Stefan Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Goh, dat vind ik toch zo'n trieste dikkert. Acht van de tien keer dat die in beeld is geschetst loopt ie ergens om te janken. Bah, bah, bah. Was ook maar een grapjuhhhhh. Niet zo guur doen hè. Favo character sowieso Future Trunks. Normale SSJ3 Fusion shit is ook epic, maar in GT om te janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 februari 2013 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2013 Gewoon lekker Goku. En Satan/Roshi vanwege het komische aspect. Rest van de chara's zijn allemaal tof, behalve de vrouwen (chi-chi, Bulma ;e ;e ;e) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 februari 2013 Share Geplaatst 9 februari 2013 Gohan ftw!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 februari 2013 Share Geplaatst 11 februari 2013 Gewoon lekker Goku. En Satan/Roshi vanwege het komische aspect. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2013 Dragonball Anime ZX5DmV81kmA Jizzed in my pants² Freeza Saga komt eraan! Binnenkort sneakpeak met Freeza, Vegeta en (wss) SSJ Goku :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Kijk er al naar uit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2013 [video=youtube;if82-XoWEI4]http://www.youtube.com/watch?v=if82-XoWEI4 Japanse Google Play Store Eindelijk een echte DB game voor de smartphones, nu hopen dat het zo snel mogelijk richting Europa komt, of in ieder geval de Amerikaanse markt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V-Traxx Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Ziet er goed uit hoor. Ik heb mijn vriendin een half jaar geleden weten overhalen, om Dragon Ball Z mee te kijken. Nu, een half jaar later. Hebben we Dragon Ball Z en Dragon Ball GT uitgekeken, in de vakantie beginnen we aan Dragon Ball. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2013 Dragonball Anime Ziet er goed uit hoor. Ik heb mijn vriendin een half jaar geleden weten overhalen, om Dragon Ball Z mee te kijken. Nu, een half jaar later. Hebben we Dragon Ball Z en Dragon Ball GT uitgekeken, in de vakantie beginnen we aan Dragon Ball. Zo ver heb ik mijn vriendin nog niet, al kijkt ze vaak wel met een schuin oog mee als ik aan het kijken ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
E.Garay Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Morgen komt de movie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2013 Dragonball Anime Ben niet heel enthousiast erover, Super Saiyan God :cab: Wel tof om te zien dat het nog super populair is na een dikke 20 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V-Traxx Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Zo ver heb ik mijn vriendin nog niet, al kijkt ze vaak wel met een schuin oog mee als ik aan het kijken ben. Zo begint het allemaal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Dragonball Online, huhuhu wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Dragonball Online, huhuhu wie? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Dragonball Online, huhuhu wie? Dragonball online kijken bedoel je? http://www.dbz.tv/3/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Nee, wie speelt er die game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Dragonball online kijken bedoel je? http://www.dbz.tv/3/ Nee de game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Dragonball online kijken bedoel je? http://www.dbz.tv/3/ Kon het niet laten om even een aflevering te kijken. Willekeurig deze heldige aflevering aangeklikt. http://www.dbz.tv/3/watch/dragonball-z-episode-223/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 april 2013 Share Geplaatst 18 april 2013 Die is echt epic ja _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2013 Auteur Share Geplaatst 20 april 2013 Dragonball Online, huhuhu wie? Ik volg het project al sinds 2009 ofzo, maar tot op heden lijkt het gedoemd te mislukken. Buiten een Koreaanse beta is er niks bekend, en word er ook al heel lang weinig nieuws meer bekend gemaakt, en dat is fuckt up! Want wat ik ervan zag :< :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 (bewerkt) Koreaanse beta? Het spel is gewoon uit in Korea, Taiwan en Hongkong nu, ik geloof dat je een tijdje geslapen hebt :mrgy: Ik speel de Taiwaneese versie, wil en werkt prima [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; 20 april 2013 bewerkt door Captain Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2013 Auteur Share Geplaatst 20 april 2013 Koreaanse beta? Het spel is gewoon uit in Korea, Taiwan en Hongkong nu, ik geloof dat je een tijdje geslapen hebt :mrgy: Ik speel de Taiwaneese versie, wil en werkt prima [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; Serieus :cab: hoe wat waar te downloaden dan? En in het Engels te spelen volledig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 20 april 2013 Share Geplaatst 20 april 2013 Als je hem patched dan is die grotendeels in het Engels ja. Lekker opgelet met het volgen :mrgy: CbCMHufOdko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2013 Auteur Share Geplaatst 20 april 2013 Als je hem patched dan is die grotendeels in het Engels ja. Lekker opgelet met het volgen :mrgy: CbCMHufOdko Haha, moet ook wel bekennen dat het een tijd geleden is dat ik de info bij gehouden heb :( maar ik ga het eens proberen, drop je server enzo maar een keer, ga ik je ass kicken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten