Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Vanavond maar eens de nieuwe episode van zondagavond kijken. Aanrader?(y)

Ik vind het trouwens gigantisch stom van ze, dat ze in zee gaan met een in mijn ogen vreemd clubje en vervolgens ook nog de strijd aangaan met een partij die ze helemaal niet kennen en nog nooit gezien hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vond je ervan?

[spoiler=Ep12]Ik vond het redelijk voorspelbaar. In eerste instantie had ik wel verwacht dat het meer echt een gevecht zou opleveren, maar toen de hele operatie zo extreem soepel verliep kon je ervan uitgaan dat Maggie en Carol gepakt zouden worden. Verder wel prima ep vind ik, maar het was wel te verwachten dat er moeilijkheden zouden ontstaan door die samenwerking met The Hilltop. Ik ben verder wel benieuwd hoe het verder gaat lopen, in principe vind ik het wel prettig dat ze wel wat meer vaart in de serie proberen te houden. Ze willen niet meer dat het wordt zoals toen ze in die gevangenis zaten en er eigenlijk niet zo gek veel gebeurde, tenminste dat idee krijg ik van dit seizoen. Verder was het bij vlagen wel enigszins ongeloofwaardig, dat er good guys op het punt stonden om afgeknald te worden en dat er dan weer net een reddende engel kwam op het laatste moment. Of dat Glenn en die zwarte gozer die wapenkamer in stormden, die andere gasten schoten ook 20 kogels door die deur, allemaal mis. Vervolgens schieten Glenn en die andere dude door de deur, allemaal geraakt. ;c

Die ene scène dat Rick die neus van dat afgehakte hoofd even te grazen nam vond ik wel geniaal trouwens, net als vorige ep dat hij in dat gevecht weer van top tot teen onder het bloed zat. Toen zag je toch dat er nog wel wat psychopatentrekjes in hem zitten. ;c

Wat vond jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[tekst]Ben benieuwd wie er gaat sterven trouwens. Maggie of Carol? Wie weet allebei, maar dat één er van gaat sterven lijkt me de logica zelve

Er zijn trouwens nog drie volledige episodes zonder dat je de leider te zien krijgt, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er ons nog allemaal te wachten staat, spannend[/tekst].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke aflevering was het zeg :<

Uhm heb jij wel opgelet? [MENTION=13270]Twistedjeeh[/MENTION]; Ze hebben stuff nodig van hun en vice versa.

stuff en thangs zou de Rick zeggen

[spoiler=Ep12]Ik vraag me af of ze de comics gaan volgen, zeker nu Glenn die foto's aan de muur heeft zien hangen van die kapotgemepte hoofden. Misschien een voorbode

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke aflevering was het zeg :<

Uhm heb jij wel opgelet? [MENTION=13270]Twistedjeeh[/MENTION]; Ze hebben stuff nodig van hun en vice versa.

Joh, dat begreep ik ook wel. Vond het alleen een vrij overtrokken beslissing om er direct op in te gaan, dat probeer ik te zeggen.

Gruwelijke aflevering was 't trouwens, jezus :< Vraag me af wie Carol & Maggie te pakken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga vanavond de nieuwe aflevering ook checken. Istie vet guys? (y)

Jazeker

[spoiler=Episode 13+14]

Dat Negan nog leeft lijkt me wel duidelijk, zo makkelijk raken ze niet van de Saviors af. Hoeveel van die gasten lopen er zelfs rond? :cab: Eerst was er die groep waar Daryl, Sasha en Abe mee afgerekend hebben, dan hebben ze een hele basis uitgemoord en nu ook weer zo'n tiental mensen.

Het is natuurlijk ook nog de vraag hoe ze aan de bike van Daryl raakten. Die werd toch gestolen in dat afgebrande bos door ene 'D' en twee vrouwen? Die Dwight komt overigens in episode 14 weer tevoorschijn, dan zullen we het antwoord wel te weten komen...

Was Maggie trouwens geraakt door die meid of had ze geluk en houdt ze er alleen een kapotte t-shirt aan over? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites