Justin Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Ja ik ben ook erg benieuwd. Wat een einde van seizoen 2 zeg. Vooral: [spoiler=spoiler]Wie is die "Robin Hood" met zijn 2 zombies als huisdieren? Vond het wel stoer, lekker met afgehakte armen. Alleen komen de zombies normaal wel nog met hun hoofd om je op te eten, maar deze waren zo mak als een lammetje :cab: Mijn gok gaat uit naar Merle (de broer van Daryl). En dat fort/kasteel, ben ook heel benieuwd wat daar mee is. Ik heb er zin in! [spoiler=antwoord] Dat is Michonne, een personage uit de comics. Waarom die zombies niet bijten is omdat de kaken weg zijn gehaald. (tenminste in de comics was dat zo dacht ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Hmm, beetje jammer dat jou spoiler tekst bevat die niet alleen over de serie gaat en dus al een gedeelte "verklapt" :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Zegt niet dat het waar is hoor, ze hebben wel meer idngen anders in de serie. [spoiler=-] ZO ging Dale in de comics veel later dood en Shane werd door Carl vermoord. Daryl zat zelfs niet eens in de comics. Zegt dus niks, maar hoe ik die persoon later in de trailer weer terugzag, je ziet dat dat Merle niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Ja ik ben ook erg benieuwd. Wat een einde van seizoen 2 zeg. Vooral: [spoiler=spoiler]Wie is die "Robin Hood" met zijn 2 zombies als huisdieren? Vond het wel stoer, lekker met afgehakte armen. Alleen komen de zombies normaal wel nog met hun hoofd om je op te eten, maar deze waren zo mak als een lammetje :cab: Mijn gok gaat uit naar Merle (de broer van Daryl). En dat fort/kasteel, ben ook heel benieuwd wat daar mee is. Ik heb er zin in! Was toch vrij duidelijk te zien dat dit een vrouwelijk personage betrof hoor. Kijk ook echt weer uit naar seizoen 3! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Seizoen 2 net afgekeken, net op tijd dus voor seizoen 3. Vond het wel veel minder dan het eerste seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ik vond het einde van seizoen 2 toch wel erg tof. Naja seizoen 3 lijkt mij erg vet, als ik de trailers zo zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Vandaag eerste episode van seizoen 3! GET PUMPED! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Morgen zet ik 'm meteen in de download. Ben erg benieuwd! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 oktober 2012 Share Geplaatst 14 oktober 2012 Morgen ook even binnenhalen. Doctor Who Season 7 staat weer in de pauze. Komt pas volgend jaar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Vind deze wel geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hej gekken. Nieuwe aflevering is uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Vind deze wel geniaal. Dit word in de comics ook gezegd: [spoiler=(kleine)comic spoiler]In de comics zegt Rick iets zoals dit: Think about it this way. Every second we continue to live, we steal from them. They aren't the walking dead, we are. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Sexy. :D Ik vond het wel goedgevonden, ja. Een titel met meerdere betekenissen. Lekker literair. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 [spoiler=.] Was weer een vette aflevering Die scene met Herhell:evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jelloo Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Lekkere aflevering hoor! Lekker veel actie en een leuke cliffhanger. Kijk weer uit naar volgende week! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Goed begin alleszins. Hopelijk gaan ze op dit niveau verder want seizoen 2 was niet zoveel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Damn erg gave episode zeg, heel goed. Ben enorm benieuwd hoe dit verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 Heb maandag pas seizoen 1 gezien en ben nu bij deel 8 van seizoen 2. [spoiler=.]Beetje jammer dat het soms wat slecht gedaan is. Die explosie in het CDC die seizoen 1 afsluit bijvoorbeeld, is heel erg nep. Sophia was weinig overtuigend als walker. De walker die Daryl in zijn laars beet toen hij ko lag bij de kreek, waarom ging die walker niet voor de 'kill'? De walker die Maggie greep bij de drogist, waarom was die stil? edit: [spoiler=.]Daryl maakt zijn pijlen nooit schoon, maar werd niet geïnfecteerd bij zijn doorboring?!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 oktober 2012 Share Geplaatst 18 oktober 2012 [spoiler= ] Ik vond Sophia wel overtuigend eigenlijk, vond die hele scene ook erg goed. En wie zegt dat Daryl zijn pijlen niet schoon maakt? Is niet erg interessant om te laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Mensen met UPC die deze serie een kans willen geven kunnen seizoen 1 en 2 gratis via On Demand kijken bij Foxlife (kanaal 26/27). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Episode 2 was ook weer erg vet. [spoiler= ]Ben benieuwd hoelang ze die andere 2 gevangenen laten leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 oktober 2012 Share Geplaatst 22 oktober 2012 Weer een goede aflevering ja, aan de preview te zien wordt aflevering 3 ook een topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Dit nieuwe seizoen is echt veel rauwer met meer spanning en actie. Vind het erg lekker tot nu toe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 oktober 2012 Share Geplaatst 29 oktober 2012 Derde ep was ook weer erg boeiend. Minder actie, maar wel interessante wendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik vond het eerlijk gezegd maar een beetje saai... [MENTION=12165]Justin[/MENTION] vanwaar je avatar? Die gast speelt namelijk ook in Revolution. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten