Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Ja ik ben ook erg benieuwd. Wat een einde van seizoen 2 zeg. Vooral:

[spoiler=spoiler]Wie is die "Robin Hood" met zijn 2 zombies als huisdieren? Vond het wel stoer, lekker met afgehakte armen. Alleen komen de zombies normaal wel nog met hun hoofd om je op te eten, maar deze waren zo mak als een lammetje :cab: Mijn gok gaat uit naar Merle (de broer van Daryl).

En dat fort/kasteel, ben ook heel benieuwd wat daar mee is.

Ik heb er zin in!

[spoiler=antwoord]

Dat is Michonne, een personage uit de comics. Waarom die zombies niet bijten is omdat de kaken weg zijn gehaald. (tenminste in de comics was dat zo dacht ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt niet dat het waar is hoor, ze hebben wel meer idngen anders in de serie.

[spoiler=-]

ZO ging Dale in de comics veel later dood en Shane werd door Carl vermoord. Daryl zat zelfs niet eens in de comics. Zegt dus niks, maar hoe ik die persoon later in de trailer weer terugzag, je ziet dat dat Merle niet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben ook erg benieuwd. Wat een einde van seizoen 2 zeg. Vooral:

[spoiler=spoiler]Wie is die "Robin Hood" met zijn 2 zombies als huisdieren? Vond het wel stoer, lekker met afgehakte armen. Alleen komen de zombies normaal wel nog met hun hoofd om je op te eten, maar deze waren zo mak als een lammetje :cab: Mijn gok gaat uit naar Merle (de broer van Daryl).

En dat fort/kasteel, ben ook heel benieuwd wat daar mee is.

Ik heb er zin in!

Was toch vrij duidelijk te zien dat dit een vrouwelijk personage betrof hoor. Kijk ook echt weer uit naar seizoen 3!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5605204_460s.jpg

Vind deze wel geniaal.

Dit word in de comics ook gezegd:

[spoiler=(kleine)comic spoiler]In de comics zegt Rick iets zoals dit: Think about it this way. Every second we continue to live, we steal from them. They aren't the walking dead, we are.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb maandag pas seizoen 1 gezien en ben nu bij deel 8 van seizoen 2.

[spoiler=.]Beetje jammer dat het soms wat slecht gedaan is. Die explosie in het CDC die seizoen 1 afsluit bijvoorbeeld, is heel erg nep. Sophia was weinig overtuigend als walker. De walker die Daryl in zijn laars beet toen hij ko lag bij de kreek, waarom ging die walker niet voor de 'kill'? De walker die Maggie greep bij de drogist, waarom was die stil?

edit:

[spoiler=.]Daryl maakt zijn pijlen nooit schoon, maar werd niet geïnfecteerd bij zijn doorboring?!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites