Scifo Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Is één van de beste seizoenen totnogtoe imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 (bewerkt) Op basis van wat? Quinn die zijn penis weer achterna loopt, Batista die weer een midlife crisis heeft, Deb die zich gedraagt als een 16 jarige met aandacht te kort en Dexter die weer het bed in duikt met de eerste beste interessante dame op zijn pad? Dat zag ik de vorige seizoenen ook al, dan heb je de verhaallijn met Lewis die ze plotseling afkappen, de komst van de Russen die eigenlijk uit het niets verschijnen (ja leuk, de dood van Mike door die pik, maar geen grote opzet zoals bij andere badguys wel het geval was). 5 november 2012 bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Het niveau van seizoen een en vier halen ze niet, maar verder vind ik het ook echt prima hoor. Met Hannah kunnen ze lijkt mij meer kanten op dan met Lumen en die nieuwe storyline met die schrijver is ook tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Wees blij dat het verhaal met Lewis zo heerlijk afgekapt is. Blijf het gewoon fijn vinden om er naar te kijken en natuurlijk zijn er betere seizoenen. Zoals je het omschrijft 'ken' je wel een beetje hoe het nu gaat, men pakt het volgens een bepaalde structuur aan. Als dit seizoen dus eerder in de reeks zou verschijnen, qua verhalen, dan had je er dus een andere mening over. Kortom: dat jij het nu wel gezien hebt na zoveel seizoenen maakt het geen slechte serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik vind HIMYM ook maar bijzonder matig en helemaal niet zo leuk meer, dus kom niet met zulke onzin argumenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 [MENTION=5579]FMSjoerd[/MENTION], dat ze een bepaalde stijl hanteren is niet erg, dat doen de meeste series, maar het voelt allemaal zo voorspelbaar, zo van dit heb ik al gezien. Verder ben ik inderdaad van mening dat je een serie vers moet houden of moet stoppen, en niet moet doorgaan omdat de kijkcijfers zo goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Op basis van wat? Quinn die zijn penis weer achterna loopt, Batista die weer een midlife crisis heeft, Deb die zich gedraagt als een 16 jarige met aandacht te kort en Dexter die weer het bed in duikt met de eerste beste interessante dame op zijn pad? Dat zag ik de vorige seizoenen ook al, dan heb je de verhaallijn met Lewis die ze plotseling afkappen, de komst van de Russen die eigenlijk uit het niets verschijnen (ja leuk, de dood van Mike door die pik, maar geen grote opzet zoals bij andere badguys wel het geval was). Personages zijn nu eenmaal zoals mensen, die veranderen niet zo snel. Zou maar raar zijn moest Quinn nu ineens niet meer z'n penis achterna lopen bijvoorbeeld :cab: Verder is de rol van Deb toch zeer geëvolueerd, vind ze zelfs niet meer irritant nu. De verhaallijn nu met Hannah is ook volledig anders dan met Lumen aangezien beide personages bijlange na niet met elkaar te vergelijken zijn. De kwetsbaarheid van Lumen tegenover de dominantie van Hannah. If it ain't broke, don't fix it. En de core van de serie, namelijk Dexter de seriemoordenaar die iedereen voor de gek houdt is nu toch veranderd, en niet zo'n klein beetje, aangezien zijn zus zowaar medeplichtig geworden is. Voor mij hebben ze net genoeg veranderd om het interessant te houden en genoeg behouden om het Dexter gevoel ook overeind te houden. Seizoen 4 was natuurlijk buiten categorie, maar daarna komt voorlopig (het is nog vroeg in het seizoen natuurlijk, niet eens halfweg :cab: ) toch dit seizoen samen met het allereerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ja ik weet ook niet waarom Lange zo zeurt, ik vind het een uitstekend seizoen met juist veel nieuwe ontwikkelingen. En natuurlijk een enorme chick erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik na vorig seizoen teleurgesteld te zijn ik nu wat minder snel roep dat dit het gaat worden, aangezien ik vorig seizoen ook heel lang dacht van ja, dit is echt een top seizoen. @hierboven, jij mag dat vinden, ik mag ook mijn mening hebben. En ja, dat de mening hier al snel beoordeelt word op hoe lekker het wijf is wat je te zien krijgt is al langer bij mij bekend. Ik vind Hannah nou niet echt een toevoeging op het verhaal en eigenlijk alleen maar een afleiding (tussendoortje) naar het gene waar dit seizoen om gaat draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Ik geef alleen maar aan dat het uiterlijk van Hannah een leuke toevoeging is. Het gaat natuurlijk om haar rol en ik ben zeer benieuwd ernaar, want zoals Scifo al zei die rol kan een stuk sterker worden dan Lumen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Op basis van wat? Het is gewoon een moordenaar die heel slim op jonge leeftijd al de boel voor de gek hield. Verder zal de rol van Hannah niet dusdanig groot worden omdat ze niet met 3 grote verhaallijnen werken in 1 seizoen (bayharberbutcher, de Russen, Hannah). Daarom denk ik dat het een tussendoortje is voor de echte verhaallijn van dit seizoen met die Russen. Het verhaal van de Bay Harber Butcher zal dit seizoen worden opgezet om hopelijk volgend seizoen tot een eind komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Dit seizoen is het begin van het einde, volgend seizoen (hoogstwaarschijnlijk) laatste. Dus, hoe denken jullie dat Dexter zou moeten eindigen? Moeten Dexter en Deb gepakt worden? Vermoord? Episch half-incest achtig love story runaway? Future scenes waar Harrison het overneemt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 november 2012 Share Geplaatst 6 november 2012 Wees blij dat het verhaal met Lewis zo heerlijk afgekapt is. Blijf het gewoon fijn vinden om er naar te kijken en natuurlijk zijn er betere seizoenen. Zoals je het omschrijft 'ken' je wel een beetje hoe het nu gaat, men pakt het volgens een bepaalde structuur aan. Als dit seizoen dus eerder in de reeks zou verschijnen, qua verhalen, dan had je er dus een andere mening over. Kortom: dat jij het nu wel gezien hebt na zoveel seizoenen maakt het geen slechte serie. Drogreden. Er zijn genoeg series die met hetzelfde probleem zouden moeten kampen, maar waarbij de latere seizoenen juist de beste zijn. Als serie moet je jezelf blijven verbeteren en vernieuwen. Doe je dat niet dan sta je stil. En ook met tv is stilstand achteruitgang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Ik kan Hannah maar niet los zien van Chuck. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Matig, laat ze alsjeblieft zsm Hannah killen, want die heel storyline slaat helemaal nergens op. Boehoe Dexter is verliefd, fuck die shit, als ik dat wil zien kijk ik wel GTST. En dan heb je een zieke uberbaas als Isaac en geef je hem wat, 2 minuten in deze aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 (bewerkt) Ga GTST kijken dan. Ik vind het een goede wending. Nog maar bevestigd met de referentie naar die Britse snol, Rita, en Lumen. Zij accepteert het. :5 Vond het wel wat te makkelijk hoe het begon, maar in principe vind ik het prima verder. Dexter z'n persoonlijkheid moet niet verloren gaan in de hectiek van die Oekraïners en ander gedoe. Hannah spreekt hem aan, intrigeert hem, dus heeft invloed op hem. Gebeurt niet vaak dat je een mooie, andere serialkiller tegenkomt. Dusja. 12 november 2012 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 GTST heeft uberbaas Isaac niet en een Bing die zijn wenkbrauwen geschoren heeft :( Goede wending? Duidelijk dat we van smaak verschillen, dat hele liefdesgebeuren gaat uiteindelijk maar op 1 ding uitdraaien, en dat is dat ze er aan het eind van het seizoen niet meer is. Net als Lumen en die Britse snol, Rita heeft het nog wat langer overleefd, maar Dexter is geen man van de liefde. De enige reden die ik kan bedenken om Hannah in het verhaal te houden is omdat als ze het seizoen echt over Isaac hadden gedaan, ze na 3 afleveringen al klaar waren. Zoethoudertjes, en daar ben ik niet zo'n fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Zo kan je achter alles wel wat zien en dan blijft er vrij weinig vermaak over voor je in serieland. Personages veranderen niet zó drastisch dat er opeens andere dingen gaan gebeuren. Dexter is 'onzeker'. En als er dan zo iemand als Hannah in beeld komt (serialkiller) dan raakt hij daarin geinteresseerd. Vrij logisch, dat zou je niet kunnen negeren. Verhaal áchter het personage. Daarnaast is het ook maar een man. En Hannah is ongekend lekker. Optelsom. Ja, het leidt maar naar één ding, maar je gaat hopelijk niet beweren dat de verhaallijn met Isaac onvoorspelbaar is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Het einde niet, de weg naar het einde (ik verwacht namelijk dat of Quinn of Baptista het loodje gaat leggen nog) wel. En dat hij interesse in haar heeft oke, maar die Britse doos kwam al op de tafel te liggen naar 1 moord, Lumen heeft hem softer gemaakt (al was Dex daar ook zelf mede verantwoordelijk voor) maar dat Dexter een serial killer laat gaan omdat het een lekker wijf is, past niet in zijn personage, in zijn achtergrond. Er zijn genoeg mooie vrouwen die hij al vermoord heeft hoor. Enige waarvan ik een wtf zou krijgen is al Deb haar uiteindelijk zelf vermoord, maar ook dat zou totaal niet passen in de rest van het verhaal. En ja, ik ben een zeikerd, ik haat het gewoon als een van mijn favorietjes een stuk slechter word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Ik vind dit seizoen echt met de aflevering beter worden. Al zeker beter dan de laatste twee een ook wel beter dan seizoen 3. Deze laatste aflevering had ook weer die heerlijke onderhuidse spanning die Dexter kenmerkt. Je voelt gewoon dat bij elke seconde die verstrijkt de situatie van Dexter benauwder wordt. Dit ongetwijfeld leidend tot een enorme onvermijdelijke clusterfuck :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Dat heb ik ook wel, alleen had ik dat vorig seizoen ook, elke week waren ze aan het opbouwen naar een episch eind slot, maar buiten de laatste 30 seconden was de season finale vorig jaar ook niet zo speciaal. Dat maakt me een beetje angstig dat het dit seizoen weer net zo zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Vorig seizoen had ik dat totaal niet. De eerste vier afleveringen vond ik nog best sterk, maar daarna heeft het de verwachtingen nooit meer ingelost. Vooral omdat je 'de clue' van het seizoen al van mijlenver zag aankomen. Dat nam een hoop, zo niet alle, spanning weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Klopt ja, kan me nog herinneren dat je het al gezegd had, ik zelf had dat dus minder ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Niet zo zeiken Lange, ik vond dit juist een erg leuke ep, één van de betere dit seizoen. En dat terwijl ik nog niet eens zo lyrisch ben over dit seizoen. Grappige twist tussen Deb en Hannah. Zeker niet heel sterk ofzo, maar leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Ik zeur gewoon graag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten