Vegas Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 In 1 week beide seizoenen erdoorheen gejaagd werkelijk, maar heb erg genoten :). Gewoon een gezonde portie humor, echt zo'n feel good serie. Grootste helden voor mij: Cam & Phil. Phil met z'n ''I GOT GLORIA'' kan me altijd hardop laten lachen :). En moedertje Cam, haha. Yep, leuke serie. Claire & Gloria trouwens :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 'The speaker of tonight was sick, so they asked me if I could phil in.' _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Even terug halen naar de eerste pagina, het derde seizoen is begonnen met twee afleveringen. Dit blijft toch één van de weinige series (samen met Friends en TBBT) waarbij ik iedere aflevering hardop lach. De eerste aflevering was ook weer geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 TBBT? En idd super leuke serie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 The Big Bang Theory. Ik ben al bijna klaar met seizoen 2 en ik moet zeggen dat dit toch wel één van de beste series van het moment is, ook beter dan bovengenoemde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Og, die had ik juist moeten weten :D drama van mijn kant :P Met deze serie ben ik gestopt met kijken op tv, want mis elke x afleveringen tussendoor enzo. En vind ik zonde, wil dit gewoon in de goede volgorde kijken. Dus maar x downloaden of kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Hardop lachen weer met Phil:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Luke is echt goud. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Gisteren eerste twee afleveringen gezien, echt wel lachen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Modern Family blijft toch geweldig. Qua eye candy dik in orde, maar ook een van de weinige series waarbij ik echt hardop moet lachen. Phil en Cam zijn helden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Eindbaas van de wereld! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Die dochter. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 S03E01 was ook echt weer lachen! Nu S03E02 kijken. Zeer fijne serie om naar te kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ben ook begonnen met deze serie te kijken, echt vermakelijk. Cameron is opperbaas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik vind Cam eigenlijk niet zo grappig :oops: Phil Dunphy all the way! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Wel man. Vorige week ook, dat 'ie zijn roeping heeft gevonden met dat schreeuwen. Schitterend. :D Het mooiste vind ik nog wel die aflevering waarbij hij als clown is verkleed en hij met Mitchell bij een tankstation staat. Mitchell krijgt ruzie, Cam komt in zijn belachelijke outfit to the rescue en haalt dan een wekker uit zijn jasje: het is tijd dat we gaan (o.i.d.). Briljant. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Cam is geniaal :D Dat roepen om die hond hahaha, zo hard gelachen. Ik vind enkel Manny vrij irritant en niet grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Laatste ep even gedownload! Binnen een kwartier gaan kijken! Afleveringen hebben altijd een hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Cam is geniaal :D Dat roepen om die hond hahaha, zo hard gelachen. Ik vind enkel Manny vrij irritant en niet grappig. Laatste ep ook weer, hoe hij achter die auto aanrent. Heerlijk. :D En Luke met zijn frozen assets, briljant. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Best wel ziek van mij, heb in een kleine week seizoen 1 en 2 gezien, zó verslavend is Modern Family. Straks maar eens de huidige afleveringen van Season 3 downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Als ik dat lees dan denk ik altijd hoe verslaafd ben ik dan wel niet :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja, jij moet sowieso minder blowen Lange, maar dat is al een tijdje bekend natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja, jij moet sowieso minder blowen Lange, maar dat is al een tijdje bekend natuurlijk. :5 Aflevering van deze week was ook weer leuk, alleen irritant dat ik in de woonkamer moet kijken en het daar niet zo rustig is als op mijn slaapkamer waardoor Engels verstaan een stuk lastiger word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 oktober 2011 Share Geplaatst 15 oktober 2011 Modern Family is ook zo'n serie met een constant hoog niveau :<, love it! En heel veel Sofia Vergara dus dan worden er sowieso (2) pluspunten gegeven. Zelden zo gelachen, Phil met z'n Condoleezza Rice, Serena Williams, Michelle Obama, wait a minute.. En die scenes met Cam en Mitchell waren ook te vet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten