Tomasson Geplaatst 31 januari 2014 Share Geplaatst 31 januari 2014 S3E11: [tekst]Christopher en Paulie die verdwaald zijn in een bos :D[/tekst] EDIT: Bedankt Vin :p Heerlijke ep is dat inderdaad.. :-D Ik vind wel Janice echt een verschrikkelijk wijf zeg, oioioi wat kan ik me aan haar irriteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 februari 2014 Share Geplaatst 3 februari 2014 [YOUTUBE]9n36yUAPcCU[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 [spoiler=Vito]Zo briljant dat als ze Vito gaan vermoorden, dat Phil dan in de kast verstopt zit. Heerlijk ironisch. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 februari 2014 Share Geplaatst 7 februari 2014 [YOUTUBE]9n36yUAPcCU[/YOUTUBE] _O_ fuck me, dit is creepy :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Hij is wel goed hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Drie afleveringen nog te gaan en mijn eerste herkijk zit er op, wat een kwaliteit heeft deze serie toch... _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 februari 2014 Share Geplaatst 16 februari 2014 Moet enkel nog het laatste seizoen kijken, ben van plan het rustig aan te doen en één aflevering ofzo per dag te kijken maarja, is zoals bij het neuken he dan zeg je dat ook altijd maar eens hij erin hangt ga je vollebak ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 april 2014 Share Geplaatst 17 april 2014 Nog maar 7 afleveringen te gaan :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Triple post maar boeit niet, het zit erop :( :( :( [spoiler=Einde]Wat een fantastisch einde. Er was maar één manier waarop The Sopranos waardig kon eindigen en dat was met de dood van Tony. Tony in de gevangenis had gewoon niet echt gepast imo. Toch dacht ik nog even, hé, dan toch een happy end? Al had je ergens toch een gevoel dat het toch nog zou gebeuren. Maar om het dan op zo een manier te doen _O__O__O_ Tony Soprano in een plas bloed, dood, met z'n vrouw en kinderen er rond hysterisch schreeuwend, nah, was niet mijn kopje thee geweest, maar dit, groots groots einde _O_ "You probably don't even hear it when it happens" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Triple post maar boeit niet, het zit erop :( :( :( [spoiler=Einde]Wat een fantastisch einde. Er was maar één manier waarop The Sopranos waardig kon eindigen en dat was met de dood van Tony. Tony in de gevangenis had gewoon niet echt gepast imo. Toch dacht ik nog even, hé, dan toch een happy end? Al had je ergens toch een gevoel dat het toch nog zou gebeuren. Maar om het dan op zo een manier te doen _O__O__O_ Tony Soprano in een plas bloed, dood, met z'n vrouw en kinderen er rond hysterisch schreeuwend, nah, was niet mijn kopje thee geweest, maar dit, groots groots einde _O_ "You probably don't even hear it when it happens" Proficiat Leroy, nu kan je jezelf pas een vent noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 (bewerkt) [spoiler=Neeeee Chris dood :'(] En nog maar 3 afleveringen :'( 21 augustus 2014 bewerkt door Dost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2014 Naar het schijnt komt The Sopranos later dit jaar volledig op blu-ray uit. Ik denk dat ik het dan niet kan laten die aan te schaffen, maar wel als ik dan af kan van de dvd's dit ik heb. Het gaat hierbij om alle 6 de seizoenen in de oorspronkelijke 'doosjes' die je van onder naar boven open klapt. Zo werd de serie eerst uitgebracht door HBO, later ging het over op de nu standaard dvd's met sleeves, dus stiekem ben ik hier wel een beetje trots op. Prijs moet ik nog betalen, maar nu betaal je €20 per seizoen en €110 voor de volledige dvd-boxset, dus daar ga ik sowieso onder zitten. Het definitief doorgaan van de deal hangt er dus wel vanaf of de serie definitief op blu-ray verschijnt. Uiteraard in goede conditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Carmela is een prima gilfje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Neeee Chris dood :'( En nog maar 3 afleveringen :'( Ik heb die blauwe lay-out, dus verander ff :p, en anders een mod ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ja, dat was eerst ook m'n bedoeling. Maar heb geen flauw idee hoe ik moet spoileren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2014 [MENTION=972]Dost[/MENTION]; Tekst tussen tekst-tags zetten: [tekst] [/tekstt] (maar dan met 1 t) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 [MENTION=972]Dost[/MENTION]; Tekst tussen tekst-tags zetten: [tekst] [/tekstt] (maar dan met 1 t) Of gewoon de spoiler functie gebruiken bij geavanceerd reageren ?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2014 Of gewoon de spoiler functie gebruiken bij geavanceerd reageren ?! Kan ook inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 Die ene aflevering 'The Test Dream' is echt heeel spacend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 http://www.bol.com/nl/p/the-sopranos-complete-collection/9200000030691066/ [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; De bluray is te koop, jeej :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 november 2014 Auteur Share Geplaatst 23 november 2014 http://www.bol.com/nl/p/the-sopranos-complete-collection/9200000030691066/ [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; De bluray is te koop, jeej :D Heb ik natuurlijk al lang in huis, kostte me ook nog eens €40 minder dan op bol ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Heb ik natuurlijk al lang in huis, kostte me ook nog eens €40 minder dan op bol ;) Oke nice ;) Waar besteld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 november 2014 Auteur Share Geplaatst 24 november 2014 Oke nice ;) Waar besteld? Hier. Die eigenaar zit ook op dvd.nl/forum, waar hij de serie direct aan het begin tegen een vriendenprijsje verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 november 2014 Auteur Share Geplaatst 24 november 2014 Oke nice ;) Waar besteld? Als je een creditcard hebt, is de box op amazon.co.uk nu 60 Engelse pondjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Ook eindelijk klaar met de serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten