Keko Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Laatste seizoen? Ik dacht dat er nog een seizoen 8 kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik had ergens gelezen dat dit de laatste was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Nee komt sowieso ook nog een seizoen 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 De makers hadden dit seizoen bedacht als laatste, maar ze hebben zich laten overtuigen om het in twee jaar af te ronden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 (bewerkt) Jammer. De serie werd er de laatste twee seizoenen niet bepaald beter op. 24 juli 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 25 juli 2012 Share Geplaatst 25 juli 2012 Ziek einde van seizoen 4:o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 26 juli 2012 Share Geplaatst 26 juli 2012 1e aflevering gister gezien, erg vet zeg. Ga ik maar is de rest checken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Vandaag seizoen 6 afgekeken, weet niet wat iedereen liep te zeiken, maar ik vond het gewoon een goed seizoen_O_ Jammer dat ik nu moet wachten:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 augustus 2012 Share Geplaatst 5 augustus 2012 1e aflevering gister gezien, erg vet zeg. Ga ik maar is de rest checken! ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ben er nu gruwelijk verslaafd aan, zit alweer in seizoen 4. En bijna seizoen 5. Wat een geweldige karakters, en vooral wat een geweldige karakterontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik zit nu in seizoen 2 maar ik vind het maar niks dat Dexter zo menselijk wordt :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Wat een geweldige karakters, en vooral wat een geweldige karakterontwikkeling. Bwa das nu het enige dat me stoort aan Dexter. Dexter zelf en zijn tegenspeler (zeker arthur mitchell uit S4) zijn altijd sterk gecompliceerde karakters, maar de rest van de cast heeft de diepgang van karton: De zus vloekt veel en doet het met alle foute kerels, Quin is de "stoere flik maar met een zwakke plek soms", de Aziaat is nerdig en oversext, en de grootste job van de twee latino's is om het multicultureel evenwicht te bewaren: voor de rest zijn ze tegen of met elkaar bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ja maar als je bij al die karakters diep in moet gaan wordt het wel een beetje erg langdradig en duurt een seizoen 134 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ja maar als je bij al die karakters diep in moet gaan wordt het wel een beetje erg langdradig en duurt een seizoen 134 afleveringen. Het moet niet diep zijn, gwn niet stereotiep zoals het nu is (in welke soap/serie gaat de jonge vrouw niet met verkeerde mannen naar bed...). En er moeten niet perse 10 afleveringen bijkomen per seizoen. Zoals ik al heb gezegd zijn de tegenspelers elk seizoen goed geschreven, wat bewijst dat ze het kunnen. Maarja na 6 seizoenen is dat wat te laat om nog iets aan de main cast te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 (bewerkt) 2NzpnjVmuCA :< :< :< *veel spoilers trouwens. 16 augustus 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ben benieuwd, ziet er goed uit en sowieso weer tof dat ze richting het algemene verhaal van de serie gaan i.p.v richten op 1 seizoen (zoals de 2 seizoenen hiervoor). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Lange hoe zie je tegenwoordig Dexter vs. Breaking Bad? Qua rating? (I know, twee verschillende series, maar je was hier meen ik wel eens vrij scherp over) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Wow, wanneer begint t weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Wow, wanneer begint t weer? 30september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Lange hoe zie je tegenwoordig Dexter vs. Breaking Bad? Qua rating? (I know, twee verschillende series, maar je was hier meen ik wel eens vrij scherp over) Breaking Bad heeft me nu te pakken, maar hiervoor totaal niet. Dexter pakte me vanaf moment 1 bij de strot, om de grip wat losser te laten na seizoen 4. Kijk je er zo tegenaan, dan kan je niet anders concluderen dat ik Dexter nog steeds de betere van de 2 vind. Ik denk dat je zulke vragen echt pas kan beantwoorden als beide series afgelopen zijn, een heel goed einde kan Dexter de voorsprong geven die niet meer in te halen is, andersom is dat ook het geval. Beide series kunnen nog steeds niet op tegen mijn nummer 1, dat dan weer wel ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Die platte, lege, immorele comedie zeker ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Nee, gewoon Weeds, je weet wel, die serie waar Breaking Bad op gebaseerd is ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Trailer van seizoen 7 ziet er vet uit, kan haast niet wachten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Net het einde van seizoen 4 gezien :O:O:O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten