Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Dragonball Anime

Big Mike

Recommended Posts

Klopt, dubbed met de stem van o.a. Sean Schemmel als Goku is de enige manier voor mij om te kunnen genieten van DBZ ;). In Japan zijn ze als het goed is nu ergens rond SSJ2 Gohan. Wel fuckt up, krijg je 40 afleveringen Andriod/Cell Saga en maximaal 17 voor de Buu Saga. Natuurlijk Cell Saga was uber, maar er gebeurt in mijn ogen genoeg in de Buu saga om er heel wat meer afleveringen uit te halen (71 afleveringen orgineel, evenveel als de gehele Andriod en Cell Saga samen).

Is de kwaliteit een beetje te doen? Ik merk namelijk al dat als ik stream van mijn laptop naar mijn PS3 en er is een scene met veel beweging + geluid dat het beeld dan gaat stotteren. Meestal kopieer ik ze daarom ook even naar de HD, aangezien DBZ nogal veel beweging en geluid heeft ;c

Is de kwaliteit een beetje te doen? Ik merk namelijk al dat als ik stream van mijn laptop naar mijn PS3 en er is een scene met veel beweging + geluid dat het beeld dan gaat stotteren. Meestal kopieer ik ze daarom ook even naar de HD, aangezien DBZ nogal veel beweging en geluid heeft ;c

Zeer goede kwaliteit naar mijn mening. Waarom kijk je zelf niet even?

It has been mentioned that Dragon Ball Kai will likely not reach the Majin Buu Saga, with the Toriko (another manga) anime series premiering next April at 9:00 a.m. on Sundays, taking over for Dragon Ball Kai. The final Cell Games Saga episode of the series will air sometime near the end of March 2011, aligning perfectly with the April time schedule listed above. The series will have been in syndication for exactly two years. Despite this, the series has been one of the top 10 rated anime series every week since syndication began in April 2009. Still, Japanese cast members are wishful that the series will eventually continue.