Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da's al vrij rap weer, dacht dat de seizoenen normaal gezien pas in september/oktober begonnen. Misschien teleurstellende kijkcijfers dat ze nu het eerste deel van het seizoen al in de zomer doen, of in het najaar gewoon de focus op Homeland gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=s05]Was dat niet dat Lumen en Dexter betrapt werden door Deb met het killen van die ene beroemde man? En dat Deb toen niet verder ging kijken, maar hen de mogelijkheid bood om weg te vluchten. Vond het een beetje zwak ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste seizoen Dexter

Michael C. Hall heeft bevestigd dat hij bezig is met het laatste seizoen van Dexter.

De acteur, die de gelijknamige seriemoordenaar speelt, onthulde tegenover Entertainment Weekly dat het aanstaande achtste seizoen de laatste wordt van de populaire tv-serie.

Hall, die tevens producent en regisseur is van Dexter, zegt dat hij al langere tijd nadenkt over een passend einde voor zijn personage. "Ik ben samen met de scriptschrijvers om de tafel gaan zitten om naar een bepaalde conclusie te zoeken. Er moet een spannend eindspel zijn", aldus Hall.

Leven na Dexter

Het laatste seizoen van de serie start komende juni in de Verenigde Staten en Hall geeft toe dat hij uitkijkt naar het leven na Dexter. "Ik kan me niet indenken dat ik gelijk in een nieuw project zal duiken. Ik kijk er naar uit om te zien wat het leven na Dexter precies inoudt."

Dexter debuteerde in 2006 en de dramaserie kreeg in die tijd onder meer 25 Emmy Award- en 10 Golden Globes Award-nominaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites