Kyrill Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Box dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 We have some EXCITING NEWS… Get ready to spend your summer with Dexter! Returning for an eighth season on Sunday, June 30th at 9PM ET/PT, immediately followed by the series premiere of Ray Donovan at 10PM ET/PT. Only on Showtime Networks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Da's al vrij rap weer, dacht dat de seizoenen normaal gezien pas in september/oktober begonnen. Misschien teleurstellende kijkcijfers dat ze nu het eerste deel van het seizoen al in de zomer doen, of in het najaar gewoon de focus op Homeland gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Vriendin is TV aan het kijken, kijk zelf niet mee en op eens hoor ik daar het o zo bekende dexter deuntje, dus ik denk ''huh''.... Kijk op, zie ik dat ze Achter gesloten deuren aan het kijken is, vieze jatberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2013 Share Geplaatst 30 januari 2013 Finale season 5 was top! Blijft echt mijn favo serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Serieus? Een grote teleurstelling vond ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Wat was dat einde ook alweer? (in spoiler uiteraard) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 [spoiler=s05]Was dat niet dat Lumen en Dexter betrapt werden door Deb met het killen van die ene beroemde man? En dat Deb toen niet verder ging kijken, maar hen de mogelijkheid bood om weg te vluchten. Vond het een beetje zwak ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 Pff, alles gezien. Wat nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 Beginnen aan The Wire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 Beginnen aan The WireBoardwalk Empire Kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 Beginnen aan The Wire Vond de eerste aflevering maar ruk. Nu begonnen met Homeland en The Newsroom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 10 februari 2013 Share Geplaatst 10 februari 2013 Gun het de tijd, bijna iedereen moet 'erin' komen bij The Wire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 februari 2013 Share Geplaatst 28 februari 2013 Seizoen 7 maar eens afgekeken en dit topic doorgelezen. Paar commentaren: Hannah :love: Vage spanningsboog dit seizoen. Hannah :love: Big Mike wordt alsjeblieft nooit detective ;c Deb en LaGuerta ;e Ben blij dat het na het volgende seizoen klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Tijd voor een ''teaser'', je ziet niks nieuws verder hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 30 juni al, twee maandjes eerder dan normaal. Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Yeah, nice (d) Krijg er al weer helemaal zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 4 april 2013 Share Geplaatst 4 april 2013 Shit. Wat een serie. Seizoen 2, aflevering 5. Nog een hoop te gaan dus, wat iets goeds is naar mijn smaak. Prachtig verhaal, fantastisch hoe de personage's zich langzaam ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 4 april 2013 Share Geplaatst 4 april 2013 Ben er gister aan begonnen en heb nu de eerste drie afleveringen pas gezien, maar volgens mij heeft het Dextervirus me ook al te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 http://insidetv.ew.com/2013/04/10/yvonne-strahovski-returning-dexter/ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Seizoen 1 er doorheen, errug lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 http://insidetv.ew.com/2013/04/10/yvonne-strahovski-returning-dexter/ _O_ Uitmuntend nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 1XowMv_JbB4 Huhuhuhuhu :mrgy: Geweldige vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 april 2013 Share Geplaatst 19 april 2013 Laatste seizoen Dexter Michael C. Hall heeft bevestigd dat hij bezig is met het laatste seizoen van Dexter. De acteur, die de gelijknamige seriemoordenaar speelt, onthulde tegenover Entertainment Weekly dat het aanstaande achtste seizoen de laatste wordt van de populaire tv-serie. Hall, die tevens producent en regisseur is van Dexter, zegt dat hij al langere tijd nadenkt over een passend einde voor zijn personage. "Ik ben samen met de scriptschrijvers om de tafel gaan zitten om naar een bepaalde conclusie te zoeken. Er moet een spannend eindspel zijn", aldus Hall. Leven na Dexter Het laatste seizoen van de serie start komende juni in de Verenigde Staten en Hall geeft toe dat hij uitkijkt naar het leven na Dexter. "Ik kan me niet indenken dat ik gelijk in een nieuw project zal duiken. Ik kijk er naar uit om te zien wat het leven na Dexter precies inoudt." Dexter debuteerde in 2006 en de dramaserie kreeg in die tijd onder meer 25 Emmy Award- en 10 Golden Globes Award-nominaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten