Mitashi Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 De beste serie van allen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 15 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2011 De beste serie van allen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Heb de eerste 4 seizoenen op mijn mediaplayer staan maar voorlopig nog altijd niet gezien.:whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 januari 2011 Share Geplaatst 15 januari 2011 Shame on you! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Echt een fantastische serie, ben nu net begonnen met het vierde seizoen en die moet wel heel gaaf gaan worden _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Heb laatst seizoen twee gezien. Binnenkort maar eens beginnen met seizoen drie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen begint. Meer dan 6 maanden wachten! :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dorgath Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik heb alle vijf de seizoenen gezien. :D Echt een geweldige serie en ik heb vaak genoeg gehad dat ik meer dan één aflevering op een dag heb gekeken. Meer dan één? Ik heb wel eens een dag niks anders gedaan. Maar ja nu (helaas/gelukkig?) geen zin en tijd meer voor om me te verliezen in een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 19 januari 2011 Share Geplaatst 19 januari 2011 Beste serie die er momenteel is als het aan mij ligt, samen met 24 dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Net klaar met het kijken van het vierde seizoen, die komt wel heel dichtbij perfectie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2011 Meer dan één kan in mijn geval ook zo een half seizoen zijn hè. :p Half seizoentje stelt niet heel veel voor :p. Stel dat ik 16 uur wakker was en daarvan 10 uur heb gekeken, hoeveel afleveringen zijn dat? Is me vaak genoeg gebeurd ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 januari 2011 Share Geplaatst 20 januari 2011 Half seizoentje stelt niet heel veel voor :p. Stel dat ik 16 uur wakker was en daarvan 10 uur heb gekeken, hoeveel afleveringen zijn dat? Is me vaak genoeg gebeurd ;c. Dan kom je in de buurt van een seizoen, aangezien 12x50=600 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik ga er nu eindelijk aan beginnen. Verwacht er veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Net klaar met het kijken van het vierde seizoen, die komt wel heel dichtbij perfectie _O_ Naar mijn mening één van de beste werken van schrijvers ooit op het gebied van karakterontwikkeling in dit seizoen inderdaad, fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 21 januari 2011 Share Geplaatst 21 januari 2011 Zo eerste 3 afleveringen vanmiddag gekeken. Ben erg onder de indruk en dan moet het alleen nog maar beter worden begrijp ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 22 maart 2011 Share Geplaatst 22 maart 2011 Iemand enig idee wanneer deeltje 4 op dvd verschijnt? Kan het nergens vinden namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 30 maart 2011 Share Geplaatst 30 maart 2011 'September 25th at 9pm on Showtime' Voorlopig ziet het er naar uit dat de eerste aflevering van seizoen zes op de laatste zondag van september in première gaat. Onder voorbehoud uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 maart 2011 Share Geplaatst 30 maart 2011 Da's dus een datum om naar uit te kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben94 Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Alleen Masuka is het al waard om deze serie te volgen Wat een ongelooflijke held is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Alleen Masuka is het al waard om deze serie te volgen Wat een ongelooflijke held is dat True true true! _O_ Man is a genius! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Echt geweldige serie, zo f*cking vet. ga vandaag en morgen enzo ff seizoen 4 kijken, want ik miste de aflevering op de zaterdag op Ned 3, stond in de gids en op internet dat het alleen doordeweeks uitgezonden zou worden dus ik ging maandag weer kijken, toen zag ik voorstukje en dacht ik: wtf ik heb wat gemist. bleek dus dat er zaterdag ook aflevering was geweest en die was ook al van de site af gehaald :S erg handig. nja van deze serie kan je geen aflevering missen dus moest ik het kijken stopzetten :( 14 mei begint nieuw seizoen in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Wanneer gaat die DVD nu eens uitkomen van seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 http://www.bol.com/nl/p/dvd/dexter-seizoen-4/1002004011315508/index.html?Referrer=ADVNLGOT0020101002004011315508 8 juni dus ;) handig dat google bij Wehkamp trouwens voor 30 euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja, was effe te lui om te zoeken hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 dit topic zoeke en type en alles is meer moeite? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten