Moser Geplaatst 7 april 2012 Share Geplaatst 7 april 2012 Vond eigenlijk helemaal niks mis met seizoen 2, gewoon top. Paste perfect in het plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Eens. Supervet seizoen. Ben helaas nog niet aan seizoen 4 en 5 toegekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Gisteren seizoen 3 afgerond, geweldig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Eens. Supervet seizoen. Ben helaas nog niet aan seizoen 4 en 5 toegekomen. Je gaat nog leuke tijden tegemoet, lucky bastard :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 [spoiler=Seizoen 5]Omar en Prop Joe:( Maar goed dat deze serie na dit seizoen stopt want die Marlo houdt geen personage meer levend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 mei 2012 Share Geplaatst 13 mei 2012 Dat er serieus mensen zijn die nog moeten beginnen met deze serie, schandalig :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Heb alles nu gezien:( Ben nu aan Homeland begonnen, maar de eerste aflevering is wel een stap terug hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2012 Ja zuur, maar vrijwel alles na The Wire is een stap terug. Misschien is The Shield wel aan te raden als opvolger, een wat stevigere politieserie met één van de indrukwekkendste seizoeneindes ooit. Ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Six Feet Under, Boardwalk Empire, Breakiing Bad, Carnivale en Game of Thrones zijn zeker geen trap terug na The Wire :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 The Wire blijft voor mij wel iets uniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 The Wire blijft voor mij wel iets uniek. Die series die ik opnoem voor mij ook allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Six Feet Under, Boardwalk Empire, Breakiing Bad, Carnivale en Game of Thrones zijn zeker geen trap terug na The Wire :) Breaking Bad heb ik al gezien (Na Dexter en The Wire mijn favoriet) en Game of Thrones heeft mji nooit kunnen pakken. Die andere drie staan dus op het lijstje, samen met How to make it in America, waar ik ook goede verhalen over hoor. The Shield dus ook maar toevoegen, ik hou van retesterke eindes waar je gewoon nog een half uur met je bek open naar je beeldscherm aan het staren bent. Jammer dat The Wire dat nooit echt had, maar daar moesten ze het ook niet van hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 The Shield heeft voor mij het gat dat The Wire achterliet behoorlijk goed op kunnen vullen. Zeker vanaf seizoen 4 is het echt van torenhoge kwaliteit. Weliswaar op een totaal andere manier dan The Wire, maar in zijn straatje (actiethriller zou ik het noemen) is het één van de beste. Qua spanningsboog misschien wel het beste van wat ik gezien heb. Boardwalk Empire moet je echt liggen trouwens. De één vindt het geweldig en de ander vindt het echt dood- en doodsaai. Het is inderdaad ietwat droog, maar als het onderwerp (de drooglegging) je ligt en je kan genieten van prachtige en sfeervolle beelden dan is het zeker een aanrader. Over de overige series kan ik niets zeggen, omdat ik die nog niet heb gezien. Al ga ik, als het goed is, deze week samen met mijn huisgenoot beginnen aan Six Feet Under. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Seizoen 4 zit er op, dit was echt wel superzalig. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Seizoen 5 was nog steeds echt goed, maar het realisme was er wel een beetje van af helaas. Imo ook de minste van de 5, maar nog steeds topmateriaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Vond de verhaallijn in de ghetto nog steeds keihard in seizoen 5 anders. Alleen dat van McNulty sloeg werkelijk waar nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Deze serie staat op 't programma voor de zomer. I'm in for a real treat als ik de verhalen zo moet geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Ik wil hem binnenkort ook gaan kijken. Hij staat namelijk al een tijdje klaar, maar ik moet even die extra boost krijgen om er aan te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 23 mei 2012 Share Geplaatst 23 mei 2012 Vond de verhaallijn in de ghetto nog steeds keihard in seizoen 5 anders. Alleen dat van McNulty sloeg werkelijk waar nergens op. Vond ik ook, daarnaast waren de karakters uit het journalisme ook vrij zwak als je het vergeleek met de 'nieuwe' karakters uit overige seizoenen. Writers' strike heeft zeker zijn invloed gehad op het laatste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik wil hem binnenkort ook gaan kijken. Hij staat namelijk al een tijdje klaar, maar ik moet even die extra boost krijgen om er aan te beginnen. Het is de beste serie ooit gemaakt. Is dat genoeg reden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja ik zou zeggen lees dit topic nog eens door, niet veel series krijgen zulke complimenten :p En terecht, want The Wire is uniek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2012 Het is de beste serie ooit gemaakt. Is dat genoeg reden ;) I second that. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 [spoiler=S05E08]Omar :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 [spoiler=S05E08]Omar :'( Bazenscène is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2012 Dat is inderdaad echt fucking briljant gedaan. Zo briljant dat er bij mij áltijd een scheldwoord aan vooraf moet gaan om het extra duidelijk te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten