Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dragonball Anime

Big Mike

Aanbevolen berichten

Heb trouwens die nieuwe DBZ game gespeeld (Ultimate Tenchaiki oid) en daar zie je tijdens de storymode dus ook stukken van de serie zelf, maar damn dat ziet er strak uit, echt nog 10x beter dan Kai :< Gewoon heel de anime vanaf DB tot eind DBZ in de stijl, damn :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb trouwens die nieuwe DBZ game gespeeld (Ultimate Tenchaiki oid) en daar zie je tijdens de storymode dus ook stukken van de serie zelf, maar damn dat ziet er strak uit, echt nog 10x beter dan Kai :< Gewoon heel de anime vanaf DB tot eind DBZ in de stijl, damn :<

[YOUTUBE]eW--GLETQEs[/YOUTUBE]

Ziet er wel sick uit inderdaad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=plaatje]1364498_460s.jpg

Binnenkort DBZ nog eens bekijken. (Kai dan wel) :thumb:

Remasterd is veel beter, Kai is te kort om volledig van DBZ te genieten en doet teveel af aan de kwaliteit en de epicheid. Verder zou ik beginnen met Dragonball, als je toch bezig bent. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Awesome! Ik hoop echt dat dit echt is :<

Nooit gedacht dat er nog een nieuwe Dragonball zou komen.

Komt er ook niet, je kan dit ook moeilijk nieuw noemen, volgens mij had dit te maken met een jubileum, er is ook een manga van namelijk. Maar een nieuwe Dragonball zal er niet in zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites