Big Mike Geplaatst 30 november 2012 Auteur Share Geplaatst 30 november 2012 8 januari komt de trailer van de nieuwe DBZ (anime) film, genaamd Dragonball Z: Battle of the Gods, en dit zal wel een van die gods worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Nieuw as in vervolg op waar Z eindigde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 november 2012 Auteur Share Geplaatst 30 november 2012 Nee, gewoon weer een film van 50 minuten zoals de films met Broly bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Ok, nou ik ben benieuwd. Films vond ik over het algemeen wel minder dan de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 december 2012 Auteur Share Geplaatst 4 december 2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 [YOUTUBE]Vx-E9pzOFPM[/YOUTUBE] Zalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 december 2012 Auteur Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) So fucking ziek, damn! Als de trailer succesvol is dan zullen ze de andere saga's ook doen, dus allemaal elke dag kijken! 4 december 2012 bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Wat ik raar vind, is dat Gohan weer SSJ wordt terwijl hij als Mystic op SSJ3 niveau zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 december 2012 Auteur Share Geplaatst 4 december 2012 Volgens mij is Mystic Gohan een soort van spoof in de serie, een foutje laat maar zeggen, daarom word daar uiteindelijk ook geen gebruik van gemaakt in de films die zich afspelen in die tijd en ook niet in GT. Verder is hij volgens mij niet sterker dan een SSJ3, aangezien Gohan toen moeite had met Buu (Gotenks/Piccolo absorbed) en Goku als SSJ3 het had gered tegen Kid Buu (als hij full powered was geweest). Kid Buu is de sterkste vorm van de Buu's. Ik denk dat dit de logische powerline is. SSJ, USSJ, SSJ2, Mystic, SSJ3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Goed dat je SSJ4 er niet bij zet Lange, wat een hoop crap was dat zeg. Vegeta is trouwens toch nooit SSJ3 (on screen) geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 december 2012 Auteur Share Geplaatst 6 december 2012 Nope, alleen in een van de budokia games volgens mij. Ik zet SSJ 4 er niet bij omdat het imo geen volgende stage is in de SSJ lijn, maar meer een vorm die in de buurt komt van de legendarische SSJ waar Vegeta het over heeft in de eerste saga's. Ook daar zie je een Oozaru, die vervolgens als hij zijn Oozaru krachten onder controle heeft transformeert in een SSJ. Precies hetzelfde wat er gebeurd met Goku in de Baby Saga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 december 2012 Share Geplaatst 6 december 2012 Serieus? Nooit geweten. Tof. Ze hadden het dan eigenlijk anders moeten noemen. Super Saiyan .... Wat wel lelijk is is de manier waarop Vegeta SSJ4 wordt. Hij zou nooit zo cheap proberen te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Wtf, die live action trailer :r moest gewoon janken hoe grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 december 2012 Auteur Share Geplaatst 8 december 2012 2013 word weer een mooi jaar voor de DBZ fans. On November 6th 2012, the voice of Krillin in the series, Mayumi Tanaka, posted news on her blog confirming that Dragon Ball Kai will be continuing, as voice work was already under way for the early stages of the Majin Buu story arc. Her post goes on to specify that the series revivial is for the overseas market, and as of the time of her post there are no plans to air the new episodes in Dragon Ball's home country of Japan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2013 Waar kan ik dbz afleveringen kijken met de oude stemmen? Vegeta bijvoorbeeld vind ik gewoon nog maar de helft zo vet zonder die vertrouwde stem. Met Christian Sabat dus, in dat geval de torrents met de Engelse stemmen, die zijn vrijwel altijd van de Cartoon Network versie. Zoals deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik kijk altijd Japans met sub, die Japanse voice actors vind ik 3x zo grappig. Son Goku ook met een hele hoge stem constant. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2013 Waar kan ik dbz afleveringen kijken met de oude stemmen? Vegeta bijvoorbeeld vind ik gewoon nog maar de helft zo vet zonder die vertrouwde stem. Heb hem even gedownload, goede kwaliteit, mkv bestanden met 3 audio opties en was binnen 2 uur klaar met alle saga's :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Ook gedownload, sindsdien non-stop kijken. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Ben dus nu ook weer bezig aan DBZ, wat een serie toch. Epic. Wat zijn jullie favo karakters? Mijne absoluut Vegeta, Android 17 & 18 en Gohan SSJ2 in zijn gevecht van Perfect Cell. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Mr. Popo :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Goh, dat vind ik toch zo'n trieste dikkert. Acht van de tien keer dat die in beeld is geschetst loopt ie ergens om te janken. Bah, bah, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Pikkuro aka Piccolo. Sinds ik jong ben al. Freeza ook heldje door zijn design, had eigenlijk geen villain moeten zijn maar meer iemand als Vegeta ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Tien vond ik ook altijd badass, veel meer persoonlijkheid dan Krillin en Yamcha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Vegeta en Trunk natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 6 februari 2013 Share Geplaatst 6 februari 2013 Dragonball Anime Vegeta was de echte eindbaas van DBZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten