel ongeveer wat er ging gebeuren, maar toch was het op de een of andere manier onverwacht. Ik kan wel begrijpen dat seizoen 5 triest gaat beginnen ja

Halen die afleveringen en vergeet niet: TISSUES :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steeds meer nieuwe sneakpeaks voor het nieuwe seizoen. Hoe het in grote lijnen zal gaan weet je natuurlijk niet, maar dat uiteindelijk

[spoiler=dexter] Debra Dexter gaat killen, of andersom (al ga ik voor de eerste)

is wel vrij duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je bedoeld het laatst uitgezonden seizoen, dan neem ik aan dat die allang te krijgen is (danwel via losse episodes) als je bedoeld het nieuwe seizoen wat nog moet komen, dan vanaf 30 juni elke week een losse aflevering. Verder hoef je voor populaire series geen nieuwsgroepen te gebruiken, met een snelheid van 5mb/s en bestanden van 350mb max voldoen torrents ook wel. Mocht je torrents willen proberen, zelfde als hierboven en vanaf 30 juni gewoon eztv.it in de gaten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites