Gert Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2011 Helemaal goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Welk lichaamsdeel van Kelso is het meest gevoelig in gevechten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Oog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Goed, was wel erg makkelijk mja, moest even topic weer omhoog schoppen he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 april 2011 Auteur Share Geplaatst 12 april 2011 Ik schop ook maar ff dan. Hoe heet het vriendje waarmee Jacky Hyde jaloers mee probeert te maken tijdens de Forman BBQ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VD Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 Chip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 april 2011 Share Geplaatst 12 april 2011 beste comedie ever geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 april 2011 Auteur Share Geplaatst 13 april 2011 Chip it is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2011 Auteur Share Geplaatst 28 april 2011 O.a. Kelso en Bob doen mee met een wedstrijd om een volkswagen busje te winnen door dit busje vast te blijven houden. Uiteindelijk wint Kelso door in de finale van ene Daniel te winnen. Om welke reden laat Daniel de bus los en verliest hierdoor dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 Ai die heb ik gezien maar ik weet het zo gauw niet meer. Had volgens mij iets met een meisje te maken ofzo toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2011 Auteur Share Geplaatst 28 april 2011 Ja :p Maar wie en wat? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 Ja ik heb precies hetzelfde als Edwin :p. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 april 2011 Auteur Share Geplaatst 28 april 2011 In dezelfde aflevering organiseren Eric en Fez een feest waarin ze vrouwen uitnodigen om Hyde een vriendin te laten krijgen. Misschien begint er nu wat te dagen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 28 april 2011 Share Geplaatst 28 april 2011 Ik bedacht me ineens weer dat het die gast van 3th Rock From The Sun was en toen wist ik het weer :D. Jackie begint allemaal te vragen of ze knapper is dan iedereen en daar wordt die gast gek van. Dan haalt hij zijn handen van het busje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 april 2011 Auteur Share Geplaatst 29 april 2011 Haha idd, ja die gast speelt hier wel toffe rol. My name is.. DANIEL!! *BAF!* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 29 april 2011 Share Geplaatst 29 april 2011 Laat maar, klopt niet echt hihi. Verzint iemand anders maar een andere vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Noem 2 cadeaus die Red en Eric aan Kitty geven, nadat ze de hele dag haar verjaardag vergeten zijn. En dan bedoel ik niet de latere cadea's (dat rodeo avondje en mok), maar de troep die ze bij het tankstation hebben gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Hoe vaak heb jij de volledige serie al niet gekeken Gert. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HansB Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ben nu weer alle seizoenen aan het kijken, zal even kijken wanneer ik bij die aflevering ben aanbeland :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Een kaart van Wisconsin en een trechter ;) als het goed is mag je zelf een nieuwe doen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Hehe is goed :) Maar even geen zin in quiz mastertje spelen meer. Misschien later nog es. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 En ik dacht dat ik alles van de serie wist, komt Gert eraan met zijn onmogelijke vragen:P... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2011 Hehe :) De jongens gaan in seizoen 4 samen bowlen. Mannenavond heet zoiets. Met welke grappen probeert Fez de lolbroek uit te hangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 7 mei 2011 Share Geplaatst 7 mei 2011 Hehe :) De jongens gaan in seizoen 4 samen bowlen. Mannenavond heet zoiets. Met welke grappen probeert Fez de lolbroek uit te hangen? Door zeg maar de vergelijking te trekken tussen zijn ballen en bowlingballen, niet waar? :D "Look, my balls have holes" Zoiets. Mijn favoriete comedy ooit, dit. Ãlle afleveringen blijven heldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 Hehe ja hij maakt 2 grappen over die bowlingballen idd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten