Mathi Geplaatst 7 oktober 2014 Share Geplaatst 7 oktober 2014 (bewerkt) Zit nu aan S04E07 maar vind het een beetje jammer dat je weer [tekst]The Governor tegen Rick & co gaat krijgen...[/tekst] Snap ook niet [tekst]dat ze nooit die zombies tegen het hek gaan doden vooraleer het er te veel worden, dan had je nu niet dat het hek het begaf :cab:[/tekst] 7 oktober 2014 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 [tekst]Eindelijk The Governor dood, goed dat het zo snel gebeurde want ik had geen zin in weer een lange strijd.[/tekst] Is misschien wel de beste aflevering tot nu toe, terwijl twee afleveringen geleden misschien wel de saaiste van de hele serie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 [tekst]Eindelijk The Governor dood, goed dat het zo snel gebeurde want ik had geen zin in weer een lange strijd.[/tekst] Is misschien wel de beste aflevering tot nu toe, terwijl twee afleveringen geleden misschien wel de saaiste van de hele serie is. Was ik inderdaad ook blij mee, hij begon een beetje vervelend te worden. Aflevering 14 inmiddels al gezien? Heeft ook wat memorabele momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 [spoiler=S4]Hoe ging the Governor ook alweer dood? Heb het gevoel dat ik namelijk een heel stuk van S4 heb gemist terwijl ik het toch echt gezien heb. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 Was ik inderdaad ook blij mee, hij begon een beetje vervelend te worden. Aflevering 14 inmiddels al gezien? Heeft ook wat memorabele momenten. Nee zit nog maar aan aflevering 10 [spoiler=S4]Hoe ging the Governor ook alweer dood? Heb het gevoel dat ik namelijk een heel stuk van S4 heb gemist terwijl ik het toch echt gezien heb. :cab: [tekst]In een gevecht met Rick (waar hij Rick aan het wurgen was) werd hij langs achter in de rug gestoken door Michonne haar zwaard, en even later kwam die vrouw waarvan dat kind (Megan) net gestorven was met een pistool en die schoot The Governor door het hoofd.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 [spoiler=S4]Oja dat was de midseason finale of niet? Voor mijn gevoel is dat namelijk seizoen 3. Wel een van de beste epi's van de serie ja, Hershell :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 oktober 2014 Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) Ja klopt en ja idd.. Seizoen 4 uit, kijk al uit naar morgen :< [spoiler=]Vraag me af wat voor een plek dat Terminus nu eigenlijk is, had het al van in het begin door dat er iets niet klopte. Er staan namelijk overal borden naar die plek, maar er waren wel amper mensen dus ja... Ben ook benieuwd door wie Beth ontvoerd is, sowieso door een paar mensen van Terminus, zodat zij ook daar terecht komt. Carol en Tyreese zullen ook wel volgen uiteindelijk. Zat wel een foutje in trouwens dacht ik? Die gasten waarmee Daryl op pad waren zochten naar Rick, maar bij mijn weten heeft niemand van die gasten Rick z'n hoofd gezien behalve de twee die gedood werden, beetje vaag dus imo :cab: 12 oktober 2014 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Wat een aflevering zeg_O_. Vond hem veruit het vetst tot nu toe! [spoiler=s05e01]Carol_O_ Wat een badass is dat geworden zeg. Blijf Rick ook een held vinden hoor, wat een vent:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ben zelf nu net aan het begin van seizoen 3 waarbij je nu te maken hebt met de Governor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinja. Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Idd, wat een aflevering zeg!! Zit er meteen weer helemaal in! [spoiler=S05E01]Carol en Rick wat een bazen. De after de credits scène was ook zeer verrassend en tof. Ben benieuwd wat voor rol Morgan gaat spelen in de komende aflevering!! Kan niet wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 (bewerkt) Schitterende aflevering meteen ja _O_ [spoiler=]Ik las op FB dat Morgan terug kwam, maar waarop is dat gebaseerd? Ik zag hem toch niet tijdens de aflevering of ben ik blind? Nu ben ik nog benieuwder wat er met Beth is gebeurd trouwens :cab: 13 oktober 2014 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinja. Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Schitterende aflevering meteen ja _O_ [spoiler=]Hij zat in de scène die kwam na de fragmenten van de volgende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 [spoiler=]Hij zat in de scène die kwam na de fragmenten van de volgende aflevering. Ik zag het net ja, had het namelijk al gesloten tijdens de credits ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Toffe ep ja. Benieuwd hoe die Gareth nu wraak gaat nemen. [tekst]Morgan[/tekst] (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Wel coole aflevering inderdaad. [spoiler=S05E01]Ik vind het alleen een beetje gaar dat Carol van mishandelde huisvrouw verandert in een vrouwelijke Daryl ongeveer, ook dat ze met die vuurpijl dat gas of iets opblies. :r Dat vond ik dan wel weer een beetje lame, fantasy/horror als dit wordt vet als het een beetje geloofwaardig wordt gemaakt imo en dit vond ik meer een Steven Seagal actiefilm scène. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik vind haar nog steeds geen boeiend personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Heerlijke 1e aflevering : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Gister de aflevering gekeken Carol is wel bruut hoor ben toch zeer benieuwd hoe het verder gaat gaan ze naar D.C of niet. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Godnondeju, wat een eerste episode zeg. [spoiler=S05E01]Keihard juichen toen Rick die twee slagers afmaakte, vuile goorlappen. Traantje weggepikt ook bij de scène met Judith en Rick hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 (bewerkt) Vette aflevering, hopelijk trekken ze deze lijn door (y) [spoiler=S05E01]Groep is nu wel erg groot. Ofwel gaan we ons aan wat sterftes mogen verwachten (:huhu:) ofwel zullen die kerels uiteindelijk toch (zonder 'de' groep) naar D.C. trekken. Tyrese is trouwens na de dood van Hershel m'n favoriete personage geworden, hopen dat 'ie nog een lange tijd mag leven... _O_ 17 oktober 2014 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Daryl all the way hier, met afstand m'n favoriete personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Brr die eindscene moet vies zijn als ge zelf zoiets meemaakt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Damn dat einde van ep 2. :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Mooi einde. (y) Episode zelf was ook tamelijk goed. Laten we wel hopen dat ze dit niet te lang zullen rekken (lees: Governor toestanden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Prima aflevering met die mysterieuze heilige en heerlijk einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten