Moser Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Vind Quinn ook echt dramatisch acteren als hij bezopen is. Rest stelt ook weinig voor itt vroeger, op Masuka en Dex na. En Gellar mjah dat weegt niet op. Btw was dat ding met Quinn en dat oud wijf grappig bedoeld? En die vechtpartij daarna, komop zeg.. Nah vond het niks. Net zoals die joint vorige keer, komop man dat past niet bij een serie van het niveau Dexter imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Ik vond het wel een mooie aflevering. [spoiler=Spoiler Alert]Mooi dat Brillies voorspelling toch uitkwam. En dat met die ice truck killers hand wordt misschien ook wel mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Hehe ja met die hand vond ik ook wel leuk, altijd leuk als de muziek onverwacht begint te escaleren en je dan ziet dat er iets aan de hand is ;c Muziekkeuze is sowieso wel één van de sterkste punten door heel de serie door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 [spoiler=Lange's geklaag over de vorige episode]Meh, wederom vrij matig eigenlijk. Er gebeurt gewoon in 50 minuten veel te weinig. De twist met die 2 nieuwe moordenaars erbij is leuk, maar dan killen ze er meteen weer 1. De bom richting het politiebureau was gewoon van te voren wel te voorspelen. Het komt er allemaal heel voorspelbaar uit en dat vond ik in de voorgaande seizoen toch een stuk sterker. Baptista zal het wel overleven, al denk ik dat zijn zusje het nieuwe slachtoffer word van de nieuwe moordenaar waar volgend seizoen om zal draaien. [spoiler=Volgende week]Zullen er 3, 5 of 7 dode vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 december 2011 Share Geplaatst 6 december 2011 [spoiler=lala]Hoezo was het zo duidelijk dat die bom om het politiebureau zou vallen? Ik vond dit de eerste aflevering waar niet zo heel veel aan was, ik had graag meer gezien over die computernerd, met die ice truck killer hand. Helaas is daar niet verder op ingegaan, ik neem aan dat dat nog wel komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Hoop dat het volgende week echt een fantastische seizoensfinale gaat worden, want anders is dit seizoen echt het matigste tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Tjah vond er ook weer vrij weinig aan. Einde is ook allemaal zo voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Ik bedacht me vandaag ineens het volgende. In tegenstelling tot voorgaande seizoenen lijkt het dit seizoen te fragmentarisch: verhaallijnen en scènes komen niet met elkaar in verband. Hierdoor zijn de trailers ook steeds zo sterk, omdat de lijnen en fragmenten afzonderlijk sterker zijn dan gezamenlijk. Als ik de previews bij de nieuwe afleveringen bijvoorbeeld bekijk, zijn de samenraapsels veel sterker dan de aflevering in het geheel. Het einde van vandaag vond ik overigens wel sterk. Althans, hoe de zelfreflectie van Dexter is verwoord: I thought I was headed in the right direction. My Dark Passenger back behind the wheel. But if I was so sure I knew where I was going... How did I get so lost? Verder inderdaad wel redelijk voorspelbaar. Het moment had heel spannend gemaakt kunnen worden (zelfs wetende wat er gaat gebeuren), maar uiteindelijk lost de situatie zich veel te snel af. Voorspelbaarheden zijn onvermijdelijk in een serie als Dexter, maar dit seizoen worden deze gewoon niet op de goede manier gebracht. Anyways. Volgende week is de laatste aflevering geloof ik. Er zijn nog wel wat open eindjes vast te knopen (die lab geek en de hand bijvoorbeeld), dus ik hoop dat men het niet afraffelt. Oh en trouwens: dat stuk met Deb over dat zij anders van Dexter zou kunnen houden. Wat een dikke bullshit dat die psycholoog haar die gedachte in het hoofd brengt. Zo hard en uitgesproken mag een psycholoog nooit oordelen. Ondanks dat de droom die hierop volgt wel volledig verklaarbaar is en de gedachte op psychologisch gebied niet eens zo heel vreemd is (seksuele verlangens hebben voor vaderfiguren is bv. 'vrij normaal' en Dexter is dat natuurlijk voor Debra), heb ik me enorm geïrriteerd aan het feit dat deze incestueuze gedachte zo onrealistisch in Debs hoofd wordt gebracht. Belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Over dat laatste, ben ik het natuurlijk wel mee eens professioneel gezien. Daarom heb ik ook het idee dat wellicht Laguerta probeert om via die psycholoog Deb helemaal gek te maken en zo een goede reden heeft om haar uit de weg te ruimen en nu ze ook al Matthews heeft verraden, is er niemand die haar tegen kan houden. Als ik het me goed herinner was het juist het "vriendelijke advies" van Laguerta waardoor Deb uiteindelijk met die psycholoog ging praten, wat nogal tegen haar karakter ingaat. Zij heeft altijd bijbedoelingen met haar acties en woorden. Zo niet, dan snap ik er inderdaad weinig van. Wat betreft dat open einde, dat lijkt me duidelijk de opzet voor volgend seizoen en zal denk ik alleen in het ending shot komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Open einde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Open einde? "Er zijn nog wel wat open eindjes vast te knopen." Oftewel ik denk niet dat ze al aandacht gaan besteden aan die hand op het laatste shot na. Ik verwacht een soortgelijke reactie als in seizoen 1 toen Dexter die koelkast opendeed. "Hey, wanna play? And yes, I want to play. I really really do." Ik hoop dat dat hem weer een beetje op het 'juiste' pad krijgt want Dex maakt wel echt enorm veel fouten de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 [spoiler=Episode 11]Vond het een vrij goede aflevering. Wel voorspelbaar, maar oke. Preview ziet er goed uit en het verhaal rondom de ice truck killer hand is zo voorspelbaar als de neten. Was het vorige week al toen meneer de intern zijn dromen in duigen zag vallen toen Dexter hem afwees, iets wat vrij duidelijk in beeld kwam. Dat zal hem waarschijnlijk dwingen naar het pad van seriemoordenaar, en ziehier het verhaal van volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ik vond er weer geen tering aan. Ik zal wel een zeurpiet zijn, maar dat geneuzel met Deb en die Psycholoog, Deb en die ouwe vent, jeeeemig wat duurt dat lang. Dan dat onnozele stuk dat Quinn neeeeeet op tijd Batista redt, laat die vent toch doodgaan! dat zou ik nou eens sterk vinden. De slotscene met dexter vastgebonden in die boot tjonge jonge wat slecht en voorspelbaar. Ik baal er echt van, want het was men favoriete serie altijd. Die gozer met die hand vind ik ook totaal niet boeiend, waar is de spanning!! Waar is de FUUUUUUUUU een week wachten voor the next episode :| Wat mij betreft echt een weggegooid seizoen, superjammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ga dan maar weer verder met Death Note Piet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ik vond er weer geen tering aan. Ik zal wel een zeurpiet zijn, maar dat geneuzel met Deb en die Psycholoog, Deb en die ouwe vent, jeeeemig wat duurt dat lang. Dan dat onnozele stuk dat Quinn neeeeeet op tijd Batista redt, laat die vent toch doodgaan! dat zou ik nou eens sterk vinden. De slotscene met dexter vastgebonden in die boot tjonge jonge wat slecht en voorspelbaar. Ik baal er echt van, want het was men favoriete serie altijd. Die gozer met die hand vind ik ook totaal niet boeiend, waar is de spanning!! Waar is de FUUUUUUUUU een week wachten voor the next episode :| Wat mij betreft echt een weggegooid seizoen, superjammer Eens. Ik lag btw dubbel toen je jezelf zeurpiet noemde, maar dat kan aan mij liggen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ik moest echt hardop lachen trouwens om dat schilderij. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Zo onrealistisch dat. Gaan ze dat natuurlijk volgende week bekijken en dan valt het niet op wiens gezicht erop geschilderd is, zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Zijn wel meer van die debiele fouten die 'de oude' Dexter nooit zou hebben gemaakt. Een videoboodschap naar de telefoon van de meest gezochte persoon in de stad sturen, serieus? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ik vind Deb overigens wel een pluspunt dit seizoen. Waar ze eerder wel eens aan het overacteren was, vind ik haar dit seizoen qua acteerprestaties er echt boven uitsteken. Dat de schrijvers dan weer met zo'n debiele en bijna beledigende plottwist komen, is dan wel weer jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Bij Humo had je vandaag de kans om seizoen 1 voor 10 euro te kopen, uiteraard gedaan. Zit ook een bon bij om seizoenen 2, 3 en 4 voor 50 euro mee te krijgen in de Standaard Boekhandel, lijkt me ook een prima deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slashydutchie Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ach, zo slecht als de boeken bij deel drie of vier werden, wordt de serie hopelijk nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 13 december 2011 Share Geplaatst 13 december 2011 Ik moest echt hardop lachen trouwens om dat schilderij. :D Ja, ik ook. Zag er zo vreselijk slecht uit. Dexter is echt eng haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slashydutchie Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Het was wel een beetje als een Bob Ross schilderij... "Zo, en hier hebben we onze demonen. Weet je wat? Laten we er een boze Dexter van maken..." *smeersmeersmeer* "En daar is 'ie." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 december 2011 Share Geplaatst 14 december 2011 Dat schilderij en die videoboodschap waren wel 2 slechte dingen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 december 2011 Share Geplaatst 17 december 2011 Vijf afleveringen gezien op twee dagen. Geen slechte serie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten