KN Geplaatst 4 september 2012 Share Geplaatst 4 september 2012 Ik ook net het einde gezien. :o Had ik niet verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 trailer ziet er goed uit http://www.youtube.com/watch?v=2NzpnjVmuCA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Waar blijft die nieuwe aflevering online:( Ben al een week aan 't wachten bijna:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 Waar blijft die nieuwe aflevering online:( Ben al een week aan 't wachten bijna:( Volgens de trailer pas op 30 september;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 14 september 2012 Share Geplaatst 14 september 2012 He ja zie 't nu ook, had ergens vernomen dat ie vorige week al uit was;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Bijnaaaa :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 tis vanavond zeker he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Ja. Morgenochtend te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Wordt een lange werkdag...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Ik ga weer proberen te wachten totdat alles uitgezonden is, die week pauze iedere keer vind ik bij Dexter hinderlijk. Zal ook proberen hier niet meer te komen, lekker met zo min mogelijk verwachtingen het seizoen ingaan over een paar weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Dat vind ik juist mooi elke week uitkijken naar een nieuwe aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Ik laat hem ook even liggen, denk ik. Vond de vorige twee seizoen behoorlijk matig namelijk. Daardoor hebben andere series en activiteiten nu even meer prioriteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 Dat vind ik juist mooi elke week uitkijken naar een nieuwe aflevering Ik ervaar het meer als uit de een aflevering getrokken worden. Natuurlijk kijk ik uit naar een nieuwe aflevering, maar ik leef me altijd in (of ik probeer dat in ieder geval) series en films en dan is een week pauze best lang. Ik laat hem ook even liggen, denk ik. Vond de vorige twee seizoen behoorlijk matig namelijk. Daardoor hebben andere series en activiteiten nu even meer prioriteit. Ook dit ja, ik ben nog altijd wat sceptisch. Zo zonde, want t/m 4 was het bijna briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 september 2012 Share Geplaatst 30 september 2012 De cliffhanger was echter wel zo ziek dat ik toch een beetje benieuwd ben naar morgen.. maar ik leef niet meer toe naar een nieuw seizoen zoals ik dat in het begin wel deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik wil kijken :B Maar heb college tot 17:30 dus pas om 7 uur thuis. Nouja, heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Shit, de download vergeten aan te zetten.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Pff. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, volgens mij kan dit best een gaaf seizoen worden, door het einde kijk ik al wel uit naar de volgende ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Heerlijk. Eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ga hem nu kijken (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Op zich een prima eerste aflevering, maar daar zijn we vorig seizoen ook ingetrapt. Kwaliteit gaat voor mij grotendeels afhangen van Debra. Tien afleveringen lang een jankende, labiele Deb ga ik niet trekken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Eerste aflevering was inderdaad meteen mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 hebben jullie al nederlandse ondertitels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Nee heb Engels gehad op school :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 haha okee:P wanneer komen de nederlandse meestal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Duurt vaak niet zo heel lang ;) gewoon even spotnet of tpb in de gaten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten