Sick Blik Geplaatst 30 november 2011 Share Geplaatst 30 november 2011 Zijn die Shenruons dan niet baas? Die Android die alles opslokt lijkt me daarentegen wel erg wack. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 december 2011 Share Geplaatst 23 december 2011 Eindgevechten waren echt baas inderdaad. Ik heb wel een traantje moeten laten om het einde van GT. ;c Oh, bump. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 december 2011 Auteur Share Geplaatst 24 december 2011 Heb trouwens die nieuwe DBZ game gespeeld (Ultimate Tenchaiki oid) en daar zie je tijdens de storymode dus ook stukken van de serie zelf, maar damn dat ziet er strak uit, echt nog 10x beter dan Kai :< Gewoon heel de anime vanaf DB tot eind DBZ in de stijl, damn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 24 december 2011 Share Geplaatst 24 december 2011 Heb trouwens die nieuwe DBZ game gespeeld (Ultimate Tenchaiki oid) en daar zie je tijdens de storymode dus ook stukken van de serie zelf, maar damn dat ziet er strak uit, echt nog 10x beter dan Kai :< Gewoon heel de anime vanaf DB tot eind DBZ in de stijl, damn :< [YOUTUBE]eW--GLETQEs[/YOUTUBE] Ziet er wel sick uit inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 december 2011 Auteur Share Geplaatst 24 december 2011 Ik bedoel dan vooral vanaf 2.21 dat stukje, gewoon getekend laat maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 24 december 2011 Share Geplaatst 24 december 2011 Ja was te lui om mijn post te editten en aan te geven waar het getekende te zien is, maar dat ziet er inderdaad sick uit. Veel beter dan DB Kai! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 25 december 2011 Share Geplaatst 25 december 2011 :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Binnenkort DBZ nog eens bekijken. (Kai dan wel) :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Die slaan we op _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Auteur Share Geplaatst 30 december 2011 [spoiler=plaatje] Binnenkort DBZ nog eens bekijken. (Kai dan wel) :thumb: Remasterd is veel beter, Kai is te kort om volledig van DBZ te genieten en doet teveel af aan de kwaliteit en de epicheid. Verder zou ik beginnen met Dragonball, als je toch bezig bent. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Dragonball was ik ooit begonnen, maar om de een of andere reden ben ik ergens gestopt. :/ Ergens (goedkoop) dvd's van te vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Auteur Share Geplaatst 30 december 2011 Zit je met datalimiet? Anders hebben ze bij de plaatselijke piratenboer een leuke en snelle versie liggen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Ik zal er binnenkort eens naar zien. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Remastered staat in de download, maar 5kb/s is echt het snelste. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 8 januari 2012 Share Geplaatst 8 januari 2012 Eerste 6 afleveringen weer gezien en meteen weer hooked. _O_ Al zie ik niet zoveel verschil in de Remastered versie, wat is daar dan "nieuw" aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Eerste 6 afleveringen weer gezien en meteen weer hooked. _O_ Al zie ik niet zoveel verschil in de Remastered versie, wat is daar dan "nieuw" aan? Deze site is ook chill: http://www.dbzremastered.com/index.php Ben ook weer helemaal opnieuw aan het kijken, ben nu bij dat Vegeta net vermoord is door Frieza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Wat is dit eigenlijk?? LIoxUjhjiBc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Wutttttttttttttt!? :<:<:<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2012 Verhaal over Bardock die ontsnapt aan Freeza, Super Saiyan word en terug gaat in de tijd en daar volgens mij tegen de voorouders van Freeza gaat vechten. Soort van spin-off. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hipnetix Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Awesome! Ik hoop echt dat dit echt is :< Nooit gedacht dat er nog een nieuwe Dragonball zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2012 Awesome! Ik hoop echt dat dit echt is :< Nooit gedacht dat er nog een nieuwe Dragonball zou komen. Komt er ook niet, je kan dit ook moeilijk nieuw noemen, volgens mij had dit te maken met een jubileum, er is ook een manga van namelijk. Maar een nieuwe Dragonball zal er niet in zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 januari 2012 Share Geplaatst 14 januari 2012 Volgens mij gewoon een nieuwe soort AF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Gohan ssj 2 _0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Gohan ssj 2 _0_ QFT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Bittere einde. :cab: Negeerlijst hiero Erique. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten