Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

That 70s Show

Gert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

O.a. Kelso en Bob doen mee met een wedstrijd om een volkswagen busje te winnen door dit busje vast te blijven houden. Uiteindelijk wint Kelso door in de finale van ene Daniel te winnen. Om welke reden laat Daniel de bus los en verliest hierdoor dus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedacht me ineens weer dat het die gast van 3th Rock From The Sun was en toen wist ik het weer :D. Jackie begint allemaal te vragen of ze knapper is dan iedereen en daar wordt die gast gek van. Dan haalt hij zijn handen van het busje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noem 2 cadeaus die Red en Eric aan Kitty geven, nadat ze de hele dag haar verjaardag vergeten zijn. En dan bedoel ik niet de latere cadea's (dat rodeo avondje en mok), maar de troep die ze bij het tankstation hebben gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe :)

De jongens gaan in seizoen 4 samen bowlen. Mannenavond heet zoiets. Met welke grappen probeert Fez de lolbroek uit te hangen?

Door zeg maar de vergelijking te trekken tussen zijn ballen en bowlingballen, niet waar? :D "Look, my balls have holes" Zoiets.

Mijn favoriete comedy ooit, dit. Ãlle afleveringen blijven heldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites