Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kun je hiervan voorbeelden geven?

[spoiler=details]De manier hoe die vent die vingerafdrukken afveegde, kom op man, dat was wel heel simpel. Dan moet Dexter natuurlijk weer degene zijn die precies weet waar ze het altijd vergeten, Masuka wordt hier dus een beetje als een amateur afgeschilderd. Ook de manier waarop LaGuerta dat bloedplaatje vindt. De hele kerk staat vol met rechercheurs die niet eens de moeite nemen om verder te kijken dan het lijk en uitgerekend zij moet natuurlijk weer stom toevallig dat dingetje vinden. Alles wordt gewoon een beetje makkelijk afgehandeld door de schrijvers. Dexter heeft ook weer totaal geen moeite met het opsporen van die dader. Don't get me wrong, de verhaallijn vind ik nog steeds erg leuk, maar er wordt gewoon geen moeite gedaan om de details wat netter te maken, iets wat bijvoorbeeld bij Breaking Bad wel meer gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inmiddels is Breaking Bad Dexter nu al voorbijgegaan bij mijn top 10. Volgens mij was jij het Pieter met de quote dat Dexter als een soort Chuck Norris door de serie heen raast, dat is wat me een beetje irriteert aan de serie. Alles gaat onverklaarbaar simpel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt hè, zou ik gezegd kunnen hebben inderdaad. Het is nog wel leuk hoor, gewoon vermakelijk, maar niet meer zo spannend. Hoe hij ook in de afgelopen aflevering even [spoiler=pff]naar roemenie vliegt, daar iemand killed, het lijk terug vliegt en het dan met zen boot dumpt .... mja.

maar ja laat gaan, het is gewoon nog leuk, plat vermaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede aflevering!!! Erg tof. Ik herken die Victor serieus ergens van maar weet niet wat...

Community, speelt hij een gekke oostblok soldaat die bevriend raakt met Troy en Abed waar Britta vervolgens seksuele interesse in krijgt.

Over Dexter was ik wel tevreden, paar wtf momentjes. Het word ze allemaal vrij makkelijk gemaakt en zelfs een dove had doorgehad dat Dexter Debra aan het voorliegen was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Community, speelt hij een gekke oostblok soldaat die bevriend raakt met Troy en Abed waar Britta vervolgens seksuele interesse in krijgt.

Over Dexter was ik wel tevreden, paar wtf momentjes. Het word ze allemaal vrij makkelijk gemaakt en zelfs een dove had doorgehad dat Dexter Debra aan het voorliegen was.

Thnx. Was alleen niet wat ik bedoelde. Heb het opgezocht hij speelt in de serie Dollhouse die ik gezien heb :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over dat realisme in de serie:

[spoiler=spoiler]Die agent die zomaar gelooft dat al die spuiten in zijn bagage diabetes spuiten geeft vond ik nog het meest ongeloofwaardig :cab:

Haha ja inderdaad, dat ging wel heel makkelijk. [spoiler=spoiler]Nee joh je hoeft niet te bewijzen dat je diabetes hebt, loop maar gewoon door jong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja inderdaad, dat ging wel heel makkelijk. [spoiler=spoiler]Nee joh je hoeft niet te bewijzen dat je diabetes hebt, loop maar gewoon door jong.

[spoiler=spoilert]Zoals al vaker gezegd (en hiermee spreek ik niet tegen dat bepaalde dingen te makkelijk waren) kunnen ze simpelweg niet alles laten zien in een serie. Had het echt wat toegevoegd aan de aflevering als Dexter een aantal formulieren uit zijn tas gehaald had? Denk het zelf niet, en denk ook dat ze het daarom niet laten zien. Dexter heeft in voorgaande seizoenen al vaker dokters spul gekregen, dus zo'n recept vervalsen zal geen enkel probleem zijn. Vond het vinden van de bloodslide veel onlogischer, heel het technisch onderzoek team heeft de toko uitgekamd, niemand vind het.... mevrouw de Mexicaanse bitch vangt toevallig een of andere glinstering op en voila, ze vind het belangrijkste bewijs. Het liegen van Dex tegen Debra was ook matig en makkelijk gedaan, alsof een beetje politieagent niet doorheeft dat hij vol aan het liegen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=2395]Pino[/MENTION] dat zei men vriendin al vorige week :D Het zegt genoeg dat ik deze serie met een half oog kijk. Deze aflevering was ook weer... nou ja, knappe sfeer in de confrontatie op het begin, maar daarna.. zo traag. De personages blijven erg vet, maar alles is zo over de top en dan de muziek die komt als er een 'Dexter peinst' momentje komt ... met die voice over.. meh. Vooruit, het blijft redelijk vermakelijk. Het einde was wel echt slecht imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg, je kan het ook overdrijven. Zaten echt wel een paar goede Dexter en Deb scenes in, zoals bijvoorbeeld buiten het appartement nadat Dexter [tekst]'bekend'[/tekst] heeft, scene aan de keukentafel met die spaghetti etc. Verder ben ik wel benieuwd hoe die storyline met Louis zich gaat ontwikkelen. Toegegeven, het is geen Trinity Killer, maar ik zie wel potentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites