Tomasson Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Is het inmiddels te kijken met Engelse dub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Is het inmiddels te kijken met Engelse dub? Volgens mij niet, ik kijk hem in het Japans met Engelse ondertiteling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Meh oke, dan ga ik nog niet kijken. Kan die Japanse piepstemmen niet zo goed verwerken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Meh oke, dan ga ik nog niet kijken. Kan die Japanse piepstemmen niet zo goed verwerken. ;c Ik eigenlijk ook niet maar ben toch overstag gegaan. Je went er na een tijdje wel aan. Ik denk dat het nog wel even kan duren tot de Engelse dub aangezien deze serie nog aan het lopen is (1 aflevering per week en zit nu op episode 42) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Och geduld is een schone zaak, ik heb nog een Italiaanse misdaadserie die ik op advies van [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; wil zien. Kom de tijd dus wel door.:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Hoe is de nieuwste saga? Soort van tournament saga lees ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Hoe is de nieuwste saga? Soort van tournament saga lees ik? Universe tournament [spoiler=spoiler alert!!] Een toernooi tussen universe 7 (wij dus) en universe 6 (onze tegenpool zeg maar) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ben net bij de aflevering aanbeland in DB met dit fragment:cry:. [YOUTUBE]xJHTIJeQ6TQ[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Vind het echt heel goed dat DB Super, voelt zoveel authentieker aan dan DB GT. Ik ga in Japan studeren dus vind het wel tof in Japans, kan ook sommige zinnen al verstaan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 29 mei 2016 Share Geplaatst 29 mei 2016 Ben 2 weken terug begonnen met DB. Heb wel dbz en gt gezien maar nog nooit DB. Hierna weer dbz en dan super kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 In juli/augustus komt de dubbed versie van DBS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Zou mooi zijn. Ik kijk al echt uit naar de volgende saga :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Dat zou inderdaad heerlijk zijn. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 In juli/augustus komt de dubbed versie van DBS. Hier is nog niks over bekend voor zover ik het kan vinden.. Hoe kom je hier bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Hier is nog niks over bekend voor zover ik het kan vinden.. Hoe kom je hier bij? http://attackofthefanboy.com/news/dragon-ball-super-english-dub-toonami-expected-july-august/ Meerdere sites die het melden overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Godzijdank.. Dat Japanse is niet helemaal mijn ding, omdat ik Goku en Vegeta zoals altijd gewoon wil horen brullen. Sowieso vind ik alles in DB Super ietsje minder dan de DBZ versie. Ook dat Gohan gewoon een mietje is geworden. Maar goed, ik heb de laatste aflevering afgelopen zondag gezien, wat op zich wel leuk was, maar vind het zo jammer dat ze er in DBS met zo'n vogelvlucht doorheen raggen, terwijl de DBZ echt over 100 afleveringen uitgesmeerd werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 http://attackofthefanboy.com/news/dragon-ball-super-english-dub-toonami-expected-july-august/ Meerdere sites die het melden overigens Ah niks officieels dus, maar wel een indicatie. Heel nice zeg. Heb nog niks gezien van Super en ga dat ook zeker niet doen met dat Japans. Wel lekker voor het najaar:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2016 Gaat ook over een andere dub, voor de Engels sprekende in Asia. Is al een tijdje bekend. Chris Sabat, de stem acteur van Vegeta/Piccolo is volgens mij diegene die de stemmen regelt voor de Amerikaanse dub, en die heeft op Twitter 4 dagen geleden nog maar eens aangegeven dat er nog niks bekend is. Net episode 47 gezien, te fucking HYPED! Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Net episode 47 gezien, te fucking HYPED! Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk Ja ik ook, de aanloop belooft veel. Blij ook dat het even wat serieuzer wordt want vond het af en toe iets te goofy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Hoop dat de dub met de voor Mij bekende stemmen gauw komt. Heb het 2 afleveringen gekeken maar heeft toch niet de charme die het had met de stemmen die ik gewend ben Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Aflevering 48 ook alweer te vinden online. Moet toch zeggen dat het er eindelijk een beetje op begint te lijken. Vind tegenstanders die in één aflevering zijn verslagen altijd een beetje jammer en de rest er om heen kan allemaal wel ietsje stoerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Ben net bij de aflevering aanbeland in DB met dit fragment:cry:. [YOUTUBE]xJHTIJeQ6TQ[/YOUTUBE] Episode 76? ;) Daar ben ik nu ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Episode 76? ;) Daar ben ik nu ook Heb DB inmiddels al een tijdje af. Kid Goku is wel mijn favoriete personage geworden van alle DB series en films:D zo een baasie als klein mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Heb DB inmiddels al een tijdje af. Kid Goku is wel mijn favoriete personage geworden van alle DB series en films:D zo een baasie als klein mannetje. Ik kijk DB nu ook voor het eerst. Leek me niks aan ten opzichte van DBZ maar heb er geen spijt van dat ik er aan begonnen ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Vond db persoonlijk een stuk minder als dbz. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten