Stefan Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 Waar kijken jullie de nieuwe afleveringen ? http://thepiratebay.se/search/how%20i%20met%20your%20mother/0/7/0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koetzz Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 Thx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Nog 10 minuten, iemand die meekijkt? http://www.stream2watch.me/live-tv/cbs-live-stream (stream 2 ziet er goed uit bij mij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Seriefinal of gewone eps? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Seriefinal of gewone eps? 2 na laatste ep. Jij volgt het niet meer toch? S09 is goed te doen hoor, vooral als je alles achter elkaar kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Ja ben kijken [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Het gedeelte voor de intro gemist helaas. Beetje jammer dat dit de zoveelste aflevering is over een random verhaal eerder in de serie. Minder [spoiler=spoiler]bruiloft en flashbacks Meer moeder aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 2 na laatste ep. Jij volgt het niet meer toch? S09 is goed te doen hoor, vooral als je alles achter elkaar kan kijken. Laatste seizoenen niet gezien idd.. wellicht ooit nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Laatste seizoenen niet gezien idd.. wellicht ooit nog Hoe kun je acht lange seizoenen kijken en het slotstuk overslaan (tot nu toe) :p ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Ok deze vergeten we maar. De date op zich was leuk maar voor de rest echt niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Ok deze vergeten we maar. De date op zich was leuk maar voor de rest echt niks. Ja heb je gelijk in, al vond ik het laatste gedeelte wel mooi (de kus, kijken hoe het gaat met die personages, "Kids, that when I realised when you want someone to keep around; you should do something about it" (ofso) "What are you doing?" "I'm remembering this" [spoiler=spoiler]insert alzheimer theorie opnieuw? En bij de preview over de volgende episode zie je dat [spoiler=spoiler]Robin en de moeder eindelijk elkaar ontmoeten (al zijn ze al een keer tegelijk in McClarens geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Ja heb je gelijk in, al vond ik het laatste gedeelte wel mooi (de kus, kijken hoe het gaat met die personages, "Kids, that when I realised when you want someone to keep around; you should do something about it" (ofso) "What are you doing?" "I'm remembering this" [spoiler=spoiler]insert alzheimer theorie opnieuw? En bij de preview over de volgende episode zie je dat [spoiler=spoiler]Robin en de moeder eindelijk elkaar ontmoeten (al zijn ze al een keer tegelijk in McClarens geweest Nah ik vind de dood theorie beter. Wanneer zijn ze dan tegelijkertijd in McClarens geweest? Was zeker in How Your Mother Met Me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 (bewerkt) Dacht het wel jah. Gingen zelfs eerst theorieën rond dat ze goeie vriendinnen zouden zijn ofso [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Verder 'toevallig' (?) dat die Sandy nieuws voorleest over shit in Rusland/Oekraïne 18 maart 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 Hoe kun je acht lange seizoenen kijken en het slotstuk overslaan (tot nu toe) :p ? Ik ben ook afgehaakt na 8 seizoenen hoor. Hoe kan je deze bagger blijven kijken terwilj er zoveel leukers te zien is? :P Denk dat Pieter hetzelfde had: eigenlijk al tijden niet meer grappig maar nu is toch echt het dieptepunt bereikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 Tsja, ik bleef toch wel benieuwd wat er zou gebeuren. Bovendien vind ik seizoen 9 best wel weer een leuk seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Pfff laatst aflevering voor de finale, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Hoe laat begint die online stream? En hoe is de kwaliteit daarvan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Hoe laat begint die online stream? En hoe is de kwaliteit daarvan? 01.00 uur Nederlandse tijd. Goed, geen HD, maar meer dan kijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 maart 2014 Share Geplaatst 24 maart 2014 Oke prima, kijk ik 'm straks online. Thanks voor de info. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 [spoiler=spoiler]OMG de ketting, go get her Ted Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Mooie ep wel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Mooie ep wel. :) Ja? Mis toch wel een aantal dingen & vond het erg voorspelbaar. Maar misschien ben ik te kritisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Oh dat het voorspelbaar was ben ik wel met je eens, maar gewoon een lekkere 'feel good' aflevering qua romantiek. Ik verwacht wel een stuk meer van de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Moedert zag er echt enorm goed uit deze ep zeg, teringggg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Pff volgende week zit het er op. Hoe matig de afgelopen seizoenen ook waren, ik ga dit echt missen. Weet nog dat ik die eerste paar afleveringen voor het eerst zag, gewoon 9 seizoenen lang meegeleefd met die mensen. Raar gevoel hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Best een prima aflevering, zaten aardig wat leuke grapjes in imo ([tekst]Marshall met die vow-grapjes, hoe Ted dat einde van dat duiven verhaal afmaakte huhu[/tekst]) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten