Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

Meh oke, dan ga ik nog niet kijken. Kan die Japanse piepstemmen niet zo goed verwerken. ;c

Ik eigenlijk ook niet maar ben toch overstag gegaan. Je went er na een tijdje wel aan. Ik denk dat het nog wel even kan duren tot de Engelse dub aangezien deze serie nog aan het lopen is (1 aflevering per week en zit nu op episode 42)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godzijdank.. Dat Japanse is niet helemaal mijn ding, omdat ik Goku en Vegeta zoals altijd gewoon wil horen brullen. Sowieso vind ik alles in DB Super ietsje minder dan de DBZ versie. Ook dat Gohan gewoon een mietje is geworden.

Maar goed, ik heb de laatste aflevering afgelopen zondag gezien, wat op zich wel leuk was, maar vind het zo jammer dat ze er in DBS met zo'n vogelvlucht doorheen raggen, terwijl de DBZ echt over 100 afleveringen uitgesmeerd werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat ook over een andere dub, voor de Engels sprekende in Asia. Is al een tijdje bekend. Chris Sabat, de stem acteur van Vegeta/Piccolo is volgens mij diegene die de stemmen regelt voor de Amerikaanse dub, en die heeft op Twitter 4 dagen geleden nog maar eens aangegeven dat er nog niks bekend is.

Net episode 47 gezien, te fucking HYPED!

Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflevering 48 ook alweer te vinden online. Moet toch zeggen dat het er eindelijk een beetje op begint te lijken. Vind tegenstanders die in één aflevering zijn verslagen altijd een beetje jammer en de rest er om heen kan allemaal wel ietsje stoerder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb DB inmiddels al een tijdje af. Kid Goku is wel mijn favoriete personage geworden van alle DB series en films:D zo een baasie als klein mannetje.

Ik kijk DB nu ook voor het eerst. Leek me niks aan ten opzichte van DBZ maar heb er geen spijt van dat ik er aan begonnen ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites