Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

Goh, dat vind ik toch zo'n trieste dikkert. Acht van de tien keer dat die in beeld is geschetst loopt ie ergens om te janken. Bah, bah, bah.

Was ook maar een grapjuhhhhh. Niet zo guur doen hè. Favo character sowieso Future Trunks. Normale SSJ3 Fusion shit is ook epic, maar in GT om te janken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er goed uit hoor.

Ik heb mijn vriendin een half jaar geleden weten overhalen, om Dragon Ball Z mee te kijken. Nu, een half jaar later. Hebben we Dragon Ball Z en Dragon Ball GT uitgekeken, in de vakantie beginnen we aan Dragon Ball.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dragonball Anime

Ziet er goed uit hoor.

Ik heb mijn vriendin een half jaar geleden weten overhalen, om Dragon Ball Z mee te kijken. Nu, een half jaar later. Hebben we Dragon Ball Z en Dragon Ball GT uitgekeken, in de vakantie beginnen we aan Dragon Ball.

Zo ver heb ik mijn vriendin nog niet, al kijkt ze vaak wel met een schuin oog mee als ik aan het kijken ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dragonball Online, huhuhu wie?

Ik volg het project al sinds 2009 ofzo, maar tot op heden lijkt het gedoemd te mislukken. Buiten een Koreaanse beta is er niks bekend, en word er ook al heel lang weinig nieuws meer bekend gemaakt, en dat is fuckt up! Want wat ik ervan zag :< :< :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koreaanse beta? Het spel is gewoon uit in Korea, Taiwan en Hongkong nu, ik geloof dat je een tijdje geslapen hebt :mrgy: Ik speel de Taiwaneese versie, wil en werkt prima

[MENTION=340]Big Mike[/MENTION];

bewerkt door Captain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koreaanse beta? Het spel is gewoon uit in Korea, Taiwan en Hongkong nu, ik geloof dat je een tijdje geslapen hebt :mrgy: Ik speel de Taiwaneese versie, wil en werkt prima

[MENTION=340]Big Mike[/MENTION];

Serieus :cab: hoe wat waar te downloaden dan? En in het Engels te spelen volledig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem patched dan is die grotendeels in het Engels ja. Lekker opgelet met het volgen :mrgy:

CbCMHufOdko

Haha, moet ook wel bekennen dat het een tijd geleden is dat ik de info bij gehouden heb :( maar ik ga het eens proberen, drop je server enzo maar een keer, ga ik je ass kicken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites