Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb alle vijf de seizoenen gezien. :D Echt een geweldige serie en ik heb vaak genoeg gehad dat ik meer dan één aflevering op een dag heb gekeken.

Meer dan één? Ik heb wel eens een dag niks anders gedaan. Maar ja nu (helaas/gelukkig?) geen zin en tijd meer voor om me te verliezen in een serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Half seizoentje stelt niet heel veel voor :p. Stel dat ik 16 uur wakker was en daarvan 10 uur heb gekeken, hoeveel afleveringen zijn dat? Is me vaak genoeg gebeurd ;c.

Dan kom je in de buurt van een seizoen, aangezien 12x50=600 minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt geweldige serie, zo f*cking vet.

ga vandaag en morgen enzo ff seizoen 4 kijken, want ik miste de aflevering op de zaterdag op Ned 3, stond in de gids en op internet dat het alleen doordeweeks uitgezonden zou worden dus ik ging maandag weer kijken, toen zag ik voorstukje en dacht ik: wtf ik heb wat gemist. bleek dus dat er zaterdag ook aflevering was geweest en die was ook al van de site af gehaald :S erg handig.

nja van deze serie kan je geen aflevering missen dus moest ik het kijken stopzetten :(

14 mei begint nieuw seizoen in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites