Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

HBO: The Sopranos

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Triple post maar boeit niet, het zit erop :( :( :(

[spoiler=Einde]Wat een fantastisch einde.

Er was maar één manier waarop The Sopranos waardig kon eindigen en dat was met de dood van Tony. Tony in de gevangenis had gewoon niet echt gepast imo. Toch dacht ik nog even, hé, dan toch een happy end? Al had je ergens toch een gevoel dat het toch nog zou gebeuren. Maar om het dan op zo een manier te doen _O__O__O_ Tony Soprano in een plas bloed, dood, met z'n vrouw en kinderen er rond hysterisch schreeuwend, nah, was niet mijn kopje thee geweest, maar dit, groots groots einde _O_

"You probably don't even hear it when it happens"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triple post maar boeit niet, het zit erop :( :( :(

[spoiler=Einde]Wat een fantastisch einde.

Er was maar één manier waarop The Sopranos waardig kon eindigen en dat was met de dood van Tony. Tony in de gevangenis had gewoon niet echt gepast imo. Toch dacht ik nog even, hé, dan toch een happy end? Al had je ergens toch een gevoel dat het toch nog zou gebeuren. Maar om het dan op zo een manier te doen _O__O__O_ Tony Soprano in een plas bloed, dood, met z'n vrouw en kinderen er rond hysterisch schreeuwend, nah, was niet mijn kopje thee geweest, maar dit, groots groots einde _O_

"You probably don't even hear it when it happens"

Proficiat Leroy, nu kan je jezelf pas een vent noemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar het schijnt komt The Sopranos later dit jaar volledig op blu-ray uit. Ik denk dat ik het dan niet kan laten die aan te schaffen, maar wel als ik dan af kan van de dvd's dit ik heb. Het gaat hierbij om alle 6 de seizoenen in de oorspronkelijke 'doosjes' die je van onder naar boven open klapt. Zo werd de serie eerst uitgebracht door HBO, later ging het over op de nu standaard dvd's met sleeves, dus stiekem ben ik hier wel een beetje trots op.

Prijs moet ik nog betalen, maar nu betaal je €20 per seizoen en €110 voor de volledige dvd-boxset, dus daar ga ik sowieso onder zitten. Het definitief doorgaan van de deal hangt er dus wel vanaf of de serie definitief op blu-ray verschijnt.

TWmO0EK.png

Uiteraard in goede conditie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites