Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Zit nu aan S04E07 maar vind het een beetje jammer dat je weer [tekst]The Governor tegen Rick & co gaat krijgen...[/tekst]

Snap ook niet [tekst]dat ze nooit die zombies tegen het hek gaan doden vooraleer het er te veel worden, dan had je nu niet dat het hek het begaf :cab:[/tekst]

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[tekst]Eindelijk The Governor dood, goed dat het zo snel gebeurde want ik had geen zin in weer een lange strijd.[/tekst] Is misschien wel de beste aflevering tot nu toe, terwijl twee afleveringen geleden misschien wel de saaiste van de hele serie is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[tekst]Eindelijk The Governor dood, goed dat het zo snel gebeurde want ik had geen zin in weer een lange strijd.[/tekst] Is misschien wel de beste aflevering tot nu toe, terwijl twee afleveringen geleden misschien wel de saaiste van de hele serie is.

Was ik inderdaad ook blij mee, hij begon een beetje vervelend te worden. Aflevering 14 inmiddels al gezien? Heeft ook wat memorabele momenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ik inderdaad ook blij mee, hij begon een beetje vervelend te worden. Aflevering 14 inmiddels al gezien? Heeft ook wat memorabele momenten.

Nee zit nog maar aan aflevering 10

[spoiler=S4]Hoe ging the Governor ook alweer dood? Heb het gevoel dat ik namelijk een heel stuk van S4 heb gemist terwijl ik het toch echt gezien heb. :cab:

[tekst]In een gevecht met Rick (waar hij Rick aan het wurgen was) werd hij langs achter in de rug gestoken door Michonne haar zwaard, en even later kwam die vrouw waarvan dat kind (Megan) net gestorven was met een pistool en die schoot The Governor door het hoofd.[/tekst]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt en ja idd..

Seizoen 4 uit, kijk al uit naar morgen :<

[spoiler=]Vraag me af wat voor een plek dat Terminus nu eigenlijk is, had het al van in het begin door dat er iets niet klopte. Er staan namelijk overal borden naar die plek, maar er waren wel amper mensen dus ja... Ben ook benieuwd door wie Beth ontvoerd is, sowieso door een paar mensen van Terminus, zodat zij ook daar terecht komt. Carol en Tyreese zullen ook wel volgen uiteindelijk.

Zat wel een foutje in trouwens dacht ik? Die gasten waarmee Daryl op pad waren zochten naar Rick, maar bij mijn weten heeft niemand van die gasten Rick z'n hoofd gezien behalve de twee die gedood werden, beetje vaag dus imo :cab:

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schitterende aflevering meteen ja _O_

[spoiler=]Ik las op FB dat Morgan terug kwam, maar waarop is dat gebaseerd? Ik zag hem toch niet tijdens de aflevering of ben ik blind?

Nu ben ik nog benieuwder wat er met Beth is gebeurd trouwens :cab:

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel coole aflevering inderdaad.

[spoiler=S05E01]Ik vind het alleen een beetje gaar dat Carol van mishandelde huisvrouw verandert in een vrouwelijke Daryl ongeveer, ook dat ze met die vuurpijl dat gas of iets opblies. :r Dat vond ik dan wel weer een beetje lame, fantasy/horror als dit wordt vet als het een beetje geloofwaardig wordt gemaakt imo en dit vond ik meer een Steven Seagal actiefilm scène.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vette aflevering, hopelijk trekken ze deze lijn door (y)

[spoiler=S05E01]Groep is nu wel erg groot. Ofwel gaan we ons aan wat sterftes mogen verwachten (:huhu:) ofwel zullen die kerels uiteindelijk toch (zonder 'de' groep) naar D.C. trekken. Tyrese is trouwens na de dood van Hershel m'n favoriete personage geworden, hopen dat 'ie nog een lange tijd mag leven... _O_

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites